TAYSissa synnyttäjät

Äidiksi_2009

Jostain jotain jo tietävä
Hei,
Olisiko Taysissa synnyttävillä haluja tavata jossain vaiheessa ihan livenä? Katselin tuossa Kaikon ylläpitämää listaa ja Taysissa synnyttäviä on mukana Toukokuisissa jonkin verran.
Siispä, Anna20, Jasmiina83, zaizai76, KaarinanUnelma, kristar, Tatjuska ja mahdollisesti muut mukaan liittyvät, miltä kuulostaa tapaaminen?
Lisätty 19.01.2011: Ehdolla tapaamispäiviksi olisi nyt 27.1 ja 3.2 ja paikka jokin Ideaparkin kahvila? Kenelle sopii? Ilmoittaisitteko mahdollisimman pian, niin saadaan päivä sovittua.
Lisätty 25.01.2011: Mitäs mieltä olette, tavattaisiinko 3.2, kun kaikilta ei ole tullut vielä vastausta sopiiko vai ei, niin ei ainakaan liian pian tulevan tapaamisen takia joku jää tapaamisesta pois?
Lisätty 26.01.2011: Tapaaminen torstaina 3.2 klo:18. Näemme Ideaparkin keskusaukiolla Linkosuon kahvilan edustalla. Ne jotka eivät ole vielä ilmoittaneet pääsevätkö vai eivät, niin voisivat tehdä sen heti kun viesti tavoittaa. Voin vaikka ensi keskiviikkona laittaa yksityisviestillä kaikille osallistuville puhelinnumeroni, niin saadaan porukka kokoon helpommin.
Lisätty 03.02.2011: Treffattu on ja kivaa oli, kiitos kaikille osallistujille!

Tapaaminen Ideaparkissa kahvilassa 3.2 klo 18

LA

NIMIM.

IKÄ

MONES

SP

03.02

 

hannaz

 

 

 

OK

8.4

Soraya

 

1.

 

EI

2.5

iija

26

1.

 

 

3.5

Nansu

27

1.

poika

OK

5.5

anna20

20

1.

 

OK

6.5

Jasmiina83

27

1.

 

OK

8.5

zaizai76

34

1.

poika

OK

9.5

KaarinanUnelma

28

1.

 

OK

12.5

äidiksi_2009

34

2.

poika

OK

12.5

kristar

23

1.

 

 

25.5

Tatjuska

34

3.

poika

 

27.5

elipet

19

1.

 

 

 
Heippa,
 
Mukana olen myös, jos vaan suinkin aikataulut osuu yksiin. Niin ja taitaa olla vielä hieman auki onko se TAYS vaiko Kanta-Häme mihin minut ohjataan... Joka tapauksessa seurailen tätä keskustelua innolla! Tosi harvoin käyn täällä keskustelupalstalla ja vielä harvemmin päivittelen tänne juttuja. Olisikin mukava tavata teitä toukokuisia pirkanmaalaisia [:)]
 
Moro!
Kuulostaisi minunkin mielestä mukavalta nähdä samassa tilanteessa olevia. Ensi vuoden puolella olisi enemmän aikaa sillä jouluun saakka tiukka aikataulu.
 
Moi,
Saako huhtikuisista tulla mukaan tapaamiseen? Tuolla huhtikuisissa kun ei taida olla tamperelaisia kuin yksi, joten mielelläni tulisin mukaan, jos huolitaan? :)

terv. Soraya (LA 8.4)
 
Heips!

Mä olen myös mukana ja alkuvuosi kuulostaa hyvältä. En ole alun jälkeen kirjoitellut tänne foorumille pahemmin, mutta olisi kyllä mukava tavata teitä muitakin huhtikuisia mammoja Tampereen seudulta. Minun puolesta sorayakin huhtikuisista on tervetullut mukaan!
 
Moi,

Minun puolestani myös huhtikuiset ovat tervetulleita mukaan. Isolla porukalla vaan treffaamaan pullistuvine vatsoinemme :)
 
Juu miittiä vaan pystyyn. Pitäskö sitä sit vaikka tammikuulle sopia? Mistä päin Treeta/lähikuntia immeiset ovat?
 
Kangasalla asustellaan. Loppuviikot paremmin vapaina. Tampereella varmastikin voitaisiin nähdä jossakin kivassa kahvilassa vai onko muita ehdotuksia? 
 
Kahvila tapaamispaikkana kuulostaa hyvältä. Ja mulle olisi myös tammikuun loppu tai jopa helmikuun alku parempi tapaamisaika. Asun Akaalla, mutta käyn arkipäivisin töissä Tampereella. Töiden jälkeen alkuilta tapaaminen sopisi minulle oikein hyvin, mutta viikonloppuisinkaan ei ole mikään ongelma. 
 
Munkin puolesta huhtikuiset mukaan ilman muuta. 

Mulle käy paremmin kans illat, vaikka oonkin kotiäitinä tällä hetkellä kun silloin on sit auto käytettävissä. Mä olen myös Akaasta.
 
Heip,

mä vasta tänään liityin tänne. Muutetaan vuoden alussa Tampereelle täältä pohjois-lapista ja olis ihanaa saada mammakavereita! Toivoisin siis myöskin pääseväni tapaamiseen mukaan, vaikka en täällä oo aktiivisesti kirjoitellutkaan (vielä)...?
 
Nansu, Tervetuloa Tampereelle!

Mullekin sopii arki-illat parhaiten. Koulussa oon päivät ja viikonloppuisin silloin tällöin töissä. Toki vapaata silloinkin joskus.. 
Ehdotelkaahan paikkaa ja päivämääriä. Itse en kauheasti tunne Tampereen kahviloita.. 
 
Hei ja hyvää uutta vuotta kaikille!

Ajattelin ehdottaa tapaamispäivää, kun elellään jo tammikuuta. Miltä kuulostaisi to 27.01.2011 tai 03.02.2011? Ja miltä tapaaminen Ideaparkissa kuulostaisi? Siellä olisi ainakin valinnanvaraa kahviloiden/ravintoloiden välillä ja autoilijoidenkin olisi helpompi tulla paikalle, kun ei tarvitse Tampereen keskustasta etsiä parkkipaikkaa. Ja kellonajaksi ehdottaisin 18.00, jotta töistä ehtisi hyvin paikalle. Kertokaapa miltä kuulostaa!
 
Takaisin
Top