Tampereen seutu

Moikka,
Mä olen jo mammalomalla eli minulle sopii myös oikeastaan mikä pvä vain ( eli myös nuo ehdotetut ensi viikon päivät ). Sekä aamu että ilta sopii minulle, kun tässä kotosalla olen kuitenkin :) Kahvila Valo tai Runo käy, en ole kummassakaan koskaan käynyt, ovatko ne keskustassa? Kivaa nähdä ja tutustua :)
 
Moikka! Minäkin olen mukana. Mulle vaan ei käy tiistai 21.päivä, kun mulla on sinä aamuna tentti, mutta nuo muut päivät kyllä käy. 12 aikaan on meidänkin esikoisen päiväuniaika eli tännekin sopisi paremmin vaikka 14-15 aikaan, mutta voin yrittää saada vaunuihinkin unille. Iltapäivällä voin tosin pystyä lähtemään yksinkin matkaan.

memi: Viimeksikin meillä oli Viuvaun esikoinen mukana ja hienosti meni eli tuskin haittaisi tälläkään kertaa :)
 
Se kello 15 on ihan hyvä aika kans. sovitaanko kello 15 ja vaikka keskiviikkona 22.2. (eli ens vklla) kahvila Valo, se on Puutarhakadulla keskustorin kulmassa? Eli nyt ainakin Mikkis, Memi ja minä tulis, eiksni:) Tulkaa muutkin jotka pääsee:)
 
OHo, meniköhän vastaus johonin väärään paikkaan.. mut siis, Se kello 15 on ihan hyvä aika kans. sovitaanko kello 15 ja vaikka keskiviikkona 22.2. (eli ens vklla) kahvila Valo, se on Puutarhakadulla keskustorin kulmassa? (on muuten kyl aika pieni, mut voidaan tietty siirtyy siitä jos ei mahuta..) Eli nyt ainakin Mikkis, Madie Memi ja minä tulis, eiksni:) Tulkaa muutkin jotka pääsee:)
 
Olen mukana, tosi kiva nähdä teitä kaikkia :) ensi keskiviikkoon siis ( 22 pvä klo 15 kahvila Valossa :)
 
Tää taas ilmoittaa olevansa hengessä mukana vaikkei töiden takia taaskaan paikalle pääse. Pitäkäähän hauskaa :)
 
Moi kaikille!

Yritin kesällä kirjautua vau.fi:n käyttäjäksi, mutta joko sivustossa tai nettiyhteydessämme oli häikkää ja en kovasta yrittämästä huolimatta päässyt...Lopulta meni hermot yrittämiseen ja unohdin raskauspahoinvointia kärsiessäni koko sivuston! Nyt muistin tämän uudestaan ja kirjautuminenkin onnistui ;). Olen rv 39+3 ja laskettu aikani on 5.3. Odotan ensimmäistä lastani ja viime kesänä muutimme Tampereelta Nokialle. Olisi aivan huippua päästä tutustumaan teihin muihin ja tulisin mielelläni seuraavalle tapaamiskerralle mukaan! :)
 
Hei Puputar. Sulla onkin jo varmaan vauveli syntynyt? Kannattaa liittyä tommoseen maaliskuiset 12 facebook-ryhmään, ollaan siellä aktiivisemmin treffejä yms. sovittu ja käyty keskustelua!!
 
Lukeekohan tätä enää kukaan.. :D vähän myöhään rupesin tätä sivustoa lueskelemaan, Viivikin on jo kohta 10kk. Tossa aikasemmin joku mainitsi face-ryhmän maaliskuiset 12- en löytänyt sitä :( mites sinne pääsee mukaan? :)
 
Tuohon kyseiseen Maaliskuisten fb-ryhmään ei enää oteta uusia jäseniä, koska nykyiset jäsenet ovat täällä ja fb-ryhmässä olleet n.1-2v. eli tutustuneet melko hyvin ja sen kautta jututkin on aika henkilökohtaisia. 
FB:stä löytyy kyllä aika paljon erilaisia mammaryhmiä, kun vaan hakee. Jos Tampereelta olet, niin mm. Manse home mamas, Tampereen mammat, Tampereen alueen äidit, jne.
 
Takaisin
Top