Tampereen seutu

Moikka

Viime kerralla oli niin kivaa, että oon ehdottomasti mukana :)
Mä oon jo äippälomalla, joten mulle käy arki tai vloppu ja mikä aika vaan. 

Noista suunnitelluista päivistä 28.1. ja 29.1. mulle käy vain 29.1.
Sillon lauantaina on suurinpiirtein ainoa suunniteltu meno koko seuraaville viikoille :)



 
 
minä taas ilmoitan etten pääse mukaan :( vaikka kovasti haluisin, mulla työt vasta alkaa ja jos ei kummempia tapahdu niin töissä olen ihan synnytykseen saakka.
 
safiye, pääset sitten viimeistään kun vauvojen kanssa nähdään mammalomalla :)

Yritetäänkö siis tuota 29.1? Tuntuu sopivan aika monelle. Saa tosiaan ehdotella muutakin päivää, jos tuolle päivälle tulee jotain muita suunnitelmia.

Ja esikoiset on tottakai tervetulleita mukaan :) mä yritän kyllä päästä tälläkin kertaa ilman taaperoa niin saan vähän omaa aikaa.
 
Mulle käy mihin aikaan tahansa. Keskutaan on varmaan helpointa kaikkien tulla. Nähdäänkö kahden aikaan?
 
Tänne käy kaikki ajat, mutta Nella^, kahden aikaan kuulostaa hyvältä :) Syödäänkö vai kahvitellaanko?
 
Mä en pääse taaskaan osallistumaan kun ollaan reissussa, jonka tosin piti alunperin olla viime viikonloppuna...
 
Moi, minä en nytkään pääse mukaan :(. Ois viimeset yövuorot edessä ennenku äityisloma alkaa.
 
Mennään syömään. Viimeks oltiin koskikeskuksen amarillossa, mut nyt vois mennä jonnekin muualle. Ideoita? 

Ja viimeks istuskeltiin aika monta tuntia juttelemassa, joten paikalle voi tulla myöhässä tai vaan piipahtamaan. 
Ne, jotka ei pääse nyt mukaan, niin uusia tapaamisia voidaan myös sopia lähiviikoille, jos on kiinnostusta. Mun on ainakin äitiyslomalaisena helppo sopia arkipäivillekin treffejä.
 
Ihanaa, syömään :) Hämeenkadun alkupäässä on ainakin Coyote ja New York? Lähiaikoina ei oo kyllä tullut käytyä paljon keskustan ravintoloissa, mutta noi on ihan kivoja paikkoja ainakin. Mutta mulle käy paikka kuin paikka, kunhan saa hyvää sapuskaa :) Kiva vihdoin nähdä ja saada kasvot kaikille :)
 
Minäkin kotiuduin sairaalasta niin pääsen siis mukaan, jos ei nyt ihmeitä tapahdu ja joudun sinne takas. Coyote ja New York käy kumpi vaan, en ole kummassakaan ikinä käynyt! ja kahdelta on just hyvä :)
 
Laitan nyt tännekin, eli ehdotin facebookissa että nähtäisiin Hämeenkadun Coyotessa sunnuntaina klo 14 reikäleipä :) ok?
 
Päivitystä tapaamiseen! Eli facebookissa päädyttiin New Yorkiin huomenna klo 14. Eli nähdään siellä :) Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee paikalle.
 
Moikka!
Mä pääsen tulemaan myös. On ollu vähän kiireitä ja väsymystä ni en ole hetkeen keskusteluihin kirjotellu :)
Nähdään huomenna!
 
Heippa kaikki, liityin juuri tänne foorumiin mukaan ja huomasin et täällä on Tamperelaisten tapaamisia järjestelty. En ole asunut vielä kovin kauaa Tampereella, enkä tunne muita raskaana olevia täällä. Äitiyslomalle pääsen muutaman päivän päästä niin olisi aikaa ja kiva tutustua muihin tuleviin äiteihin:) Oletteko sopineet vielä uutta tapaamista?
 
Moikka !

Olen täällä Vau palstalla ihan uutena ja vasta hetki sitten tänne muuttaneena ja olisin erittäin kiinnostunut Tamperelaisten mammaseurasta :)
Asumme Kalevassa, joten minun on helppo tulla melkein minne vaan..
 
Tervetuloa Nipu ja Mikkis :) Pikkuhiljaa alkaa varmaan mammalomat alkamaan yhdellä jos toisella, niin on aikaa tapaamisille. Vielä ei olla sovittu uutta tapaamista, viimeksi kun nähtiin siitä oli kyllä puhetta, mutta nyt se on jäänyt, ja puhuttiin että ihan viimeistään ainakin koitetaan sopia tapaamista sitten vauvojen kera :) Täällä alkoi mammaloma viime viikolla, joten tänne sopii tapaamiset melkein koska vaan! Onko ehdotuksia?
 
Heips, mulle sopis esim. ensi viikolla (tai sitten seuraavallakin) joku päivä käydä vaikka kahvittelemassa. Ensi viikolla kävis ti 21. ke 22. tai pe 24. vaikka 12 aikoihin. Haluisko Pilgrim ja Mikkis ainakin tulla? Entäs muita? onko päiväaika sopiva, iltakin käy.. ehdottaisin paikaksi esim. kahvila Valo, tai kahvila Runo? itse asun tässä keskustassa.
 
Mäkin mielelläni tulisin kun on kaksi edellistä kertaa jäänyt välistä! Mulla ei päivällä ainakaan tällä hetkellä oo mitään väliä kun kotosalla oon esikoisen kanssa, vaikka toi virallinen äitiysloma alkaa vasta ensi viikolla. 12 aikaan on mulle sinänsä huono, koska mies on töissä ja toi on just tytön päiväuniaika ja unet nukkuisi mielellään kotona. Iltapäivä, esim. klo 15 eteenpäin sopisi mulle paremmin. Mutta siis ei tietenkään vaan mun aikataulujen mukaan tarvii mennä:) Ja mulla sitten aina varauksena se, että saatan tulla esikoisen kanssa, jos kellään ei oo mitään sitä vastaan?:) Paikalla ei oo väliä mulle väliä.
 
Takaisin
Top