Tampereen/Pirkanmaan Toukokuiset

Me ajateltiin nyt tulevana torstaina mennä tutustumiskäynnille Taysiin. Oon äitiyspolilla käyny mut synnärin puoli on täysi mysteeri. Esikoisen oon synnyttänyt eri sairaalassa.

OK! :)Olikos se muuten 15.30 vai 16.30 se aika? Mä en pääse ainakakaan ensi torstaina, sillä puoliso on töissä silloin illalla :grumpy:

Moikka! Huutelen heinäkuisista :) Onko joku teistä käynyt yksityisellä 3d-/4d-ultrassa? Missä, mitä maksoi ja kuinka laadukasta kuvaa saitte? Ei ole kauaa rakenneultrasta, mutta on ikävä pientä :)

Kävin tänään taysissa tutustumassa, kun äitiyslomalla ja lyhyt matka sairaalaan :) Aika hyvät opasteet on rakennustyömaan takia. Itse tilaisuus oli siellä kokoustilassa n. tunnin pituinen ja asia aika paljon samaa kuin neuvolan synnytysvalmennuksessa.

Vai kokoustilassa..:eek: Eikö näytetty mitään reittejä tai paikkoja? Oliko paljon väkeä? MItä jäi päällimmäisenä mieleen?:)

Tilaisuuden alussa sanottiin ettei käydä katsomassa tiloja, koska ollut se vesivahinko ja porukkaa on paljon. Oiskohan tuossa tilaisuudessa ollut noin 60 henkilöö. Kuvia näytettiin miltä tilat näyttää.

mennääkö synnyttää saman luukun kautta mitä äitipolille ennen tuota vahinkoa? käytiin synnytyspäivystyksen tiloissa käyrällä pari viikkoa sitten ja sinne pääsi siitä "vanhan" ä-polin kautta.

Takaisin