Tampereen/Pirkanmaan Toukokuiset

Onko mun luurissa joku ongelma vai onko osa tän ketjun viesteistä hävinny? Vai onko mun pää vaan höpsähtäny tällei puolessavälissä raskautta? :)

No nyt kun katoin niin näkyyhän tämä. En tiedä missä oli vika kun viimeks en löytäny tästä ketjusta esim mun omaa läsnäolokommenttia ollenkaan... Noh, useinhan se ongelma on siinä penkin ja näppiksen välissä niinku meijän it oli joskus yhelle työntekijälle sanonu. :)
2 tuntia ja se olis ru, vähän jänskättää...

Pitäiskö meidän tän seudun toukomammojen alkaa suunnitteleen tapaamista? Mulla aikalailla illat vapaata ja aika paljon päivisinkin ku koulua on vähän. Tosin opparin teko viä aikaa.. Mahtaisko eka tapaaminen onnistua jo tammikuun aikana?? Mitäs mieltä muut on?

Tammi-helmikuussa onnistuis ainakin mulla, koulukuviot vie kyllä "kivasti" aikaa, mutta toisaalta kurssit ovat verkossa ja videoluentoina + kirjojen lukemisena, niin aikatauluissa on paljonkin joustoa. :)

Minä olen Pirkkalassa töissä joka arkipäivä klo 16 asti, mutta sen jälkeen voin kyllä yleensä singahtaa jonnekin. :)

Ja täällä kans yks ilmottautuu! Noin 90km tampereelta ,niinkun mamma-79 sanoin, pikkukylästä ( ei mitään tietoa, että onko kyseessä sama kylä :D) tampereella asunut myös viitisen vuotta,nyt pari vuotta täällä muualla.

Mihin suuntaan treelta? Meille lähdetään Jyväskylän suuntaan aluksi ja Orivedeltä kohti keuruuta :D Arvoituksellista :rolleyes::joyful::laughing002

Noniin.. ajattelin että nyt olis hyvä alkaa suunnitella ekaa tapaamista. Millasia päivä ehdotuksia tulee? Mulle oikeestaan käy melkein mikä päivä vaan jos aikana on se edellä ajateltu klo16-->

Tänne käy kans melkeen millon vaan. Oon esikoisen kans kotona joten hän tulee mukana ellei mies satu oleen vapaalla sillon. Hän tekee kovin epäsäännöllisiä työaikoja.

Mulla on vähän vaihtelevia päiviä, kun on perhevalmennusta, neuvolaa, sokerirasitusta yms. Mut kouluhommat taas on hyvin vapaita eli niiden puitteissa pystyn kyllä joustavasti osallistumaan. Noin yleisesti viikolla sopii paremmin kuin la-su.

Huhuilempa tännekin ryhmään, että ootteko käyneet tuolla taysissa nyt tutustumassa, kun siellä on uudet sisäänkäynnit ja reitit yms. ? MIetin itse että voisin mennä joku torstai, että osaan sitten mennä oikeista ovista kun on tilanne päällä..:grin

Tapaamisesta innostuneita ei taida olla? Tapaamiskeskustelu näytti kuivuneen kasaan, kun sitä tuossa ylempänä lueskelin..:happy: Mietin että itselläni olisi paremmin aikaa kun äitysloma virallisesti alkaa (13.4). Miten teillä muilla on tilanteet, ja milloin äitiyslomat alkaa? :)

En oo menossa tutustumaan. Sen verran katteltiin, et mistä sinne nykyää mennää,kun ohi ajeltiin. Samalla kellotin, et 1h 15min kestää matkassa :S.

Täällä sairaslomalla jo muutaman viikon olleena. En usko, ermt pakolta jaksan lähtee erikseen sinne suuntaan, ellei nyt sit sattumalta jotain pakollista käyntiä sinne tule

Eipä mekään sinne olla menossa tutstumaan. Samaa reittiä sinne mennään kun esikoisenkin aikaan. :) Nyt van kaikki muutkin menee sinne samalle parkkikselle. Niin ja varmaan tulee käytyä ainakin kerran ä-polilla ja se on siellä samassa paikassa. :) (Kokoarvioon siis odottelen aikaa.)

Ei olla vielä päätetty, että mennäänkö. Taksilla varmaan sit ajellaan synnärille, autottomia ku ollaan. Tietty vois olla ihan hyödyllistä käydä ja mies sitä ehdottikin, mutta huhtikuulle vaan on kasautunut niin paljon kaikkea muuta raskauteen liittyvää, että en tiedä...

Mä en oo jaksanut tavata oikein ketään tän raskauden aikana, oon ollut niin lamaannuttavan väsymyksen kourissa melkein koko ajan. Nyt kuitenkin tuntuu, että rautakuuri on ruvennut auttamaan, eilenkin oli oikein tehokas päivä ekaa kertaa sitten viime syksyn!

Mulla alkaa äippäloma 31.3., mutta teen kyllä kouluhommia senkin jälkeen. Mulla tulee paljon tenttejä myös kesälle, kiitos raskausuupumuksen. Tai sit pitää palautella Kelalle tuhansia euroja opintotukea, eikä kyllä se ajatus houkuta yhtään. Mutta siis jos tää pirteys ei oo vaan väliaikaista, niin olisi kyllä kiva tutustua muihin Treen toukokuisiin. Etenkin, jos joku sattuis asumaan samoilla suunnilla. :)

OK, ei kovin innokkaita taysseiljöitä siis :grin Eipä tuo äitiysloma mullakaan täydellistä lepoa tarkoita, sillä oon lupautunut tekemään freelancerina yhtä projektia joka jäisi muuten kesken :meh: Vähän väljemmäksi ehkä hommat muuttuu..Mutta projekti jatkuu syksyyn. En tiedä miten sitä vauvan kanssa hoidan, mutta sen näkee sitten..:)
Itse asustan Itä-Tampereella. Mikä olisi hyvä paikka tavata, sellaisille jotka tapaamisista olisivat kiinnostuneet? :) Jossain Treen keskustassa vai ihan muualla? :)

Muokattu viimeksi:
Me ajateltiin nyt tulevana torstaina mennä tutustumiskäynnille Taysiin. Oon äitiyspolilla käyny mut synnärin puoli on täysi mysteeri. Esikoisen oon synnyttänyt eri sairaalassa.

Takaisin