Hyvä et ihmiset löytää tänkin ryhmän. Musta olis kiva saada tällänen ryhmä kokoon ja tosiaan voitas jossain vaiheessa ens vuoden alussa miettiä tapaamistakin?? Miltäs se kuulostas?
Mulla ei oo yhtään kaveria tällä hetkellä kenelle olis vauva tulossa ni siks olis kiva tutustua uusiin äiteihin et sais vertaistukee ihan livenäkin joskus :D
Niin ja minä siis Pirkkalasta, mielelläni mukana tapaamisissa niin ennen kuin jälkeen synnytyksen. Esikoinen täytti juuri 2 v ja kotona apuna myös miehen 10v tyttö.
Ompas meitä jo kasassa! Pitäskö suunnitella eka tapaaminen tammikuulle? Nyt enää tässä kuussa kun ei varmaan kukaan kerkee kun houlu ja uusi vuosi painaa päälle!! :D
Hei! Nyt vasta huomasin tän keskustelun! Mukana olen myös siis! Tampereella asutaan, ja ennestään on 4v poika. Mukava yllätys että näinkin paljon porukkaa on löytynyt seudulta!
Ja täällä kans yks ilmottautuu! Noin 90km tampereelta ,niinkun mamma-79 sanoin, pikkukylästä ( ei mitään tietoa, että onko kyseessä sama kylä :D) tampereella asunut myös viitisen vuotta,nyt pari vuotta täällä muualla.