TAMPERE/PIRKANMAA

Varmaan ennen juhannusta olis meille parempi jos kesäkuussa nähdään seuraavan kerran, tai muistaakseni mies jää lomalle juhannukselta :) Toivottavasti kaikki olis terveenä ja pääsisi paikalle! En lähtenyt Hugon kanssa kun olin itse niin väsy, kun poika yöllä valvotti ja Hugo niin kunnon flunssassa, vaikka olettekin sanonu ettei flunssa haittaa :) En itse pelkää toisten nuhia - Hugo tuntuu saavan flunssan vähän väliä jostain, varmaan johtuu hampaiden tulosta. 

Paranemisia kaikille!!! 
 
no me ollaan ainakin reissussa toukokuun vika viikko ja kesäkuun eka.. ja heisku tais olla kans.. et joko nyt sit vaik ens viikolla tai sitten ennen juhannusta..:)
 
Okei eli Joonaksella on tosiaan ainut kesälomaviikko ens viikolla niin en viitsi meille silloin ketään kutsua, ettei tarvii toista häätää vähillä lomillaan mihinkään lorvimaan. Eli varmaan viikolla 23 tai 24 meille siis. Kyselen lähempänä päiviä, kun ette te varmaan vielä voi tietää onko jotain tärkeetä menoa :) Mut jos on joku, jolle ei käy mikään päivä noilla viikoilla tai vaan jotkut tietyt niin voi ilmoitella niin katsellaan!
 
Mä keskustelen yksin täällä ;) Mut siis joudun syömään sanani. Aloin puhua Joonakselle ja se sano, että tottakai voin nähdä teitä ens viikollakin. Eli jos kaikki pääsisitte ja haluatte tulla niin meille vois tulla vaikka keskiviikkona tai tiistaina :)
 
No ei näytä muita kiinnostavan niin ehkä se menee sit sinne kesäkuulle..
Ei kai sua Janzu haittaa jos se pinnasängyn maksu menee niin pitkälle?
 
pitäskö meidän nähä taas vaan kolmistaan viel ennen mun ja heiskun reissuja...? tällä tai ens viikol joku päivä..? jos vaiks viestitellään puhelimitsen, kun ei tu täältä niin usein luettua...
 
voitais kokeilla. Meillä ei ainakaan oo mitään, tylsää vaan.. viestitellään siis!
 
sori, täällä on taas voitu niin pahoin että en oo päässyt koneelle pitkään aikaan. Näittekö jo? Vai ens viikolla vasta? Voidaan tulla jos ens viikolla ke tai to..
 

Voi miten kurjaa, että voit nyt niin huonosti. Mutta tällä kertaa ainakin tiedät, että kyllä se aikanaan loppuu :)

Itse asiassa Heisku ja Janzu on tulossa meille ens keskiviikkona ennen reissuja niin jos pääsisitte kaikki niin olis tosi kiva! :)

 
Mulle pitäs sopia toi ens keskiviikko.
Mietin tässä vaan, et onks se puolenpäivän aika edelleen hyvä kaikille?
Musta tuntuu, et meidän päivärytmiin sopis joku 10 aikaan jopa paremmin. Mut miten muiden rytmit menee??? Siis kyllä se puolpäiväkin on ok, mut rupeeks sit vauvoilla jo tuleen uniaika. Olis virkeempiä aikasemmin...
 
No niin tätä päivää mä oon pelännyt. Siis että meidän rytmit alkaa mennä erilaisiks. Meillä mennään vielä päiväunille normaalisti 10.30-11 ja herätään siinä 12-12.30, että tuo 12 on meille hyvä aika. Mites muiden rytmit? Voidaan me yrittää muuttaa johonkin suuntaan, jos tarvetta on. Esim. 11 olis sit kompromissina vaikka Niklas on kyllä päiväunilla, mutta voisin mäkin yrittää sinä päivänä aikaistaa unia jos tosiaan tarvetta on :)
 
Keskiviikon pitäis sopia! Hugo menee päiväunille yleensä samoihin aikoihin kuin Niklas ja toisille päikkäreille joskus 14-15 aikaan. Tosin kun olitte meillä niin Hugo nukkui ihan eri aikaan, eli voi se kuitenkin mennä miten vain :) 

Kymmeneen tekee ehkä vähän tiukkaa ehtiä (oon maailman hitain lähtijä), mutta voin koittaa tsempata jos se sopii muille :) Eli ihan sama mulle :D 
 
meille ei oo väliä.. käy 10 tai kaheltatoista tai miten vaan.. eipä haittaa jos ei rytmit mee niinku muina päivinä.. aina sitä voi joustaa..:)
 
No sovitaan vaikka tuo 11 :) Heiskullakin oli joku meni iltapäivästä niin ei tuu sitten niin kiire nähdä ja kivempi, jos Veera on virkeämpi tuolloin.
 
keskiviikko 11.00, yritän raahautua paikalle.. Mulla aamut pahimpia, mutta ei oo pitkä matka niin enköhän selviä..

Nähdään!
 
Takaisin
Top