TAMPERE/PIRKANMAA

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja asali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

asali

Vauhtiin päässyt keskustelija
Heippuli hei...

kyselen siis, että onko treen alueella innokkaita odottajia kahvittelemaan tms.?

Itse asun Linnainmaalla, mutta pieni city eli silläpä ei taida olla kovasti väliä [8D]

Hyvä ajatus asali!

Asustelen Tampereen lähistöllä, joten mieluusti kahvittelu kiinnostaa.
Mukanani tulee (helposti) kolme lasta, joten hyväksi havaittu paikka on esim. ideapark leikkipuistoineen hyvällä kelillä [:)]

Juu, yksi innokas ilmottautuu kans=)
Mä asun tääl lentävänniemen pääs. Mutta city ei tosiaan oo niin iso, ettei sitä vois johonki itteensä liikuttaa[:D]

Täällä olis myös yks tamperelainen. Mietin vaan, että pidättekö kaikki mua ihan kersana jos tuun mukaan[:D] kun ikää tulee vasta se 21 ens kuussa..
Itse asustelen Annalassa, mutta bussi kulkee tosiaan.

Pöh, sama sille iälle (ainakin ite niin aattelen, kun oon 33v[;)]) pääasia on että mukana on masulainen[:D][:D]

Juu ei haittaa yhtään minkä ikäistä väkeä, eiköhän tämä pikku projekti mahan sisällä
yhdistä porukkaa... Odotellaan pari päivää tuleeko muita innokkaita ja aletaan sitten pikaisesti
puuhamaan tapaamista :D

Kiva että näinkin nopeasti pikku porukka alkoi muodostumaan![:)]

Treen vierestä myös [8D]
Jään seuraamaan tiedoitusta jospa kerkeisi paikanpäälle.. sen kyllä tiedän heti kättelyssä, että viikonloput eivät käy millään muotoa, koska niitä emme vietä täällä [&:]

Kepillä jäätä..

eli arki-ilta on nyt ainoa asia minkä tuolta poimin että voisi toimia paremmin.

alan nyt ehdottamaan vaan jotain, mutta tuunataan sitten jos ei sovi..

7.6, 8.6, tai 9.6 puoli kuusi olisi varmaan sellainen että töistä ehtisi vääntäytymään paikalle... Ideapark vai ihan vaikka Keskustori?

Mulle sopii noista asalin antamist päivistä mikä vaan. Itelle sopis paremmin toi keskusta, mut ei kai ideaparkkikaan mikään mahdottomuus ole. Tosin siinä tapauksessa sopis paremmin ti/ke, ku en tiedä moneenko miehellä menee töissä, eli koska saan auton.

En taida päästä mukaan. Mulla on nimittäin 8.päivä synttärit[;)] sitten ollaan menossa kylpylään tuolla viikolla ja on vieraitakin kutsuttuva...

onko madiella halua tulla mukaan eli siirretäänkö seuraavalle viikolle?

mitä mieltä muut on?

Mulle nyt pääsääntöisesti sopii koska vaan, kunhan tietää ajoissa niin osaa järkätä aikataulunsa sit sen mukaan.

No jos kaikille käy niin voisihan sitä yrittää siirtää [:)] mutta jos teille menee hankalaksi niin ei sitten tarvitse.
Sillä seuraavalla viikolla on kyllä niin, että 17. päivä ei käy kun meillä on niin hankala iltapäiväaika synnytysvalmennuksessa etten varmaan ehtisi jos samoihin aikoihin mietitään. Mutta eiköhän muut päivät onnistuisi[:)]

se ideapark toimii ihan hyvin ainakin mulle.. JEE!! Näyttää siltä että tää alkaa toteutuun..
Hieno juttu!

Täällä ilmottautuu mukaan kans yks Tamperelainen ja Etelä-Hervannassa asustelen ja olen kanssa kiinnostunut kahvitteluista ja tapaamisista [:)] Joten olen ilman muuta mukana tulossa tollon 16.6

Ja madie et oo yksin nuorena siellä sillä minä olen samanikänen kun sinä täytin juuri viikko sitten sunnuntaina 21 vee [:D]

Takaisin