Tammivauvansa menettäneille

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pidetään tulitikulle peukut pystyssä! [;)]

Täällä odottelen Tiistaina olevaa np-ultraa.. Pelottaa aika paljon että kuinka käy mut onneksi ei oo enää montaa päivää.[:)] Raskaus oireetki on kovasti lieventyny, väsyttää ja rinnat on toisinaan arat mutta kuvotus on kadonnu... Pelottaa jo senki takia et onko kaikki kunnossa, mutta toisaalta nuo oireet vissiin voi vähetä muutenkin...[8|]

Moikka naiset!

Mä pidän tulitikku sulle/teille peukkuja!! :) Pidä nyt vielä rauhallista menoa, jos flunssa on tulossa. TOivottavasti ei kestä kauaa!

paukke: mä pidän sullekin peukkuja, että kaikki on hyvin!! Mutta tiedän niin, että se ultraan meno jännittää hirveästi.. Kerro heti tänne sit kuulumiset! :)

Täällä kaikki ihan hyvin. Poika liikuskelee masussa ahkerasti. Mulla on vain alkanut noita kivuttomia supistuksia olemaan joka päivä jo parin viikon ajan. Neuvolassa käskettiin seurailemaan, kun ei ole liittynyt kipuja tai vuotoa. Tuntuu vain oudolle, et olisi normaalia et joka päivä supistaa.. Olen ollut jumpalla ja olen ollut päiviä et olen vain levännyt ja silti aina niitä vain tulee. Noh, täytyy toivoa, et röörit pysyy kiinni! Olen ollut tosi väsynyt ja hb oli tippunut 151:stä 118! Huh, pitää yrittää syödä vähän verilettuja yms, jos siitä korjaantuisi.

Onnea valkosipulille tulevasta pojasta! :) kiva kuulla, et siellä ultrassa oli kaikki hienosti!!

paukke, tsemppiä ultraan! tuuhan sit kertomaan kuulumiset!!!

papu_, toivottavsti ne supparit hellittää tai ainakin niin et röörit pysyy kiinni!!!

Moikka,

tulitikku; halusin tulla toivottaa ihan hirmusti tsemppiä, positiivista mieltä, jaksamista, kaikkea hyvää, voimahaleja ja onnea teille!!! [;)]

Pidän peukut pystyssä!

Täällä jännätään viimeisiä viikkoja, että koska tulee lähtö synnärille..

Vielä onnea ja uskon, että tämä vuosi on teille parempi! [;)]

nyytinkantaja, iso, iso kiitos!!! huomenna alkais testailu, kääks, jännittää ihan hirveesti!!!
                      kaiken näkösiä oireita on mut tässä on niin tarkkana kropastaan ettei niitä voi niin tosissaan ottaa.
                      nehän voi olla vaikka itseaiheutettuja [:)][:D][;)]

Tsemppiä tulevaan koitokseen!!! sulla ei olekaan enää monta viikkoa jäljellä! tiedätkö kumpi on tulossa?

Tänään sitten oli se kauan odotettu ultra. Ja siellähän se pikkuinen köllötteli. [:D]Nukku ni ei nähty liikkeitä ja kun ei otettu seulontoja niin ei ultraaja sitte jaksanu odottaa et rupeis liikkuu. Sano kuitenkin että näyttää normaalisti kehittyneeltä. Raajatkin, eivät kuulema kehittyisi jos ei liikkuis. Noh pituutta sillä on 3,95cm ja syke oli 127 sykkeestä ei tullu ku yks plussa. Mut olis se varmaa ollu korkeempi jos olis ollu hereil ja liikkunu.[:D] On niin onnellinen ja helpottunu olo..[:)] Niin ja laskettua aikaa ei muutettu ku se olis muuttunu vaa 4 päivää myöhemmäks. Eli LA on 21.8 Nyt sitten vaan odottelen että kuluis viis viikkoo ja kuulee taas sydänäänet, se olis sit 8.3..[:)]

Ihanaa paukke! Hyvä että kaikki oli niin kuin pitikin. Nyt koitat vaan rentoutua odotukseen ja koitat luottaa että kaikki sujuu hyvin tällä kertaa. Tulitikulla on jännät paikat,pidän peukkuja että saisit pian plussan ja pääsisit masua kasvattamaan paremmalla onnella. Täällä kaikki kunnossa ja masu kasvaa kovasti,tuntuu että paljon nopemmin kuin aiemmissa raskauksissa. Mutta onhan tää jo kolmas kerta ja vatsalihakset kadotettu ajat sitten [:D] Ihanaa lumista päivää teille kaikille!

Hei tulitikku, 
me ei haluttu tietää kumpi tulee. Jotenkin haluttiin perinteisesti säästää se jännitys synnytykseen saakka. Klisee, mutta kunhan tulisi terve vauva.

Kiitos tsemppauksesta kans, kyllähän se synnytys tulee aika moinen kokemus olemaan. Ennakoivia supistuksia on päivittäin, mutta se ei enteilekään synnytystä.

Pirteää mieltä sinne [:)] !

paukke: ihanaa, että ultrassa näkyi kaikki olevan hienosti! Nyt sit päivä ja viikko kerrallaan, eiköhän se suju hienosti!! :)

tulitikku: paljon onnea plussaukseen!

valkosipuli: kiva kuulla, et masu kasvaa kivasti.

Täällä kaikki kivasti. Supistelut on vähän helpottaneet,olen yrittänyt olla rasittamatta kroppaa niin paljon, niin on ollut parempi ollakin. Liikkeitä tuntuu päivittäin ja masu kasvaa.

Ihania talvipäiviä teille!

mulla oli niitä suppareita viikolta 15 ihan loppuun ja jouduin jäämään sitten sairaslomalle aika aikasessa vaiheessa niiden takia, kun työ yötyötä ja pahenti niitä ja asiakasnostoja yms niin oli pakko jäädä pois.

heippa!!

täti tuli käymään mut ei haittaa! nyt on muuten niin hyvät fiilikset etten anna tädin haitata [:D]
kyllä se sit jossain vaiheessa jää pois! ei ehkä nyt mut joskus!!

Heippa kaikille pitkästä aikaa,

ensin vähän omaa napaa [:)] Yrityksen pyörittäminen on ollut ihan loistavaa. Kaikki lähtenyt ihan äly hyvin liikkeelle ja ollaan jopa ihan päästy hyviin tuloksiin. Palkkaakin ollan voitu itse nostaa. Tänään oli taas aika rankka päivä...menin 9.30 töihin ja kotiin 21.35...

Sitten olis sellainen ihan pikkuinen juttu...tein tänään testin ja plussa sieltä pärähti, toivottavasti tää oliis nyt sitten ihan oikea [:D]

Tulitikku, mites teidän ne tutkimukset, onko selvinnyt mitään?

Ihanaa että muilla on siellä massussa asukki mukana ja kaikki mennyt tälläkertaa hyvin.

Mua paleltaa ja nälättää koko ajan, siis ihan erilainen olo kuin siitä edellisestä "raskaudesta"

Oikein paljon voimia kaikille ja toivoisin että ehtisin hieman useammin teitä moikkaamaan...jokohan sitä uskaltais ilmoittautua lokakuun äiteihin?

Rakkaudella
Tsuba

Onnittelut Tsuballe plussasta!! [:)] Eiköhän se vauva sieltä tule..[;)]
Täällä ei oo mitään suuria mullistuksia tapahtunu. Väsyttää kovasti ja vessassa saa ravata jatkuvaan. Pahoinvointia ei ole ollut taas vähään aikaan. Viikko sitten oli parina päivänä.. Masukin pullottaa hyvin epäilyttävästi, kuinkakohan iso tästä tulee?!?[:-] Tosin on tuo pullottanut jo jonkin aikaa..[:D] Seuraavaa neuvola käyntiä kovasti odotellaan..[:)]

Moi naiset!

Onnea Tsuballe aivan mielettömästi plussasta! Jee! :) Nyt pidetään peukkuja, et menee kaikki hienosti! Muista lepäillä aina kun töiltä ja muilta kiireiltä vain ehdit/maltat! :)

Niin tulitikku, milloin saatte tietää tutkimusten tuloksista?

paukke: kiva kuulla, et kaikki hyvin. Vessassa saa täälläkin jatkuvasti ravata. Mun läheinen ystävä sai eilen vauvan. Hekin olivat vajaa 2 vuotta yrittäneet ja nyt sitten syntyi esikoispoika! :) ihanaa. Hänellä oli synnytys mennyt älyttömän nopeasti ja hyvin. Käveli suoraan salista osastolle ja vauvakin voi hienosti. Eli ei olisi voinut paremmin ensimmäinen synnytys mennä. Saa nähdä miten sitä itselle sitten, joku viisi päivää yhtä avautumista, huh! No,mutta se menee sit niinkuin menee. Ens viikolla meillä on eka perhevalmennus, kivaa mennä.

Haleja kaikille!

Huonemta kaikille,

Tänään tein vielä uuden testin (clearblue, joka näyttää myös rv:t)
Siihen pärähti heti raskaana ja sen 3min. päästä tuli 2-3vko eli ihan ilmeisesti viikot menee oikein [:)]

Hieman huono-olo nostaa päätään. Olen päättänyt, että nyt ei kerrota ennen ultraa kenellekään, paitsi yhtiökumppanille kerroin eilen [:)]

Yritän saada varhaisultran maaliskuun ekalle viikolle silloin tulee ti 7 täyteen. Jos vaan suinkin onnistuu vapaa/työvuorot silloin sopivasti vai voikos sen tehdä jo 6+ jotain?

Miten ihmeessä mä ton tupakanpolton lopetan/vähennän? Tarvis tulla oikeen tosi kova pahoinvointi niin vois vähentää. No on mulla kaks tervettä lasta vaikka olenkin polttanut koko ajan, mutta nyt on ikää vaan niin paljon jo enemmän.

Ihanaa kuulla että siellä kaikki hyvin teillä rakkaat kanssa sisaret [;)]

Hyvää pakkaspäivää kaikille.
Tsuba

Moikka!
Ihania uutisia tsuba! Toivottavasti kaikki menee hyvin tällä kertaa. Tulitikulle pidän edelleen peukkuja että teidänkin perheeseen saadaan pikkukullanmuru[:)]
Hammaslääkärillä oli hauskaa kun sanoin pelkääväni sitä enemmän kuin synnytystä [:D] kai ne on jotain lapsuuden hampilekuritraumoja... Ja oikeasti kyllä se synnytyskin vähän mietityttää,toivottavasti avautumisvaihe etenis nopeammin kuin aiemmissa ja jos tällä kertaa uskaltais ottaa spinaalin tai epiduraalin oloa helpottamaan...saas nähdä...ihana palkinto siitä urakasta kuitenkin on tiedossa [:D] En malttais odottaa... Hyviä vointeja kaikille!

Moikka kaikille,

Kiitos onnitteluista. Soitin tänään aikaa sinne ultraan ja sain ajan jo 25.2. aamulla. Toivottavasti siellä on kaikki kunnossa.

Palaillaan

Tsuba

Tsuba, just ajattelinkin et pitää sua täältä huhuilla!!!! mahtavia uutisia sulla!!!!! onnea ihan mielettömästi!!!! ja tosi kiva et yrityskin on lähtenyt hyvin pyörimään!

meistä ei löytynyt mitään vikaa!! nyt sit ihan luomuna lähtetään yrittämään ja jos raskaudun niin raskautta seurataan siellä klinikalla. joudun myös varmuuden vuoksi piikittämään hepariinia raskauden aikana, sen pitäisi edistää istukan muodostumista. nyt sit vaan yritetään ja odotellaan. ihan hyvät fiilikset kyllä! jos ei puoleen vuoteen mitään tapahdu niin mennään takaisin tutkimuksiin ja katotaan sit miten edetään.

Kiitos Tulitikku, ja ihanaa ettei mitään vikaa löytynyt vaikkakin ikävää jos keskenmenot jatkuu. Nyt pidetään kaikki peukut ja varpaat pystyssä teille.
Vielä en voi olla, että tää olis totta. Meen ultraan 25.2. joten kait sillä selviää onko masussa elämää ensinkään [:)]

Ilmoittelen kyllä heti kun jotain tiedän. Huomenna soitan neuvolaan ja katsotaan miten käy.

Oireet ovat kyllä nyt sen sorttiset kuin kahdessa aikaisemmassakin raskaudessa (ei siis keskenmenossa). Rinnat on kasvanut ja tosi kipeet, vilu ihan koko ajan, krooninen nälkä (heikko olo) alavatsan kipristelyt.

Nyt vaan toivotaan....

Tsuba

Heissan kaikille !

Hyviä uutisia, tänään ultrassa kaikki hyvin. Alkio oli oikeassa paikassa ja 8,8mm kokoinen sekä sydämensyke näkyi ihan selvästi. Lääkärin mukaan viikot olis 6+6 vaikka menkkojen mukaan 6+2. Sen mukaan LA olisi 15.10.2010

Kaikille oikein paljon tsemppiä ja Tulitikulle onnea yritykselle.

Tsuba

Takaisin