Tammivauvansa menettäneille

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
anka, en saanut yhtään sairaslomaa! en voi sitä ottaa, ei ole varaa olla töistä pois, yrittäjänä kun olen. kiireisintä aikaa vielä kun kaikki haluavat hiukset laitettua ennen joulua. pakko vaan kestää.
mies ja läheiset ovat kyllä olleet ihania. tukea on kyllä niin paljon kun sitä jaksaa vaan ottaa vastaan.
mä luulen kyllä et me mennään yksityiselle, mä haluan sinne tutkimuksiin mahdollisimman pian! mä en tiennytkään et siinä olis joku tommonen karenssiaika, höh. no, katotaan miten edetään. mun yks asiakas on lapsettomuuslääkäri niin mennään varmaan sen vastaanotolle.

nyt pitää jatkaa töitä!

Hih!
Plussasin eilen..[:)] Oireitakin on jo ihan riittämiin, vaikka onkin ihan alussa. Mies jo arvasikin että oon raskaana ku mielialat heitteli jo ennen ku menkkojen olis ees pitäny alkaa.. Pelko mielessä koittaa ylläpitää toivoa sisimmässään että tämä lapsi myös syntyisi.. [:)]

Tsemppiä Ankalle sekä Tulitikulle!!
Koitahan tulitikku jaksaa, ja toivottavasti saat parhaan mahdollisen hoidon, ja selville itse syyn!

Onnea myöskin valkosipulille sekä paukkelle! Kiva kuulla teistä! Tulkaahan kaikki päivittelemään kuulumisia kun kerkiätte [:)]

AURINKOISTA mieltä kaikille, ja IHANAA, VALKOISTA JOULUA! [8D]

moi!

Onnea paukke kauheasti plussasta!!

Tulitikku: kuinka jakselet?

Täällä kaikki ihan jees. Paljon koulu-  ja työhommia. Onneksi ensi viikolla on joulu, niin pääsee hengähtämään.

Miten valkosipuli ja anka?Mitä teille kuuluu?

Onnea paukke plussasta! Ihana joululahja[:)]
Mulla kaikki hyvin, masu kasvanut jo paljon ja liikkeet alkoivat tuntua rv 15+5. Nyt vaan odottelen tammikuun 20. pvää ja ultraa josko näkyis kumpi siellä elelee. Olo on ollut hyvä. Neuvolan täti tosin sanoi että jos tulee tarvetta kuulla sydän ääniä ennen ultraa niin saa soittaa hänelle, mutta en koe sitä tarpeelliseksi ainakaan nyt kun olen päivittäin joitain liikkeitä huomannut. Ihanaa kun alkaa tulla todelliseksi tämä odotus [:D]
Oikein ihanaa Joulun odotusta teille kaikille!!

Heipä hei..
Juu on kyllä ihana joululahja..[:)] Nyt on vaan etonu aika hyvin puol kymmenest asti, onneks ei silti tarvii oksentaa...[:'(] Toisaalta vähän toivoinki tätä ällötystä ni olis enempi mielenrauha siitä et pikkunen on hengissä ku on oireita.. vaikka onhan noita muita oireita ollut..[:-] no täytys kait vaan saada nukuttuu vaik onki yököttävä olo. Odottaa ekaa neuvola käyntiä kovasti, se on vasta 11.1..[:o] Ajattelin kysyä siltä et jos se koittais kuunnella sydänäänet jos kuuluis vaikka ei ne viikol 9 välttämät viel kuulu. Olis vaa helpottuneempi olo jos ne kuulis sillon jo ettei tarvis odottaa ekaa ultraa ja sit pelätä kahtakauheemmi et ollaanko elos vai ei..[8|]

moikka tytöt!

mä oon ollut niin huonona etten ole edes tänne jaksanut tulla. mieli ollut tosi maassa ja jouduinkin varaamaan ittelleni ajan terapiaan. aletaan sitten hoitamaan ylä ja alapäätä samaan aikaan [:D] ens ma olis aika sekä tutkimuksiin että terapiaan!

mites teillä muilla menee?

Moi!
Voi tulitikku, toivottavasti saata asiat kuntoon. Sulla on ollut viime vuonna ihan liikaakin vastoinkäymisiä [&o] Toivotaan että uusi vuosi tuo onnea teidän elämään ja sen vauvan myös.
Omassa masussa tuntuu kaikki olevan ok, liikkeitä tuntuu päivittäin ja maha on jo valtava pallo. Toista ultraa odotellaan, 20. pvä se olis. Kiva käydä täällä kurkkimassa mitä teille kuuluu. Oletko Paukke menossa varhaisultraan? Jokos papulla on iso masu? Oikein hyvää uutta vuotta kaikille!

En mä varhaisultraan mene kun ei toi budjetti ole kovin suotuisa. Täytyypi odotel sin viikoil 11-12 et pääsee kunnalliseen... Etoo kyllä siihen malliin et kait tuo hengissä on. No maanantaina olis eka neuvola ni sit saa sen ultra ajan.[:D] Pelottaa kyl silti kaikista oireista huolimatta se et toistuuko viimekertane. Olis jo se ultra, odottavan aika on piiitkä!

Moi!

tulitikulle kauheasti voimia ja hienoa, että pääset maanantaina tutkimuksiin sekä juttelemaan. Sulla ollut kyllä tosi rankka viime vuosi. Tämä vuosi on varmasti parempi!!

valkosipuli: kiva kuulla, että sulla on kaikki hyvin!
paukke: eiköhän siellä masussa ole ihan hienosti! Tsemppiä näihin viikkoihin, kun odottelette ultraa.

Täällä liikkeitä kans tuntuu ja maha hiljalleen pyöristyy. Ei mikään kovin iso masu ole, mut sillain, et selkeää pömpötystä on. Meillä ultra ens ti eli 12.1.

Kaikille hyvää uutta vuotta ja pidetään hännät ylhäällä!

heipat!

me käytiin ma eilen siellä tutkimuksissa! heti otettiin multa verikokeita ja ens viikon ti mennään uudestaan. multa otetaan lisää verta ja alapää syynätään kunnolla. mieheltä verta ja spermanäyte. sit vaan odotellaan tuloksia. muut kuulema tulee nopeesti mut kromosomitestaukseen menee noin 3 viikkoa. eli noin kuukauden päästä ollaan saatu kaikkien kokeiden tulokset ja sen mukaan sitten edetään. toivottavasti jotain löytyis, joku pieni vika minkä sais helposti hoidettua... vähän tai oikeestaan jännittää aika paljon et mitä sieltä löytyy. enkä millään jaksais odottaa....[:)] [:@]

kaikin puolin oli tosi "kiva" kokemus ja ihanaa kun tietää et asiat etenee. ei ne siellä ainakaan hidastele!

Moi kaikki!

Olipa kiva kuulla tulitikku, että teidän tutkimukset lähti hyvin käyntiin! Varmasti se kuukausi on pitkä odottaa, mutta helpottaa varmasti, kun asiat ovat kuitenkin nyt eteenpäin menossa. Mä pidän peukkuja, et löytyy joku pieni juttu, mikä hoituisi helposti!! Kovasti voimia! Hyvä, että syynäävät kunnolla!

Ultrassa meni kaikki kivasti. Terkka tuumasi, että olisi poika tulossa, kun näkyi kivespussi ja penis. :) En ole vielä mitään ostanut, kun pelko ollut persiissä koko ajan, mutta eilen kävin kirpparilta hakemassa parit bodyt.

Terveisiä kaikille!

Moi!
Tulitikku kuinkas jaksat?
Paukke: Kuuluiko sydänäänet jo neuvolassa?
Kerokaahan muutkin kuulumisianne [:)]
Meillä ultra keskiviikkona, jänskättää vähän et onhan kaikki viel hyvin ja se että suostuuko vauva näyttämään sukupuolensa... Liikkeet ainakin tuntuu jo päivittäin ja kunnon potkujakin välillä. Mulla on jo kassi tolkulla vaatteita kun kaveri niitä mulle pakkaa sitä mukaa kun sen vauvalle pieniksi käyvät ja vaunutkin on jo kotona odottamassa. Tää kevät menee vauhdilla ja kohta huomaan että on koulun päättäjäispäivä ja laskettuaika siinä lähellä. Töissä ei enää huvittaisi käydä yhtään...olis kiva kotona järkkäillä paikkoja ja vaan haaveilla... Onkos muille tullut jotain ikäviä vaivoja? Mulla on ilmestyneet elämäni ensimmäiset suonikohjut jalkaan..ällöä ja eikun tukisukkahousu ostoksille sanoi terkkari. Lonkkia juilii töissä (seisomatyö) muuten olo mitä parhain.

Terve!
Eipä niitä sydänääniä kuunneltu neuvolassa. Nyt sitten vaan odottelen että pääsen ultraan 2.2... Kaks viikkoo voi todella tuntua pitkältä ajalta. [&o] Toisaalta kyllä uskon että pikkunen on hengissä kun kuvottaa, väsyttää ja osa hajuista on pirunpahoja. eivätpä nämä oireet kerran oo poistuneet. Kebeb haisee tosi yököttävälle.[:'(] Mutta kyl silti jännittää ihan järjettömästi se ultra, no onneks mies tulee sinne mukaa.[:)]

heipat!

kiva et teillä menee hyvin!!! koitahan paukke jaksaa sinne helmikuun alkuun!

me saatiin lupa yrittää taas raskautta ja pe oliskin sitten oviksen paikka! peukut pystyyn et tärppäis heti! jos näin käy joudun aloittamaan hepariinin piikittämisen, ihan varmuuden vuoksi. nyt jaksaa jo hymyillä kun tutnuu et elämä jatkuu ja ihan hyvissä merkeissä.

mulla alkoi tänään 4 viikon loma! sekin tuntuu niin ihanalta. mies sai puhtaat paperit sukupuolitauti testeistä, voi siis sen pettämisen senkin kannalta unohtaa. joo, olen aika onnellinen! jos hyvin käy niin mies saa 30v lahjaksi vauvan!!! peukut pystyy!!!

Onnea tulituikulle kaikista hyvistä uutisista![:)] Kiva kuulla että vauvan saanti asiatkin edistyy..[;)] Kertoilehan taas sitten kuulumisia välillä.

Pidetään tulitikulle peukut pystyssä!!
Mä kävin rakenneultrassa tänään ja kaikki näyttäis olevan hyvin. Kolmas poika olis sitten tulollaan [:D] ,mäkin erotin sen pikku vehkeen... Painoarvio tällä hetkellä vauvalla 360g. Vilkkaasti liikuskeli ukkeli,jos nyt uskaltais jotain ihanaa pientä ostaa. Kaverilta tosin olen kantanut tavaraa kotiin jo paljon mut ite en oo ostanut mitään vielä. Paukke: jaksuja ultran odotteluun!

moi, mites täällä mennään?

toivottavasti kaikilla olis asiat ihan mallillaan!!!

mulla kohta toinen lomaviikko lopuillaan ja ihan kivasti on mennyt. pari päivää sit pärähti flunssa mut ei se haittaa, joutuu vaan ottaa vähän rauhallisemmin mikä on vaan hyvä asia.
ens viikolla pääsis sit testailemaan et hyödynnettiinkö ovis oikein kunnolla! aika jännää mut oon yrittänyt pitää jalat maassa, jos en nyt tulisikaan raskaaksi niin eikun uuteen yritykseen. olishan se aika kornia jos nytkin raskautuisi heti [&:] olishan se mahtavaa mut en usko et hirveesti petyn jos näin ei käy. eihän me olla niitä kaikkia testituloksiakaan saatu!!!

Takaisin