Tammivauvansa menettäneille

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
terve!

mulla alkoikin sit menkat eilen, jee! ei harmita yhtään, oon vaan onnellinen et jotain tapahtui. nyt on sit taas helppo alkaa yrittää uudestaan. taitaa vaan kyl siirtyä ku mies on matkoilla ku oviksen pitäs olla. oon yrittää taivuttaa sitä et lähtis vähän myöhemmin [:D]

Tsuba, eiku yrittäjäks vaan! voi olla et sit tulee heti raskaaksi kun "ei pitäisi" ja sitä paitsi voihan sen yrityksen sitten lopettaa. itse toimin toiminimellä ja olen päättänyt laittaa pillit pussiin kun jään äitiyslomalle. mietin sit äippäloman jälkeen palaanko alalle ja jos palaan niin teenkö sen yrittäjänä vai palkollisena.

Onnistumisia tytöt ja ihanaa syksyä!

Tulitikku: Onnea menkoista [;)] jos niistä nyt voi onnitella. Meillä on sitten ihan sama aikataulu. Mulla alkoi menkat kanssa 09.09.09 hauska päivä. Toivottavasti nyt molemmilla tärppää. Kirjoitellaan tänne kuulumisia ja milloin ovis on ja tuntemuksia.
Tulitikku, kyllä vahvasti toi yrittäjyys nyt näyttää nostavan päätään. Meitä olisi lähdössä kaksi vetämään sitä firmaa. Eikä ole sellainen, että vois laittaa pillit pussiin kun jää äippälomalle. Mutta on siellä tekijöitä.

Mulla menee nyt clomit tueksi kiertoon. Tällä hetkellä taas hieman huono-olo varmaan jotain sivuvaikutuksia clomeista.

Töissä ollaan ja palailen kunhan taas ehdin.

Tsuba, firma pyörimään vaan. ja jos kerta tekijöitä on niin parempi vaan niin!! yrittäjänä on kiva olla!

Onpas hauska et on sama aikataulu!!

Tulitikku: huomenna yrittäjäneuvojalle ja sitten pankkiin vielä yritysneuvojalle, jos kaikki menee hyvin niin voi olla että kuukauden sisällä ollaan yrittäjänä [:)]

Täällä sitä mennään kierrossa siinä vaiheessa että ensiviikolla saa alkaa tikuttelemaan ovista, tai oikeestaan su vois jo testata.

Palaillaan

heipat!

mulla kans tikuttelut alkaa ihan piakkoin,jee. noihin testeihin jää ihan koukkuun [;)]
mies lähtee kyl reissuun ke tai to jot pitää oikeesti toivoa et se ovis kerkiis tulla. oon kyl yrittänyt sanoa, pyytää ja anoa et lähtis vaikka vasta pe niin olis vähän paremmat mahikset onnistua! ei haluais yhtäkään mahdollisuutta hukata [&:]

Pidän tsuba peukkuja et yritysneuvojilla menee hyvin ja et oot piakkoin uusi yrittäjä!! onnea myös oviksen metsästykseen, tietysti [:D] !!

Moi kaikille pitkästä aikaa!

Hei jee, hyviä uutisia välillä. Elikkäs tein eilen plussan! :) olisin nyt huikeat 3+6 viikoilla elikkä saas nyt nähdä.
Mulla oli siis keskenmeno ja kaavinta kesäkuun puolessa välissä. Siitä tuli jälkivuoto ja sen jälkeen kahdet kuukautiset. Kierto oli 30 päivää, vaikka yleensä on 28 pv. Tein välitestin siinä kun jälkivuoto oli tullut, näytti selkeää negaa.

Saas nähdä nyt!!!Jännittää, kauhistuttaa aivan järkyttävästi. En uskalla iloita, jos tämäkin sitten menee kesken. Paljon tsemppiä ja yrityksen onnea kaikille!

Ihanaa Papu!!! Pidetään peukkuja ja toivotaan kovasti että tällä kertaa kaikki menee hienosti loppuun asti!!! Mulla kiertopvät 25/32 meneillään ja olin tuntevinani repäisykipua,ei kai vielä voi tuntua? Muutenkin huonot mahkut olla raskaana kun jäi harjoitukset vähäisiksi tässä kuussa :( no jään jännäilemään...

heipat!

Papulle mielettömästi onnea ja toivotaan et kaikki menee hyvin!!! ihanaa kuulla välillä hyviä uutisia!

meillä alkais olla oviksen paikka ihan näinä päivinä.pitäs vissiin pissiä tikulle mutku ei muka ole ehtinyt [;)]
mites Tsuballa?

Onnea Papulle plussasta ! Pidetään peukkuja.

Valkosipuli: Toivotaan, että olis sitä oikeeta nippailua [:)]

Tulitikku: eilen testasin haamun ovistestiin ja tänään aamulla oli ihan selvä plussa. Eilen jo vähän harjoiteltiin ja tänään päästään tosi toimiin[:D]
Yrityshommista huomenna alkaa kaikkien papereiden täytäminen ja sellainen, joten katsotaan miten käy.

Palilen taas astialle kunhan ehdin.

Tsuba, sama aikataulu jatkuu [:D] mä tikutin kans oviksen eilen! tänään vielä hommailua ja sit mun mies lähteekin reisuun. onneks ehti ovis tulla, on edes pienet mahikset raskautua.

Valkosipuli, ilmottele sit meille miten kävi. pidetään peukkuja et plussaat!!!!

Hauskaa päivää kaikille!

Moi,
Oli pakko tulla kertomaan teille heti...tein hätäpäissäni testin nyt aamulla vaik pvät on vasta 29/32 (kai? on olleet vähä sekasin km jälk) Sain haamun!!! (Se oli herkkä testi joka mittaa jo 10 jotain yksikköö pissasta) Vatsaa on kyl nippaillut ja tissit on välil arat ja lämmöt koholla. Toivottavasti nyt sit viivat vahvistuis eikä katois alkuviikosta kun pitäis menkat alkaa...ja ennen kaikkea et tää menis nyt sit loppuun asti hyvin. Nyt alkaa sit toisenlainen panikointi,kyllä tää on pimeetä hommaa.. Tsemppiä teille muillekin näihin pöhköihin hommiin! Tulen kertomaan alkuviikosta mitä testi silloin näyttää vai onko täti hyökännyt kuitenkin.

En malttanut odottaa edes maanantaihin vaan tein tänä aamuna uudestaan samalla testillä ja plussa tuli. Nyt vaan sormet ja varpaat ristiin että kaikki on hyvin ja muru pysyy matkassa. Toivottavasti saadaan kaikille sama tulos pian, tsemppiä tytöt!!

Hei jee! Onnea valkosipuli! Nyt pidetään peukut ja varpaat pystyssä, että masukaverit pysyvät mukana!
Tsemppiä kaikille!!

valkosipuli, aivan mahtavaa!!!! onnea ihan hirveesti!!!

itellä alkaa kierto olla lopuillaan ja ajattelin jo su testata, jos vaikka haamun sais jos sattuisi olemaan raskaana. aikamoisia nippailuja ja juilasuja ollut alavatsassa joitain päiviä!!! ei mulla yleensä tämmösiä tuntemuksia ole ennen menkkoja. joten peukut pystyyn!!

mites Tsuba?

ihanaa ku tulee hyviä uutisia!!!!paljon onnea plussanneille!!!

No vihdoinkin pääsin kirjautumaan tänne, et voi vastatakin teille.

Papu ja Valkosipuli ihanaa ja oikein paljon onnea teille molemmille, nyt toivotaan paljon liimaa jotta tirriäiset pysyy sisällä.

Tulitikku täällä sitä mennään kovan kiireen keskellä eikä ole ees ehtinyt miettimään raskautta [:)] tossa kattelin kalenteria ja huomasin että loppu suoralla ollaan taas tässä kierrossa. Muutamia kunnon vihlaisuja on ollut massussa, mutta olen nyt ajatellut että ei tää voi olla sitä...katsotaan kuinka käy. Uskallatko tehdä testin jo su? Luuletko että vois tehä? siis ke mulla pitäis alkaa vasta.

Palailen asiaan taas heti kun ehdin

Kaikille oikein paljon onnea plussista ja toivotaan että mekin Tulitikun kanssa se plussa saadaan ensiviikolla

tsuba, kyl meinaan su jo uskaltaa testata.mulla noita testejä löytyy kaapista aika monta, ni pitäähän ne käyttää [:D]
yks niistä testeistä on sellanen jota voi käyttää jo 4 päivää ennen kuukautisten alkamista. käytän siis sen su.
mä oon niin malttamaton etten jaksa odottaa keskiviikkoon [;)]
musta on kiva testailla [:)]

mites yrityksen perustaminen sujuu?

Moi,
Kiitos onnitteluista ja juu toivotaan että tällä kerralla pysyy loppuun asti matkassa. Jännät ajat Tulitikulla ja Tsuballa,pidän peukkuja et ovat oikeita vihlasuja eikä mitään hämäys tuntemuksia! Mä tein kans ekan testin viime perjantaina ja tän viikon tiistaina olis pitäny vasta menkat alkaa, eli tosi ajois näkyi testissä. Nyt yhteensä kolme testiä näyttänyt plussaa et kai tää totta on ;) yks olis viel kaapis sen voi tehä viel ennen neuvolaa jos tulee uskonpuute,ens keskiviikolle sain ajan. Aattelin toimia ajoissa et sais nopsaan sen ekan lekuriajankin ja näkis että onko siellä elämää tällä kertaa. Oireita tarkkailen suorastaan hysteerisenä ja pelkään kokoajan et ne alkaa kadota niinku viimeks. masu on kyl sen tuntunen et mikään vaate ei sais puristaa yhtään,vissiin turvottaa sen verran.
nettilaskurien mukaan rv 4+6 menossa tänään..

onnea onnistuneille.

muille pieni vinkki. Liika yrityskin voi estää raskauden. antakaa mennä luonnon omalla painolla elkää vahtiko koko ajan että joko nyt. Yleensä raskaus onnistuu silloin kun sitä vähiten odottaa.

Mutta stemppiä kaikille!

Takaisin