Tammivauvansa menettäneille

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moi!
Toivotan tulitikku ja Tsuba teille kovasti plussatuulia! Mäkin testasin la, kun ti olisi pitänyt alkaa kk. Sitten tein testin vielä ke ja haamu siellä oli. Nyt en olekaan enää testannut.

Mulla valkosipuli aivan sama, että melkein neuroottisesti päivän mittaan puristelee rintoja yms, tunnustelee että ovatko oireet vielä tallella. Mullahan viimeksi loppui oireet joskus 9 viikon tuntumassa, kun 7+5 oli loppunut sikiön kehitys.. Huoh! On nää kauheita päiviä ja viikkoja. Mulla kans eka neuvola ens to, haluaisin päästä joskus viikolla 9 varhaisultraan, mahd. neuvolan kautta. Toivotaan, vaikkei se tietty mitään takaakaan. Haluaisin vain ainakin kerran nähdä pienen sydämen siellä sykkivän..On tää tällaista..

Tulitikku yrityshommat etenee vauhdilla, lainahakemukset täytetty ja keskustelut pankin kanssa takana. Ens viikolla alkaa yrittäjäkurssi joka kestää 8 iltaa 4vko aikana. Mä kyl testaan vasta ensviikolla kun en ollenkaan usko että olis tärpännyt, tai nyt se voi ollakin tärpännyt kun en ole ehtinyt niin murehtimaan asiaa ton yritysjutun takia [;)]

No, onneksi nyt mennään jo loppuviikossa...kohta lähdössä viettämään poikani luokan kanssa syyspäivää järven rannalle...

Palailen taas kun on aikaa

PLUSSATUULIA kaikille ja onnea taas plussanneille

Tulitikku: teitkö eilen testin? Tulehan kertomaan mitä se näytti.

Papu_:Mites olet jaksellut? Oikein paljon toivon sulle liimaa, että nyt onnistuu. Monesko tämä sulle olikaan vai ihka eka

Täällä sitä mennään vielä paripäivää ja sitten ajattelin testailla jos ei täti ole tullut. Ke pitäis alkaa, mut viimeksi oli kanssa 2 päivää myöhässä. Toivottavasti viimeistään perjantaina pääsee testailemaan. Eilen aivan kamala kramppi vasempaan hartiaan ja yöllä olen valvonut kun ei mikään asento ole ollut hyvä, ainakun vähän liikkui niin sattui niin kauheesti.
Vatsan nippailuja ei ole enää ollut kuin jos nousee yhtäkkiä seisomaan niin on repäissyt alavatsasta.

Tänään tiukka paikka töissä. Meille tulee käymään koko (9hlö) johtajisto Englannista, jaiks pelottaa...kaikkien pitää olla just eikä melkein. Huomenna koulutus jossa minäkin pidän luennon...noh kait se hyvin menee kun on niitä ennenkin tullut pidettyä.

Mutta taas saitte lukea vuodatustani joten oikein hyvää päivän jatkoa ja palaillaan.

Moikka! Olen käynyt täällä usein kurkkimassa joko Tsuba ja Tulitikku ovat tehneet testit... Mua jännittää teiän puolesta! Mä käytin vikan testin eilen ja sekunneissa tuli viivat...kai tää on nyt uskottava. Mulla kans viimeks 9 viikon paikkeilla lopahti oireet ja kasvu oli jo 6 viikolla kai tyssänny. Nyt koitan vaan positiivisin mielin elää päivä kerrallaan, vaikeeta on... Keskiviikkona neuvolaan ja jos sais ultra ajan varattua, se vasta sit pelottaakin...viimeks siin nähtiin et ei oo pikkunen elossa :(
NO, nyt tarttis töitä lähtee tekemään. Heippa!

moikka tytöt!

[:D] hymystä voitte varmaan jo päätellä mitä testi näytti!!! uskomatonta mutta plussa sieltä tuli! testasin sit ekaa kertaa jo la ja sit viel su, molempien testien mukaan olen raskaana!! jippii!! [:D] [;)] [:)]

nyt Tsuba testailemaan!!!

On tätä vaikea uskoa mut kait se on pakko. olo on tosi onnellinen ja iloinen. vähän tietenkin noi edelliset tuulimunat kummittelevat mutta eihän se murehtiminen mitään auta. varhaisultraan sit tsekkaa et löytyykö sieltä mitään. kahen tuulimunan jälkeen on 20-40% riski saada tuulimuna.

en ole vielä miehelle kertonut. sillä on kahen viikon päästä synttärit ni panttaan tietoa sinne. se on sit yks lahjoista. huijasin sitä et mulla on nyt kuukautiset ni se ei sit ala ihmettelemään. se ku ei nyt o kotona ni tää huijaus onnistuu tosi helposti [:D]

Tsuba, pidän sulle peukkuja et säkin plussaisit! meillähän olisi sit sama la:kin [:D]

Ihanaa ja onnea Tulitikku ![:D] ite en todellakaan ole vielä testannut...enkä oikein tiedä uskaltaako sitä vielä?

Valkosipuli Oikein paljon onnea ihanaa kun kaikilla onnistaa, katsotaan miten mun käy[;)]

Mulla on kotona yksi testi, ööö...muistaaksini se on RFSU:n liuskatesti, en tiä miten herkkä on tm. jos aamulla nyt sitten huomenna testais teidän suosituksesta [:D]

Onnea tulitikku!!! Ihania uutisia!!! Mikä niistä tekstilitanioista pitikään kopioida ja liittää  et saa allkirjoituseks ton aikajanan? Nyt peukut pystyyn Tsuballekin et saatais viel yks plussa!

Kiitos avusta! Nyt toimii. Täytyy huomen aamulla tulla kurkistelemaan onko uutisia Tsubalta.. Aurinkoista päivän jatkoa!

moi!

Jee tulitikku!! onnea kauheasti! Nyt pidetään peukkuja, että sullakin kaikki masussa hyvin.
Mun LA olisi 31.5. Mulla oli kierto km jälkeen 30 päivää vaikka tavallisesti on 28, että tuon 30 päivän mukaan laskin LA:n. Eli siis toinen raskaus on tämä. Mulla tosiaan oireet loppui silloin 9-10 viikon kohdalla. saas nähdä nyt.

Voi mahdotonta! Aivan ihania uutisia! Nyt tsuballe kauheasti onnea ja plussatuulia! Ihan varmasti pian niitä tuulia sinne tulee myös!

Mulla vau-laskurin mukaan olis 4.6 laskettuaika laskin 28 päiväsen kierron mukaan, mut katotaan mitä neuvolas sanoo kun meen tänään. On pelottavan vähän oireita ja alkaa hirvittään et onko kaikki kunnossa, mut eipä kai näillä viikoilla välttämättä viel paljoa olekaan...yritän rauhoitella itseäni...

moikka! ja kiitos vielä onnitteluista!

valkosipuli, mulla ei ole ollenkaan oireita. toisaalta ihan hyvä ku muuten seuraisin niitä ihan liikaa. tissejäkin tuli viimeks puristeltua niin paljon et meni siitä kipeiksi [&:] eihän kaikille sitäpaitsi edes tule oireita! ja pahoinvointi voi alkaa myöhemminkin.

kerroin kuitenkin miehelle eilen. en pystynyt pitämään tätä salaisuutta synttäreille asti. vähän arvasin et näin käy [:)] Se oli tosi iloinen ja onnellinen. nyt sit jännätään onko siellä masussa tällä kertaa jotain vai tehtiinkö taas pelkkä pussi [:D] huonoa huumoria, mut huumoria [:D]

no, onneks se varhaisultra on kohta!

Moikka kaikille !

Eipä meillä ole ainakaan vielä vauvaa tulossa. Tänään aamulla iski täti kylään[&o]

Käykäähän silti täällä moikkailemassa minua...nyt toki varmaan vähän vähemmän käyn kun toi yritysasia on niin kiireellinen.
Katsotaan varmaan vielä muutama kierto ja sitten lopetetaan koko touhu, varmaan näin :(

Muille oikein paljon onnea ja tarrasukkia ja toivotaan ettei niitä pelkkiä pusseja kasvatella[:D]

Voi harmi Tsuba [&o] , ootteko jo kauan yrittäneet vauvaa? Tää on kyllä tosi kuluttavaa hommaa henkisesti, pettyä aina uudestaan ja uudestaan. Koitahan jaksaa, onneksi sulla on noi yrityshommat niin saat muuta ajateltavaa välillä. Kävin eilen neuvolassa ja paperit täyteltiin ja sovittiin neuvolan tädin kanssa että tämä pysyy matkassa kesäkuulle [:)] Sain ultra ajan 21.10, aikaisemminkin olis ollut aikoja mut en huolinut kun mulla on ollut pitkiä kiertoja niin aattelin että turha mennä itseään säikyttelemään jos ei syke viel ens viikolla näykään. Otettiin varman päälle ja ultraajankohtana olis viikot jo 7+6. Eli laskettuaika siirty päivän aikasemmaks neuvolassa 3.6 olis eräpvä [;)]

Takaisin