Äm85 Vauhtiin päässyt keskustelija Tammikuunmammat 2015 1 syys 2014 #81 Kyssissä synnärillä pusketaan kaikki yhtä aikaa :D sovitaan joku merkki (neilikka napinläpeen ;D) että tunnistetaan toisemme :D
Kyssissä synnärillä pusketaan kaikki yhtä aikaa :D sovitaan joku merkki (neilikka napinläpeen ;D) että tunnistetaan toisemme :D
lissufin Sanaisen arkkunsa ammentaja Tammikuunmammat 2015 2 syys 2014 #82 Mä oon Kuopion lähikunnasta Tai läheltä ja läheltä 82km. Saas nähä ollaanko yhtäaikaa synnärillä
Torakka Sanaisen arkkunsa ammentaja 6 marras 2014 #83 Eipä ole Jyväskyläläisiä täällä. Ilmeisesti ei ole sitten synnärillä ruuhkaa LA aikana
MarinaMelina Sanavalmis juttuseppä 6 marras 2014 #84 Mä olen jkln lähistöltä ja h-hetkellä kutsuu ksks :)
saNmakko Jostain jotain jo tietävä 6 marras 2014 #85 Täällä kanssa ksks:ään menijä :) Oon kuullu, että jyväskylän seudulla on aika paljon synnyttäjiä just tammikuussa...
Täällä kanssa ksks:ään menijä :) Oon kuullu, että jyväskylän seudulla on aika paljon synnyttäjiä just tammikuussa...
exteri0r Vauhtiin päässyt keskustelija Tammikuunmammat 2015 14 marras 2014 #86 20. päivä alkaen maja Iisalmessa.