TammiMammojen 2010 TAMMIJÄNNITYKSET <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja kaylies
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oijoi!!! Onnea Elegia ja koko perhe!!! Näin ne tilanteet muuttuu! Jännityksellä täälläkin odotellaan synnytyskertomusta [;)] 

voi onnea elegia!!! mä täällä melkein pillitän. [:)] ihana kuulla hyviä uutisia ja nähdä kuvia vauvoista. laurasen pikkunenkin oli niin suloinen! täällä on nyt aika tuska olo. jotenkin tuo mukelo tykkää nyt ryttyyttää tuolla masussa. ihan kiva että liikkuu, mut koko päivän melskannu menemään ja mua rupee jo sattuun. plus että kun hän tuolla änkee ja punkee, niin en voi olla kunnolla hyvässä asennossa=selkäkipuja. ja perse on kipee heti ku istuu 5 minuuttia. mur. valivalivali vaan nyt täältä.[:D] sori!
oikeesti kaikki hyvin, välillä vaan turhauttaa. huomenna neuvola, saas nähä mitä siellä tällä kertaa. luultavasti sanoo et kaikki taas ok, ei muutosta ja eikun ootellaan. nyt oon buukannu koko loppuviikolle ohjelmaa, ettei olis niin tylsää. toivotaan että kaikkee en ehdi! [:D]
täytyy tulla heti huomenna neuvolan jälkeen taas lueskeleen tän maailman kuulumiset. toivottavasti elegiakin on ehtinyt jo vähän toipua sektiosta ja kirjottelee pian kuulumisia!

pupunen+möksy 38+1

Olipa tullu tekstiä kun ei ehtiny pariin päivään koneelle (frendit-maratoni...). En muista yhtään kelle piti kommentoida, mutta Elegialle ja Kayliesille onnea paljon!! Olikohan viä muita vauvautuneita??

Ja mä voisin kans siihen juhannusjengiin ilmottautua!! Tosin tänään on viikko viä laskettuunki ettei kiire oo, mutta tuntuu et kaikilla muilla on kohta jo vauvat!!! Ei paljo mitään oo tapahtunu (selkä vähän kiukuttelee muutosta), ja oonko ainoo kellä ei oo ronkittu kohdunsuun tilannetta? Vai tutkitaanko se vaan jos joutuu käymään jollain ekstrakäynnillä lekurissa?? Mulla ei varmaan tehä mitään viä heti kaks viikkoo yliajan jälkeenkä ku vaavin kokoarvio oli vähän alle keskiarvon...

huomenta.

neuvolassa käyty. niinkuin arvelinkin, niin kaikki ennallaan eli hyvin, mutta ei mitään merkkejä lähdöstä. alhaallahan tuo tuntuu jo olevan, mutta ei hänellä kiirettä taida olla vielä.
ei mullekaan oo mitään alapää tutkimuksia tehty muuten ku niillä lääkärikäynneillä. eikä siis varmaan tehdäkään ennenku jos menee yli. eli ei mitään hajua mitä tuolla alhaalla on tapahtunut mahdollisesti joulun jälkeen. kävin siis aaton aattona vikalla lääkärikäynnillä ja sillon oli pehmennyt, kiinni ja 3cm. en kyllä niin välitä niistä tutkimuksista, mut olishan se ihan kiva tietää et oisko ees jotain tapahtunu! ja tylsää ku neuvolassa laitettiin vaan lisää rivejä ku edelliset loppu. toivotaan ettei niitä tarvi käyttää. seuraava neuvola olis viikon päästä eli 39+2. ei haittais jos ei tarvis mennä! [:D]
ei tässä varmaan sit taas muuta. taidan mennä syömään toisen aamupalan [;)] ja sit ehkä nukkua vähän. viime yö meni vähän harakoille ton nukkumisen suhteen kun heräilin muuten vaan koko ajan.
päivän jatkoja kaikille!

MOI! Paljon on taas juttua tullut, lueskelen kun ennätän sitten tarkemmin! Mutta ainakin nyt ELEGIALLE MEGAONNITTELUT!!! Ei menny juhannukseen asti [:D][:D][:D]

Täällä ollaan siinä vaiheessa nyt että pakkasin juuri omat kamat ja odottelen nyt että saan paprut, eli ite tänään kotiin :) Heti en silti himaan lähde vaan suuntaan K6 osastolle, jonne Nuutti pääsee ihan kohta!!!!!!!!!!!!!!!! Eli teho-osastoaika on meidän osalta ohitse [:)][:)][:)][:)][:)] Oon niin onnellinen!!! SIellä se tänä aamuna odotteli tutti suussa ja paitakin oli jo puettu päälle <3 niin ihanaa!!!!!! Sanoinki tehon ihanille hoitajille että toivottavasti emme näe enää näissä merkeissä [;)] Kaikki on ollu niin mukavia ja tukea on saanut!!!

Haluan myös kiittää kaikkia tämän palstan ihmisiä tuesta, kannustuksesta ja rukouksista puolestamme! Teidän sanat on ollu mulle kultaakin kalliimpia tänä vaikeanakin aikana!!! VAikka meillä on kaikki mennytkin hyvin, on tämä silti ollut rankkaa ja äidin ja isän huoli vauvasta kova! Ikinä ei voi liikaa saada tsempityksiä ja onnitteluja ja varsinkin tälläisen spesiaalitapauksen myötä ne ovat tuntuneet erityisenkin hyviltä!!! [;)] KIITOS SIIS TASAPUOLISESTI KAIKILLE MAMMOILLE!!!! <3
Nyt tämä mamma lähtee vähän ULOS! Viimeks torstaina saanu ulkoilmaa [:)][:)]

Huh nyt jännää että millainen osasto meitä odottaa!! Ja mitä pojalle taas kuuluu, ikävä on jatkuva!! Mulla on maitotuliaisia sille sitte, maito nousee hyvin ku oon pumppaillut ahkeraan!! Ihanaa päivää kaikillle!!!!!!!!!![:D]

minto: tosi ihana kuulla että teillä on kaikki hyvin.[:D] ja ihana et teillä on ollut kivat ja hyvät hoitajat siellä. toivottavasti uusi osastokin on kiva. kirjottelehan kuulumisia. suloiselle Nuutille hyvää huomista nimipäivää ja kaikkea hyvää!

sait mut minto sit itkemän heti aamutuimaan, ihana että teidän pikku poika voi jo huvin ja pääsee pois teholta!! onnittelut pikku sissille [:)]

Oiskohan eilisestä lääkärin ronkinnasta ollut jotain hyötyä... oon kärvistelly hirveitten vattakipujen kanssa, sillä se täti tosiaan runnos.. mut tänä aamuna pöksyissä oli iso limaklöntti, joten josko tuo limatulppa sitten vihdoinkin irronnut ja tuolla kohdun suulla alkais jotain tapahtuman [:)] ihanaa, limaa.. vittu mä oon sekasin... iloita ny tollasesta..

no joo.. se kävelylenkki neuvolan päälle tais olla vikatikki.. selkä on huutanu hoosiannaa sen jälkeen ja olo on ollu ku 10 katujyrää ois ajanu ylitte.. särkylääkkeistäkään mitään hyötyä ollu yöllä...

lääkärikäynneistä.. mulla on polilla katottu tuo kohdunsuuntilanne, ylimääräisen käynnin yhteydessä.. ja neuvolassa sattu olemaan lääkäri paikalla eilen ja terkkari meinas josko se kattoo ja pyöräyttää, joten sinne menin sitten. veikkaan että voitte kysästä terkkarilta josko lääkäri vois kattoo, jos haluutte [:)]

elegia! onnittelut!!! hei jos kiinnostaa tutustua niin majailen täällä huoneessa 12 edelleen... missä sinä? tosin ymmärrän kyllä jos oot väsy ja puhki! täälläkin poika rinnalla kirjoittelen... se ois jo valmis kotiin mut äiskää ei vielä päästetä!! 

Tulin pikaiseen piipahtaa täällä, tänään pyörähti rv 41 eikä merkkiäkään synnytyksen alkamisesta [:@].

Tuntuu jo ihan epätodelliselta, nää päivät on olleet niiin pitkiä, että aamuisin suututtaa ihan herätä siihen ettei tänäkään yönä. :(
Tänäänkin on jo kertaalleen huusholli siivottu, lakanat vaihdettu, eilen pesin julmetun ison käytävän maton, ja just tulin koiran kanssa piiitkältä lenkiltä. Noh, koti on ainakin puhdas jatkuvasta jynssäämisestä, mut minä haluisin vain vauvan syliin! Isäntäkin soittelee jatkuvasti töistä et joko hän pääsee lomalle[:D]

Onnittelut suloisista taas kaikille, minä jatkan odottelua.. [;)]

sitä minäkin miettinyt... käyny vähän väliä kurkkimassa, mut kukaan ei kirjota mitään... onko kaikki muut sairaalassa??????[:D]

Hiljasta näyttää olevan. Kaikki varmaan synnyttämässä, paitsi mä[&o]

Aamulla vessareisulla tuli jälleen veristä vuotoa (tätä tapahtu jo jouluna kolmena päivänä). Olisiko nyt lähtö hieman lähempänä. No eipä olekkaan nyt tähän mennessä tullut mitään muuta merkkiä, taitaa vain kiusoitella.

Aika ajoin todella masentunut, kokoajan olen ollut siinä uskossa/toivossa että tämä syntyy jo hyvissä ajoin (esikoinen viikolla 42). Mut näköjää tämäkin havittelee nuita samoja viikkoja.
Ja sit luulis et tää yliaikavarronta olis nyt helpompaa kun jo kuitenkin kerran koettua, ja paskat. Ajoittain koen olevani epäonnistunut ja valmiiksi huono äiti kun en saa lasta edes syntymään.

Ja vielä mieltä ahistaa se kun kahdella tutulla on laskettu 15.1, et jos jompikumpi heistä/tai vaik molemmat saa lapsen ennen minua koen varmaan totaali romahtamisen. Mies ei ymmärrä, sanoo ettei tämä kuitenkaan ole kilpajuoksu...Jonka kyllä tiedän itsekkin, päässä vain viiraa pahemman kerran.

Kovasti olen iloinen teidän kaikkien puolesta jotka jo vauvautuneita, mutta myönnän että välillä on todella vaikea käydä lukemassa näitä uutisia...kateellisuutta...?
Eikä hirveesti jaksa kuulla tuota "ei sinne mahaan ole yksikään jäänyt", no ei ole ei, mutta ei se mun olooni helpota.

Opas masentavaa tekstiä...
Jatketaan harjoituksia ja lippu korkeelle Juhannuskerho!

Tervepä taas!
Ei olla sairaalassa, ei! [8|] Äitipolilla taas käyty ja kaikki muu hyvin, paitsi meikäläisen paineet...[:o] Tuplasivat lääkityksen ja taas seuraillaan... No, onhan tässä päiviä vielä jokunen laskettuun aikaan ja ei tuolla pienellä painoarviokaan ole kuin hieman alle 3 kg. Ei tässä siis hätää... kunhan ennen juhannusta pääsis ponnistamaan [:D]
Hyviä vointeja ja jaksamista kaikille! Lähdempä taas mittailemaan ja ottamaan lääkkeet...

Piude, tiedän miltä tuntuu.. Mun rakkaalla serkulla LA oli viikko mun jälkeen, sai muksunsa viime to. En mä sillä, oon tosi onnellinen hänen puolestaan jne.. mut mun piti olla eka... [:D]
Ja koko ajan olin toivossa, että tämä tulisi etuajassa.. no, eipä tullut ei..
jotenkin nyt sit sisäistäny, et tää muksu sit ei tullukkaan ennen eikä LA:na, mutta koko ajan toivoo että jokos ens yönä tulis lähtö..

... täällä mitään synnyttämässä olla, vaan masennellaan taustalla... [:@] Oikeesti, tuntuu vähän että heippahei.. Jostain elokuusta asti on tosiaan supistellu ja syyskuun lopulla jäin saikulle niiden takia. Että ei vaan tulis ennen aikojaan!! Ja nyt odotellaan että TUU JO!! Näin se menee...
Tänään on siis SE la ja samalla mun omat synttärit. V**ttaa vaan nekin. Mies sentään toi kukkia ja yrittää muakin huomioida, mut muuten puhelin piippaa et JOKO?? No ei vielä eikä varmaan ikinä, tää raskaus ei lopu koskaan...
Ihan hävettää jo tää valitus, ihan ku pikkukakara oon.. [8|]

HYVÄÄ SYNTTÄRIÄ TAMMIMAMMALLE!!! Vielähän tässä on tätä päivää jäljellä jos sattuiski syntyy samalle päivälle [:D]

Täälläkään ei tapahdu mitään kummia [:'(] Hammassärky tuli kaveriksi ja voin kertoa että on ihan helvetillistä kipua. Alkais kunnon kivuliaat supistukset ni unohtuis tuo hammassärky. [:@] Joka raskaudessa yhesti pitäny käyä lekurilla hammassäryn takia. IHAN TUSKAA!!

Onpas tullut päivän mittaan tekstiä! [:)] No siis sen mitä vielä muistan äsken lukemastani:

tammimamma: Hyvää synttäriä! [:)]

Minto: Ihana kuulla, että teillä voidaan jo noin hyvin ja että vauva pääsee pois teholta. Mahtavaa! [:)]

Elegia: Kiva kuulla sinustakin ja kovasti täällä odotellaan, että ehdit kirjoittamaan vähän lisääkin. [:)]

Sitten neuvolakuulumiset tältä päivältä:

Pissa puhdas
RR kohonnut entisestään (jos jotain "oireita" ilmenee, niin äippäpolille lähtö ja muutoin pe:na taas neuvolakontrolli)
Paino 68,2 (viime pe:na 68,1)
Sf 30 (viime pe:na 31)

Vauvalla kaikki hyvin. Tiukasti on pää kiinnittyneenä "lähtökuopissa". [:)] Sykkeissä oli aikamoista vaihtelua, mutta mua alkoi kyllä taas supistaakin siinä kun selälläni makoilin... Että eipä kai ihme, että pikkuisellakin vähän sykkeet kohoili... Mamman ainakin laittoi taas puhaltelemaan! [:D]

Niistä su-ma yön säännöllisistä supisteluista th totesi, että nyt vaan herkästi soittoa synnärille, jos vastaavaa.

Well lets see what happens tai milloin. Tsemppiä mammat! Loppusuora häämöttää kuitenkin kaikilla. [:)]

Takaisin