Täälläkin on alkanut supistelee paljon enemmän kuin ennen. Ne ei vaan ole kivuliaita, vaan enemmänkin sellaisia ilkeitä. Voisi kyllä alkaa tapahtumaan jo jotain enemmänkin. Mä haluaisin niin jo saada vähän helpotusta tähän oloon. Olisi niin ihanaa kääntyä sängyssä ilman kipuja..
Huomenna olisi toiseksi viimeinen neuvolareissu, mä niin toivoin että ei olisi tarvinnut mennä.. Jos tässä ei ihmeitä tapahdu niin kai se on vaan sinne mentävä.
Sain eilen vihdoin tilattua meille sen vaavisängyn ja tänään se jo tuotiin. Nyt vaan pitäisi kaivaa se tuolta laatikosta ja kasata. Taidan odottaa kuitenkin ukkoa ensin kotiin.
On tullut nukuttua jo pari edellistä yötä tosi huonosti ja levottomasti. Yläselkää särkee ilkeästi ja ei löydy millään kunnollista nukkumis asentoa. Ja jos sortuu nukkuu pienet päikkärit niin sitten ei senkään takia saa unta. Väsyttäis kyllä mut hitto minkäs teet.
Huomenna olisi toiseksi viimeinen neuvolareissu, mä niin toivoin että ei olisi tarvinnut mennä.. Jos tässä ei ihmeitä tapahdu niin kai se on vaan sinne mentävä.
Sain eilen vihdoin tilattua meille sen vaavisängyn ja tänään se jo tuotiin. Nyt vaan pitäisi kaivaa se tuolta laatikosta ja kasata. Taidan odottaa kuitenkin ukkoa ensin kotiin.
On tullut nukuttua jo pari edellistä yötä tosi huonosti ja levottomasti. Yläselkää särkee ilkeästi ja ei löydy millään kunnollista nukkumis asentoa. Ja jos sortuu nukkuu pienet päikkärit niin sitten ei senkään takia saa unta. Väsyttäis kyllä mut hitto minkäs teet.

ja syntyi viime sunnuntaina! Tuli siis todistetuksi että oli siellä
mahan alustassa ihan oikea vauva. Eilen päästiin kotiin ja nyt tässä
tutustellaan ja opetellaan hoitorutiineja, imetysasentoja ja sellaista.
Imetystyyny on hyvä - netissä surffailu onnistuu sohvallakin näköjään yhtä aikaa kun tyttö viihtyy rinnalla,
multi-tasking!
[img]http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/a055.gif[/img] Kirjottelen synnytyskertomuksen tässä lähiaikoina.
Voi että!! Jokohan se wiikin on saunan saanut monettako kertaa siivottua ja on synnärillä? Ainakin adaralla kuulostaa nyt h-hetkeltä :) Peukkuja koitokseen!! Uutisia kaikilta odotellessa! 
Aamulla kuudesta asti tosiaan säännölliset ja kipeät supistukset ja soitin sitten neuvolaan 8.30, jostya käski lähteä sairaalaan. Sairaalassa oltiin klo11, menin äitipolilla käyrille, supistukset 5min välein. Siellä sanoi kätilö, että hän ei nyt edes tee tutkimusta, kun on varmasti jo niin hyvin käynnissä ja siirryin saliin. Salissa tekivät tutkimuksen, eikä ollut kohdunsuu auki kuin 2cm ja kanavaa oli jäljellä. Sanoivat, että odotellaan vielä. Kolmelta uudestaan käyrille ja supistusten väli oli pidentynyt 10min.
Kätilö sanoi, että jään sinne yöksi ja ruuan jälkeen uudestaan käyrille. Sitten ruuan jälkeen mies kyseli, että uskaltaako hän nyt lähteä kotiin, kun oli yövuorossa edellisen yön, eikä kerennyt nukkumaan kuin pari tuntia. Kätilö teki tutkimuksen, eikä kohdunsuu ollut avautunut. Sanoi, että minä jäisin vielä yöksi, mutta mies voi mennä kotiin. Sitten kun kuudelta olin lähdössä kävelemään, kätilö tuli käytävällä vastaan ja sanoi, että voin minäkin lähteä yöksi kotiin. Eivät ruvenneet vielä käynnistelemään (vaikka se oli ensimmäinen suunnitelma, että aamulla olisivat mahdollisesti käynnistäneet). Sitten kotimatkalla alkoi supistukset tulemaan taas n. 5min välein, mutta ajettiin kotiin. Koko loppuillan supisteli. Otin ennen nukkumaan menoa pari särkylääkettä, nukuttua en saanut edellisyötä paremmin. Mutta nyt ei enää supistele. Kohta neuvolaan. Varmaan menee nyt sen veikkaamani 10pv yli (tänään LA). Sanoin jo miehelle, että jos ei lapsivesi mene ennen, niin lähden sairaalaan vasta sitten kun taju menee.