ÄiTyLi1987
Jostain jotain jo tietävä
Aihottako kokeilla risiiniöljyä synnytyksen käynnistykseen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä en ajatellu mitään poppaskonsteja käyttää sen enempää ku mitä normaalielämään kuuluu - siivousta siinä määrin ku aina ennenkin, saunaa aina ke ja la sekä seksiä sillon ku molemmista siltä tuntuu. Monesti vaan nii väsy tai sitten esikoinen läsnä ni onnistumisprosentti vähän kärsii 
Mieskin ihan tyytyväinen, sanoi vaan et enemmän häntä suretti mun puolesta ku olin niin pahoillani. Sanoi et viikko ni tasottuu pää (siinä edelleen pari milliä lyhyempi se mun ensimmäisen surautuksen kohta, en vaan pystynyt vetää samalla mitalla koko päätä)
Minnie, mulle on kerran käyny vastaava moka ja vielä ilman raskausaivojakin :D Tuli miehelle vähä lyhyempi kesätukka koko päähän sillon ja sain kyllä niin kuulla siitä:D Järkytyin kyllä niin täysin, etten oo sen koommin miehen hiuksia suostunut leikkaamaan....
ja tietenkin asiaan vaikuttaa myös se, suostuuko ukko enää mun mestarikampaajan tuoliin...Tuo oli itse asiassa loistoveto! Eipä tarvitse ehkä enää leikata miehen hiuksia!![]()

Voi että. Laitoin vauvan sängyn kuntoon ja sain vihdoin hoitotason, jonka isä valmisti <3 Tekis mieli laittaa jo kaikki kipot ja pyyheetkin esille, mutta niiden väristä paljastuu kumpi meille on enteilty. Ei enää paljon tehtävää ennen tulokasta. Sairaalakassi oikeastaan laittamatta [emoji4]
Kävin tänään vielä ostoksilla ja mukaan tarttui läpikuultavat verhot jotka laitan sit kehdon ripustimista roikkumaan niin et ympäröivät kehdon, saa suojattua niillä sängyn kissoilta ja ne näyttää söpöiltä.