ÄiTyLi1987
Jostain jotain jo tietävä
Pitääkö ne synnytys toiveet olla kirjallisia vai voiko ne sanoa sua vastaan ottavalle kätilölle kun menee synnärille? Haluaisin myös poliglinikkasen synnytyksen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pitääkö ne synnytys toiveet olla kirjallisia vai voiko ne sanoa sua vastaan ottavalle kätilölle kun menee synnärille? Haluaisin myös poliglinikkasen synnytyksen.
Ei tarvi olla kirjallisena, mutta musta on parempi jonkinlainen hahmotelma olla paperilla jos onkin niin kipeä ettei pysty toiveista kertomaan. Tai sitten velvoittaa tukihenkilön siihen hommaan :)Pitääkö ne synnytys toiveet olla kirjallisia vai voiko ne sanoa sua vastaan ottavalle kätilölle kun menee synnärille? Haluaisin myös poliglinikkasen synnytyksen.
En halua pelotella mut kannattaiskohan soittaa neuvolaan ja puhella asiasta, kun muistaakseni tämä saattaa olla vaarallainen raskaana...No nyt tuli esikoiselle enterorokko. Ilmeisesti aika lievä kanta. Toivottavasti itse välttyy tältä nyt. Ei ainakaan pahana tulisi... rv 36+5 nyt.
No nyt tuli esikoiselle) enterorokko. Ilmeisesti aika lievä kanta. Toivottavasti itse välttyy tältä nyt. Ei ainakaan pahana tulisi... rv 36+5 nyt.
En halua pelotella mut kannattaiskohan soittaa neuvolaan ja puhella asiasta, kun muistaakseni tämä saattaa olla vaarallainen raskaana...
Soittelin jo :) Ei oo vaarallinen. Parvorokko ois, mutta entero ei.
ehkäpä mies saa keikkua tuonne, väläyttelen sille uhkakuvia mun putoamisesta maha edellä...