Tammikuun turisemiset

Fifu, Sepä se tässä onkin kun täytyisi olla joku ennustaja suurin piirtein. :shifty:
 
Miitu, muutto sujui hyvin! Enhän mä täysin malttanut kantamatta olla, mutta suurimmaksi osaksi keskityin kyllä vaan kevyiden asioiden roudaamiseen ja osoitteluun että laita sinä tuo tuonne ja tuo tuonne sekä muuttoavun ruokkimiseen :) Jossain vaiheessa oli selkä ja alavatsa sen verran vihlovina että näin jo itsekin parhaimmaiksi rauhoittua paikalleni, mies kehotti tekemään moisen jo paljon aiemmin :D Uni maittoikin seuraavan yönä kymmenen tunnin ajan.. Ja täällä sitä nyt ollaan, laatikoiden ja pussukoiden keskellä. Puretaan sitä tahtia kun vaan mitenkään arjelta ehditään.
 
Meillä kanssa pitäis ruveta pakkailemaan.. Parin viikon päästä ois muutto ja ens viikolla kun äippälomalta palaan töihin voikin mennä illat vaan lepäillessä, et jos sais ees jotain sitä ennen pakattua, on kyl hirvee elämänmuutos palata takasin töihin... Mie meinasin kyl ihan olla kantajana muutossa, teen TOSI fyysistä työtä ja esikkoa odottaessa neuvolasta sain ohjeet et viikolta 20 eteenpäin ei enää yli 25kg nostoja. Sitä ennen kaikki sallittua. Kaikki tietty tyylillään ja kyllähän sitä loppuelämän miettis jos muuton jälkeen meniskin kesken et johtukohan se nostamisesta.. no nyt kun kävin miettimään ni ehkä jätänkin painavimmat muille:p Töissä joudun kyl nostelemaan, muuten joutuisin jo heti ens viikolla kertoo olevani raskaana ja sitä en kyllä halua:wideyed:
 
Mä olen ehkä jopa yli varovainen sen takia että mulla alkoi tosi ajoissa esikoisesta kipeät ennen aikaiset supistukset. Suosiolla jätän nostelut ym miehille. Varsinkin kun mulla on jotain jomotuksia nyt ollut esim lenkeillä (rasituksessa) Me saadaan aika paljon muuttoapua niin toimin itse lähinnä työnjohtajana ja esikoisen viihdyttäjänä. :)
 
Juu Miitulla hyvänä pointtina nuo ennenaikaset supparit:thumleft miul ei siis ollu esikoisen kanssa oikeestaan minkäänlaisia raskausoireita ku vasta noin 14 tuntia ennen ku tytön synnytin:hilarious:silti kyllä pakottivat kolme viikkoo ennen laskettua aikaa jäämään saikulle ku ei ihan kuulemma tuo fyysinen yötyö sovi raskaanaolevalle. Tietysti tää raskaushan voi olla täysin erilainen, ja täytyykin samaan hengenvetoon todeta et jo nyt on ollu selkä ja alavatsa tosi kipeet..
 
Millä viikoilla ootte saanu tasavahvat viivat? Aattelin että kun saan leffaviivat tai digiin 3+ ni sit saa tän testiaddiktin testailut loppuu :hilarious:

Päätin myös että mennää nt asti tolla nlan laskemalla lasketulla, helpompi nii ja ainaha se on mukavaa mennä pari päivää edellä jos mahdollista :grin ja aloin muistella että meilläpäi ei taidettu muutaman päivän takia ultrissa laskettua muuttaa ja sen verran just tais ovis heittääki.
 
tiuhtimus, Minä sain leffaviivat maanantaina 4+2, omien laskujen mukaan. :) Mutta tää testiaddikti kyllä tilasi muutaman vielä lisää, jotta tässä reilu viikon aikana ennen ultraan voin varmistella ettei lähe viivat haalistuun. :grin

Oisit vaan laittanut kuvia testeistä tännekkin, niitä on niin ihana katsella! :wink
 
Apua, oon nyt lukenu näitä ketjuja ja Miitu meillä aika paljon samoja kokemuksia! En oo siis copypastennu sitten sulta jos vaikuttaa samankaltaisilta mun jutut :O :D Hassu sattuma..
 
Apua, oon nyt lukenu näitä ketjuja ja Miitu meillä aika paljon samoja kokemuksia! En oo siis copypastennu sitten sulta jos vaikuttaa samankaltaisilta mun jutut :O :D Hassu sattuma..

Sielunsisko! :grin
 
Täällähän on muitakin muuttajia! Mun pitäis kans ens kuun puoliväliin mennessä muuttaa 3v ja 1v "avustuksella" meidät uudelle paikkakunnalle, kunhan löytys joku asunto mihin muuttaa! Mies on sen verran naimisissa työn kans että lähinnä mun hommaa on muutto. Ite oon kotona lasten kans.

*pitää vielä myöhemmin paremmin lukee näitä ketjuja :) *
 
Aaria, Tsemppiä sinnekkin muuttoon ja noin muutenkin! Meillä samoissa merkeissä, miehellä nyt hirveästi töitä ja reilu 3 viikon päästä olis muutto. Mulla apuna täällä häärää herra 1v3kk. :) Oon aloittanut jo suht hyvissä ajoin, joten aika hyvällä mallilla ollaan. Toivottavasti pian löytyy teille asuntokin!
 
Takaisin
Top