Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitenhän on, oon pessy kaikki vauvanvaatteet hajustetulla pesuaineella (bio luvil color, violetti aine) ja tänään vasta tajusin et ois varmaan pitäny pestä hajusteettomalla, kun aloin uusia vaatteita pesee. Huuhteluainetta en kuitenkaan oo käyttänyt.
Pitäsköhä ne nyt pestä uudestaan hajusteettomalla aineella? :|
Vaatteet on muuten säilytyslaatikossa poissa pölyn ja elukoittenkarvojen ulottuvista, joten en aikonut pestä enää uudestaan. Ärsyttää kun tässä vaiheessa vasta tajuaa koko asian! Mitä ootte mieltä?
Mä olen aika kyllästynyt myös tähän raskaana oloon. Toivon vaan että loppuaika menisi nopeasti ja vauva syntyisi pian.
Ei saisi varmaan valittaa, mutta on tää raskaana olo tosiaan raskasta. Alun pahoinvoinnit ja väsymys, sitten vielä pahempi väsymys ja hormoonimyrskyt, ja jäätävä painonnousu. (Mainittakoon myös vuotavat ikenet, pukamat, kutiseva iho jne jne.)
Nyt uusimpana vaivana on ilmaantunut todella pahat turvotukset jaloissa, ei voi istua eikä olla jaloillaan pitkiä aikoja kerrallaan. Olin niin kipeä jaloistani viime työviikon jälkeen että iltaisin pystyin hädin tuskin kävelemään. Nyt tilanne on vapaapäivien aikana rauhoittunut.
Että tsemppiä vaan meille kaikille .