Hellureiii :) Sen verran kiirusta piisannut ettei täälläkään oo kerinny ku käväsemään ! Poju täyttää huomenna 5 kk - aapuaa !! Hampaat alhaalla ruvenneet näkymään ja tuntuvat jo lusikkaankin - puhkeemista ootellaan, sen takia äijä varmaan tänään tosi itkuisa ja kärttyinen, Vinkkejä jeesaamaan ???????
Yöunet menee ilman ruokintoja, mutta about 1-2 tunnin välein on tutti hukassa joten aika tööt aamuisin oon,
Päiväunet taas outoja ovatkin : tänään nukkui 10 minuuttia, 30 minuuttia, 45 minuuttia (ulkona vaunuissa kävelyn ajan) ja vielä kerran 40 minuuttia. Joten päivät on aikamoista pätkintää .
Syö jo kiinteää - ja lisäksi imetän ja vastiketta annetaan myös hiukan. Määrät vielä hakusessa, poika kyllä söisi just niin paljon kun vaan annettaisiin.
Oma kunto ihan jees, salillakin tulee käytyä muutaman kerran viikossa. Paino ei ole kyllä pudonnut minnekään, raskaudesta jäänyt sellaset 4 kiloa , joten haaveissa olisi pudottaa 8 kiloa: starttipainossa kun oli muutama "ylimääräinen". Menkkoja ei ole kuulunut, pelkään jo olevani uudestaan raskaana... ei ihan vielä kakkosta, pliiiis....
Jätkä on aika vaativa, ei mikään paikallaan yksin jöllöttelijä. Ilmaisee varsin kovaäänisesti,
Vauvauinnissa ollaan käyty jo pari kertaa - hienoa !
Kaupassa yms. kyläilyt ruvenneet sujumaan jo paremmin, kattelee jo hieman maisemia ja ei heti raivoa. Joten olen voinut tehdä kahdestaan kauppareissujakin :) Mihinkään vaatekauppaan en kyllä vieläkään lähde pikkuherran kanssa :)
Vielä ei kääntyillä eikä kauheasti viihdytä vatsallaan. Mutta kait se sitten joku päivä innostuu enemmän kääntyilemään tms. Seistä jäpittää tykkää ja yrittää jo "istua" omillaan eli vetää itseään sylissäkin pystympään asentoon.
Painoa on about 7,5 -8 kiloa, tarkempi paino selviää ens viikolla neuvolassa.
Onnellinen olen, tai koko meidän pieni perhe on :) Mies auttaa minkä kykenee.
Kumpa vuorokaudessa olisi enemmän tunteja !!!
Mitäs teillä nykyään syödään ? Ja paljonko ja mihin kellonaikaan ?
Olisi yleensäkin kiva tietää, millaisia pvrytmejä teillä on ?? eli millattii pvt menee ? Kello mitä herätään, milloin nukutaan, milloin syödään, mitä syädään ja paljonko ?
Tsemppiiiiii kaikille !!!!!