Tammikuun turinat

Että semmoset menkat..tai jos näitä nyt edes menkoiksi kutsua. Maha ja selkä on kyllä kipee, mutta tiistain jälkeen ei ole vuotoa tullut juuri ollenkaan. Eikä sitä silloinkaan tullut paljoa.. Onko sulla Gnome ollu vielä menkkoja synntyksen jälkeen?
 
Täällä August14 pistää viestiä uudella tilillä. (Entinen ei ole päästänyt sisälle reiluun kuukauteen). Huomenna tyty täyttää jo 6kk!! Aika kiitää vauhdilla. Neiti on oppinut sanan äiti (tietysti ilman tajuamatta vielä sen merkitystä). Ihana kuunnella kun toinen höpisee "äiti, äiti, äitiä, äittä..." :joyful::Heartred
Ensiviikolla on neuvola, saa nähdä mitä sanoo tästä tytystä.. :rolleyes: Paljon on taas uutta oppinut ja vahvistuu päivä päivältä.
 
Millier, on mulla yhet ollu, ja nyt sitten nää toiset ilahduttivat viimein päivääni :shifty: Mutta joo, pidempi sykli oli nyt (40 pv) kun aikasemmin (30 pv).

August14, oonkin ihmetelly kun susta ei oo pahemmin kuulunu viime aikoina. Samoin toisessa ketjussa ihmettelin, että kuka on ottanu noin samanlaisen nimimerkin... Ja sitten ahaa-elämys :hilarious:
 
Mä oon varmaa jotenki epänormaali ku mä oon täällä riemunnu sitä ku mulla alko kuukautiset. :D Mulla on ollu nii kova vauvakuume ja sitte ku vielä haluan pikkukakkosen meille mahdollisimman pienellä ikäerolla, ni ilohan vaa siitä mulle synty ku tajusin et nyt on taas mahdollisuus siihe seuraavaan. :D Onneks mieski on täs suunnitelmas iha mukana ni e tarvi yksin vauvakuumeilla. :)
 
Hah! Naisvaltaisessa toimistossa töissä, niin kyllä herkkä kroppa heti huomaa kun jollain toisella naisella on kuukautiset, ihme juilinaa pari päivää. Vois kyllä kernaasti pysyä vielä poissa, sektion jälkeen parempi välttää uutta raskautta vielä jokunen kuukausi.
 
Täällä oli peräti 2vk vuotamatta ja nyt ollu viikon ajan menkat.. hoh hoijaa!! :O Ens kuussa vielä lähetään kylpylään, näinköhän pääsen edes allasosastolle vai kattelenko vaan ikkunasta!
 
Mul alkoi kans menkat, tai jotakin vuotoa oli vähän pari päivää. Piti mennä kaverin kanssa uimahallille ja kirosin et oliko pakko nyt alkaa. Muistin et mulla oli se käyttämätön kuukuppi kaapis. Ostin se sillo synnytyksen jälkeen, et pääsee uimaan heti. En tosin menny heti uimaan. Sitten vaan kauheassa kiireessä keitin ja käyttöön. Voin kyl ilokseni sanoa et hyvin toimii..
 
Ööö.. Luulin, että mulla oli menkat viime viikolla.. Maha oli melkein koko viikon kipee, mut vuotoa ei tullu ku tiistaina. Noh, kivut on loppunu ja just vessassa käydessä tuli paperiin verta? Siis wtf? o_O
 
Millier, mulla kans koski melkein 2vk mahaan yleensä öisin. Otin jopa särkylääkkeitä kun ei oikein ollu hyvä nukkua kun vihlo. Sit alko menkat ja ne kesti viikon ja sit sen jälkeen on aina välillä vihlonu aina mahaa silti. Mulla on kyllä se kierukka et alan epäillä kohta sen sopivuutta mulle.. nyt 3kk menossa sen kanssa. Pitäis odottaa puoli vuotta et se tasottuu mut alkaa nää vihlomiset ja tiputtelut/vuodot pikkuhiljaa v*tuttaa... :/
 
No eipä sitä verta tullu kuin sen yhen vessareissun verran. Ja nyt mua pelottaa, että tää tiputtelu muuttuu jatkuvaksi.. Sit ei oo muuta vaihtehtoa ku lopettaa koko pillerit. 4kk oon näitä syöny.. Niin mielelläni olisin ilman mitään ehkäisyjä.. Säryt oli mullakin iltaisin/öisin..muttei sentään tarvinu särkylääkettä ottaa :confused:
 
Hyi kamala :O Näin viime yönä aivan hirveää unta! Mä kun oon sen verran taikauskoinen näiden painajaisten suhteen, että on pakko kertoa, ettei vain kävisi toteen :sad001

Erosin mun miehestä ja muutin pois kotoa. Jätin sen koska siitä oli tullut kauhean etäinen mua kohtaan. Ei puhunut mitään, ihan kuin olisin ollut ilmaa. Ensimmäisenä iltana uudessa kämpässä mulla tuli tyttöä hirvee ikävä ja oli pakko lähtä käymään miehen tykönä. Sinne mentyäni, huomasin, ettei tyttöä näkynyt missään. Valokuvia hirveesti siellä sun täällä. Sitten mulle selvis. Meidän tyttö oli menehtynyt. Ja mä olin siitä niin masentunut, että olin tehny itsarin. Mä olin haamuna haahuillut siellä.. Kyllä sai tyttö äitiltä miljoona pusua äsken kun herättiin :Heartred
 
Millier, noi painajaiset on kauheita. Mä nään aina stressaantuneena unta et mies on jonkun muun kanssa ja herään siihen kun itken ja huudan.. Viime aikoina noita unia on ollu paljon ja tietysti se syö päivälläkin mieltä kun nähdään harvemmin kun mies on melkein aina töissä ja sit väsyneenä riitaa tulee helposti..
 
Mulla taas oli raskausaikana jotain ihme painajaisia, eikä vaan painajaisia, vaan myös kuvitelmia päiväsaikaan. Toisin sanoen mielikuvitus laukkas ihan hurjana... Koiraa jos ulkoilutin, mietin, mitä teen jos joku puukkohörhö hyökkää kimppuun, että miten vaikeeta on vatsan kanssa yrittää lyllertää pakoon ja näin pois päin. Välillä sain itteni ihan kyyneliin näillä jutuilla :rolleyes: Syyttäkäämme hormoneja.
 
Mulla tulee noita kans..nykyäänkin :D Mullon tosi vilkas mielikuvitus.. Noh, mutten ala nyt niitä teiän päähän syöttämään :rolleyes: Kohta ollaan kaikki yhtä vainoharhaisia :grin
 
Hellureiii :) Sen verran kiirusta piisannut ettei täälläkään oo kerinny ku käväsemään ! Poju täyttää huomenna 5 kk - aapuaa !! Hampaat alhaalla ruvenneet näkymään ja tuntuvat jo lusikkaankin - puhkeemista ootellaan, sen takia äijä varmaan tänään tosi itkuisa ja kärttyinen, Vinkkejä jeesaamaan ???????

Yöunet menee ilman ruokintoja, mutta about 1-2 tunnin välein on tutti hukassa joten aika tööt aamuisin oon,

Päiväunet taas outoja ovatkin : tänään nukkui 10 minuuttia, 30 minuuttia, 45 minuuttia (ulkona vaunuissa kävelyn ajan) ja vielä kerran 40 minuuttia. Joten päivät on aikamoista pätkintää .

Syö jo kiinteää - ja lisäksi imetän ja vastiketta annetaan myös hiukan. Määrät vielä hakusessa, poika kyllä söisi just niin paljon kun vaan annettaisiin.

Oma kunto ihan jees, salillakin tulee käytyä muutaman kerran viikossa. Paino ei ole kyllä pudonnut minnekään, raskaudesta jäänyt sellaset 4 kiloa , joten haaveissa olisi pudottaa 8 kiloa: starttipainossa kun oli muutama "ylimääräinen". Menkkoja ei ole kuulunut, pelkään jo olevani uudestaan raskaana... ei ihan vielä kakkosta, pliiiis....

Jätkä on aika vaativa, ei mikään paikallaan yksin jöllöttelijä. Ilmaisee varsin kovaäänisesti,

Vauvauinnissa ollaan käyty jo pari kertaa - hienoa !

Kaupassa yms. kyläilyt ruvenneet sujumaan jo paremmin, kattelee jo hieman maisemia ja ei heti raivoa. Joten olen voinut tehdä kahdestaan kauppareissujakin :) Mihinkään vaatekauppaan en kyllä vieläkään lähde pikkuherran kanssa :)

Vielä ei kääntyillä eikä kauheasti viihdytä vatsallaan. Mutta kait se sitten joku päivä innostuu enemmän kääntyilemään tms. Seistä jäpittää tykkää ja yrittää jo "istua" omillaan eli vetää itseään sylissäkin pystympään asentoon.

Painoa on about 7,5 -8 kiloa, tarkempi paino selviää ens viikolla neuvolassa.

Onnellinen olen, tai koko meidän pieni perhe on :) Mies auttaa minkä kykenee.

Kumpa vuorokaudessa olisi enemmän tunteja !!!

Mitäs teillä nykyään syödään ? Ja paljonko ja mihin kellonaikaan ?

Olisi yleensäkin kiva tietää, millaisia pvrytmejä teillä on ?? eli millattii pvt menee ? Kello mitä herätään, milloin nukutaan, milloin syödään, mitä syädään ja paljonko ?

Tsemppiiiiii kaikille !!!!!
 
Takaisin
Top