Tammikuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itse ole aika oireeton mut ei jaksa huolestua, jotenki oppinut olemaan rauhassa :) Tilasin doppleri itselle ja päätin olla menemättä varhaisultraa :)

Myky: Kysyit noista äitiyshousuista. H&M nettisivuilla oli ainakin mielestäni sellaisia, joissa sivut olivat korkeammat jos oikein muistan :)

Kiitti Kuuku, pitääpä käydä kattelemassa. Tietty jos tilais just netistä, niin ei tarviis pakoilla tuttuja mammavaateosastolla :D

Hei ja mamalicious myy myös sellasia "after birth" jeggingsejä, joissa korkea vyötärö ja venykkeet sivuilla. Miksei niitä vois käyttää jo nyt ja jättää sit odottamaan synnytyksen jälkeistä aikaa. :)

ei ollenkaan huono idea miuk! samalla vois pitää niitä sit tavotehousuina raskauden jälkeen, ku tietää että niihin on ekoillakin viikoilla mahtunu :)

Mä en koskaan tottunut siihen masutuubiin ja pidinkin housuja aina mahan alla :) jotenki Se vaan ahdisti, kun tottunut mataliin housuihin :D Mut nyt onki kiva kun voi keväästä asti pitää vaan legginssejä rennosti eikä tarvi änkee farkkuihin Ym. Eli siis perusvaatteilla mennään varmaan nytkin, onneks trikoo antaa hyvin myöten :) Toisaalta viimeks vaikutti myös Se, että maha tuli kunnolla esiin vasta joskus 30 viikon tienoilla niin en viihtynyt siinä semipötsissä :D Pitkä varsi kun on ja kohtu taaksepäin, niin ei Se maha vaan pullahtanut. Ja vauvakin oli yli 4kg. Jos nyt pullahtas aiemmin kun tätä kessiä tähän on jo muutenkin kerääntynyt ihran muodossa :D

Esikoista oottaes en ostanu ku kahet äitiyshousut talveksi ja muuten olin ihan normikuteissa. En ajatellu nytkään kyl mitään virallisia äitiysvaatteita ostaa ku se loppuaika osuu muutenki kesälle ni menee ihan hyvin se aika normi leggareilla ja topeilla tai mekoilla.

Mulla on muutamat äitiysfarkut ennestään. Samoin muutama pitkähihanen, mekko ja t-paitoja/toppeja. Parit uudet mammaleggingsit tilasin. Mä taas ostan mielelläni äitiysvaatteita, en siis mitään älytöntä määrää, mut jotain kuitenkin. Vihaan yli kaiken, jos vaatteet kinnaa tai puristaa. Kesällä onneks tosiaan pärjää pitkälti leggareissa ja trikoomekoissa. Mä oon pitkä (173 cm) ja vielä tosi pitkäjalkainen, ni olin kyllä huvittava näky tavallisessa mekossa loppuraskaudessa.Takaa näytti kyllä mekolta, edestä liian lyhyeltä paidalt, kun helma oli niin korkeella. :D

Meillä olis kesällä ainakin yhdet ristiäiset (siskolla la huhtikuussa) tiedossa, pitää ruveta ajoissa haeskelemaan nättiä äitiysmekkoa juhliin.

Meillä on tiedossa kavereiden häät elokuussa. Missäköhän teltassa mä sinne joudun menemään o_O

Edelliskerrasta on parit housut, paidat ym tallessa, joten niillä koitetaan mennä. Ja kesämekkoja löytyy. Meillä kans kaverin hiät elokuun alussa, joten mitä sinne piälle... en tiedä en.

Äää, jotkut miettii jo täysillä vaatteita. Mulle se on niiiin kamalan kaukainen ajatus, ettei ole tottakaan.. Varmaan järkytyn sinä päivänä, kun tajuan etten enää mahdu housuihini! :D

Mä just vein ennen joulua mun edellisen raskauden ajoilta äitiysvaatteet vintille. Täytynee ne sieltä hakee jossai välis. Tosin housuja vois kyl ostaa lisää ja varmaa sit kesäksi jotain kesäisempää. Ku viimeksi olin enemmän talvella raskaana.

Mä ostin halpa-hallista äitiyshousut. Niissä oli kiinni se masutuubi, joka tulee mahan päälle. Mä oon kokenu sellaset kaikkein parhaimmaks, kun mulla ei toisessa raskaudessa ollu ihan mikään pieni maha. Jotakin pitkiä paitoja pitäis hankkia myös et tulis kunnolla mahan ja selän päälle :)

Takaisin