Tammikuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa ebbe!

Sekin on totta, että on niin monesta asiasta kiinni mikä vuodenaika sopii kellekin ja kenenkin vauvalle. Mä kun en muutenkaan oo mikään superkesäihminen ja helteiden rakastaja :D syksystä Tykkään mut Kyl Se synkkyyskin alkaa jossain vaiheessa pänniin. Mulla on monikin kaveri taas tykännyt kesävauvasta :) Nähtäväksi jää mikä tänä vuonna hyvältä tuntuu.

Anell suosittelen!! Suolanen uppos nyt hyvin :D Kunnon perunamuussi siihen kylkeen ja jälkkäriks vaniljajädee + pakasteesta mansikoita :)

Töissä ollaan :) Nyt hetken lepään ennenkuin jatkan :) Ei tullut nukuttua päikkäreitä. Olin aamupäivällä ulkona puistossa lasten kanssa. Kävelin töihin ja sitä ennen kävin shoppaamassa vähän pehmeitä kaarituettomia liivejä, kun tuntuu että kaikki omat puristaa :D Jalat huutaa väsymystä tästä kävelystä, mutta vielä olisi 8 asti jaksettava. Sitten vielä kotion kävellen. Tänään kyllä lykkään saunan päälle, avaan sipsipussin ja rentoudun telkkarin ääressä :)

Täällä kans lämmitellään uunia ja saunaa. Sipsitkin odottaa saunan jälkiäisinä suolasen himoon :) Sannis: Onneksi ilmalämpöpumppu löytyy meilläkin kotoo ja myös bussit täällä ilmastoituja, kun pyörällä tuskin enää loppukesästä töihin tulee ajeltua ;) Mutta ihan totta tuo, että viileällähän sitä itsekkin nukkuu paremmin. Ja isäntäkin on niin syysimmeinen, että varmasti tuloo lapsikin veistettyy nyt sit samasta puusta :)

Hyvä kun muistutit myky! Pitää viimeistään heti alkukesästä pistää ilmalämpöpumppu asentaen...

Nami nami tänään kävin syömässä heseä. Söin kerrosaterian ja pehmiksen. Ihanaa oli. Mulla huonovointisuus alkaa aamulla ja helpottaa iltapäivällä. Ei oo kiva. Mieluummin toisin päin. Mutta koitan syödä kahden tunnin välein mutta kuka hullu sellaista muistaa. Mä oon niin väsynyt kokoajan. Yöllä nukuin ja päivällä nukuin ja nyt teen töitä sen eteen että en nukahda pystyyn.. Siirryn nyt myös salaiseen ryhmään juttelemaan :) :)

Mulla on paha olo n. klo 5-14 ja klo 18-23. Sitten on poikkeuksia, kun ilta pahoinvointi puuttuu ja alkaakin vasta yöllä esim. klo 2.. En tykkää.

Moi ebbelle!! :)

Meillä on loppukevään ja syksyn lapset. Nautin kyllä niin paljon (enemmän) kesästä vauvan kanssa!! Mutta muutenkin olen kesäihminen...valoa ja lämpöä tähän osoitteesen kiitos!! Harvoin on ilma mulle liian kuumaa! :D

Mulla ei vieläkään mitään oireia tai himoja. Aamulla kyllä suolakurkut ruisleivän päällä maistuivat tosi hyvältä! :P

Niin kade teille, jotka meette saunomaan. Viettäkää rentouttavaa iltaa! Mua oksettaakin koko ajatus lämpimästä ja saunasta :D Iltayökötys menossa, pakko silti koko ajan tunkee jotain suuhun. Taidan painella pehkuihin!

Anell minkä ikäinen esikko sulla on?

Mä en kyllä kärsinyt kesähelteistä kummassakaan raskaudessa eka synty heinäkuussa ja voin ihan normaalisti vaikka olikin just piirun kuuma kesä. Kakkosen aikaan olin puoli välissä kesällä ja sekin kesä meni hyvin ja pystyin olemaan hyvin töissä. Viime kesä kun oli kakkosen eka niin oli alkuun ihan kauhee. Ei toi osannu nukkua kun oli kuuma. Piti pakata se tiiviisti kantokassiin et se nukahti ja sit riisua ettei saanu lämpöhalvausta.

Muokattu viimeksi:
Viime kesä oli kyllä kauhee, kun poika oli niin pieni vielä ja koko ajan tuskaisen kuuma. Pelottaa kyllä jo valmiiks mitä kesä on sit sen ison mahan kanssa :D

Mekin saunottiin tänään ja pikkumieskin pääsi hetkeks lämmöstä nauttiin ja voi sitä veden lotraus määrää, kun tuo selvästi rakastaa löträtä vedellä <3

Hei kaikille!
Uusi tulokas tulisi myös syyskuun odottajiin.. Tänään sain selkeän plussan testiin.. Yllätyshän tämä oli.. Ennestään 5/13 syntynyt poika :)
Laskettu aika laskurin mukaan 16.9, erittäin hauska sattuma kun äidilläni oli sama la siskostani. :D vielä ku syntyis laskettuna päivänä nii olis samana päivänä syntynyt kun pikku siskoni. Mutta aika näyttää meneekö tämä raskaus loppuun asti.. Ennen kun sain esikoiseni niin la oli 9/12... sikiöllä ei kuitenkaan ollut kaikki hyvin joten jouduin tekemään raskauden keskeytyksen.. Mietityttää vaan mites nyt sitten... huokaisen helpotuksesta np ultran jälkeen.. Niin ja tosiaan 21 vuotias olen.

Täällä rikottu selkä eilen ja nyt vaan makoillaan. Blääh. Ei paljon raskautta tunne tai huomaa tällä erää juuri mistään (toki kipu peittää paljon alleen). Tekis mieli hakea se digitesti ja varmistaa tilanne sillä.

Tervetuloa uudet mukaan! :)
Ja belle_a toivottavasti kivut helpottaa..
Täällä pahaolo on jäänyt pysyäkseen, vain kylmät hedelmät uppoaa. Kaupassa hajut etoo sekä lämpimän ruuan haju etoo:hungover:

Takaisin