Tammikuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa porukkaan! Erityisen ihanaa kuulla hyviä uutisia niiltä, jotka ovat päässeet vaikeuksien kautta tänne odottavien listalle :)

Tervetuloa Leppis! Ja hurjasti onnea plussasta.

Autumnus, eka näyte oli illalla tehty ja nyt kahden päivän päästä aamulla.... Ja kyllä molemmat apteekin testejä.

Muokattu viimeksi:
Miulla on onneks huomenna se uuden hcg arvon soittoaika. Kyselen samalla lääkäriltä että oisko mahis päästä varhaisultraan. Miun oma neukkutäti tulee lomalta vasta 7.1. Ei kuitenkaan sen aamuisen veriliman jälkeen oo tullu mitään! Eikä ees siteeseen asti vaan pelkästään pyyhkiessä oli ja sellaista haaleaa veristä limaa.. Vasemmalle alaselkään pistää aika kipeästi. Ei silleen että tähän nyt pitäis kipulääkettä saaha mut ärsyttävä pistävä/vihlova kipu. Menee välillä ohi.

Mulla tuli Jeniita kanssa vbähän rusehtavaa verta esikoisesta paperiin mutta kaikki meni onneksi hyvin, toivottavasti sielläkin, tsemppiä!
Täällä on ollut paljon puhetta noista testeistä, mä oon myös aika neuroottinen testaaja, aika monta oon tehnyt ja kaapissa odottaa vielä se digi, mihin pitäis tulla sitä se 3+, teen sen ens viikolla.

Niin ja miehen kanssa oltu yhdessä jo 11,5 vuotta (kääk!) ja naimisissa 7 vuotta ☺

Se digi sai mulle ainakin hetkeksi nyt mielenrauhan. Koska, jos raskaus ei "etenis", niin se ei kai olis voinu näyttää 3+.. :>

Taidan pistää digejä kanssa tilaukseen. Hulluks tulee niiden viivantihrustelun kanssa :confused:
Miten se digistä menee, onko rv 4+ Jotain raskaana 2-3 vaiko 1-2???

AI niin Jeniita, mulla tuli esikoista sekä ruskeaa tuhrua että limanekaista kirkasta verta ja mitään syytä ei löytynyt. Ne ovat lääkärin mukaan aika yleisiä. Toivottavasti siis harmitonta vuotoa sinullakin!!

Mä en oikeastaan tiedä edes miten ne viikot menee siinä.. Itse kun tosiaan tein ainoastaan nyt, kun oletuksena oli jo 3+.. >

Paljoa sulla aBu on sitten raskausviikot nyt? (Sori en jaksa selaa puhelimella, varmaan oot just tänään jo kertonutkin)

Ok, kiitos vastauksesta! Siitä kun laskeskelee niin mulla pitäisi tulla siis 2-3 koska nyt olisi 4+4...

Oon onneks kuullu tosi paljon näistä verenvuodoista että on normaaleja. Esikoisesta vuosin viikolta 6 viikolle 10 välillä enemmän ja välillä vähemmän eikä syytä löytynyt. Rakenneultrasta sanoivat että istukka ehkä ollut kohdunsuulla kun oli silloinkin vielä niin lähellä kohdunsuuta. Tiedä näistä :D jotku kuulemma vuotaa koko raskauden.

Kyllähän monessa paikassa on siitä, kuinka verenvuoto on raskaudessa normaalikin oire :) ei se ainakaan vähäisenä kai ihan huolestuttavaa?

Hilla mulla alussa tikut aaltoili miteb sattuu, haaleni ja voimistu. Varsinki ku on vielä pienemmät pitoisuudet niin vaihtelua voi olla. Koitin huvikseen kahdella saman merkkisellä tikulla samasta pissastaki ni toinen olo selkee ja toinen haalee!

Digikin voi näyttää 4+ viikolla 1-2 jos on hidas nousija ja 3+ jos nopee vaikka usein näyttää 2-3.. Mä oon nopee ja sain viime raskaudessa 4+0 digistä +3viikkos (eli 5+ raslausviikkoina) ja ehin jo miettiä kaikki rypäleraskaudet ym.. mut se vaan on yksilöllistä vaihtelua.

Te kun olette niin ahkeria tikuttamaan niin pakko munkin on vielähes pari testiä tehdä. Missä ihmeessä Prismassa mahtaa testejä olla?

Takaisin