Eikös ole mahdollista päästä kunnalliselle tarkistamaan, jos on vuotoa tai kovaa kipua? Jostain ollu näin lukevinaan.. Mutta varmaksi en mene. Niin ikävää tuommonen
Voisiko olla mahdollisesti ns. valekuukautiset?? Ultraan pääsy riippuu varmasti kunnallisesta. Mä en esikosta päässyt, mutta täällä nyt muutenkin systeemit vähän... Mutta ehdottomasti kannattaa soittaa ja kysyä!
aBu, ymmärrän tunteen. Kieltämättä mukin jännitti tosi paljon, etyä jos ne viivat onki haalistunu. Muttta etenkin toi rfsu:n testin selkeä tummuminen toi mielenrauhaa. Nyt aion rauhoittua nauttimaan raskaudesta ja toivon, että kaikki menee hyvin. :)
Mä päätin oottaa digiä siihen perinteiseen menkat päivän myöhässä eli maanantaille mutta en malttanukkaan vaan tein jo tänään. Anto 2-3. Vielä olis toinen digi.. saas nähdä malttaako oottaa viikon..
En tiedä miten hyvin alkuraskauden mahdollisiin ongelmiin reagoidaan, jos ei viitteitä kohdunulkoisesta ole. Kun alkuviikoilla asialle ei voi oikein mitään muuta tehdä kuin toivoa, käsittääkseni.
No huh huh Orm Onnekas. Aikamoista menoa. En ihmettele ettei oikein luottoa synnäriin. Minä sain edellisessä kanssa pika passituksen käyrille synnärille kun tarkka ei kuullutkaan sydänääniä. Mutta en muista että kauaa olisivat istuttaneet odottamassa ja ultraankin pääsin kyllä.
Hienot viivan vahvistumisen teillä ja digin näytöt. Minulla viiva oli haalennut
Heippa! Täällä myös yksi uusi odottaja ilmoittautuisi mukaan höpinöihin :) Ajattelin etten mihinkään kirjoittelisi ennen varhaisultraa, joka on 13.1 mutta kirjoitan nyt kumminkin Meillä on vähän pidempi taival ollut tämä lasten saanti, yritys alkoi v. 2008, ihana esikoispoika syntyi ivf-hoidolla 2012 ja nyt tämä pikkukakkonen tärppäsi heti ensimmäisestä pakaste alkion siirrosta! :) Ihan mahtava tunne mutta yritän hillitä itseäni vielä ultraan asti, toivottavasti siellä olisi kaikki hyvin!
Oireita on paljon vähemmän kuin esikoisesta, siksi varmaan pelottaa onko kaikki hyvin. Voihan raskaudet tietysti ollakin erilaisia ja onneksi nännit on arat niin on edes joku oire mitä tarkkailla kokoajan
Toivotaan ihanaa odotusta kaikille ja etenkin että vauvat pysyisivät kyydissä! Esikoisesta olin hyvinkin aktiivinen kirjoittelija, tosin toisella foorumilla, nyt voi olla että esikoinen ei ihan anna aikaa samanlaiseen chattailuun :D