Tammikuun tuiverrukset

Onnea raskautuneille! Täälläkin ootan lähes kynsiäni järsien, et tuleekohan ne kuukautiset.... jos olisin raskaana, nii olis nyt 4+1 rv... toivottavasti. Täällähän jo löin innoissani kuukautisten alkamispäivää raskauslaskuriin... toivottavasti ei tarttis pettyä. Olen kyl asennoitunut siihen, et kyl ne menkat taas sieltä tulee... silti pienen pieni toivon kipinä lepattaa taas sydämessä...
 
Oho, mä valehtelin sujuvasti mun raskausviikot, mulla onkin vasta nyt 9 vk täynnä. Huhhuh, olis vaan jo enemmän! :)
 
Ei kyl vaa polttelee selkää ja kupeita taas tuttuun tapaan.. oletettavasti huomenna alkaa vuoto vanhojen merkkien malliin. Voi möks... :sad001
 
Sinbbu: Tsemppiä tätäkin kautta, josko ne ois kuitenkin plussatuulia :Heartred Ittellä alkaa pahin väsymys ja etova olo olla takanapäin, ihanaa, pääsee nauttimaan lenkkeilystä ja raskaudestakin eritavalla :)
 
Mä myös kovasti toivon että Simbulla olisi tärpännyt :)

Mulla on taas kerran raskauden myötä hirveet pesänrakennusvietit päällä. Täällä rupeaa kohta olemaan kaikkien kaappien sisältö orjallisessa järjestyksessä, kunnon sisustusvimmat päällänsä ja nyt olen jo vähän uskaltanut ostella pieniä poikien vaatteitakin :) suurimmat hankinnat jätetään kumminkin vielä odottamaan.

Hienoa Kiips, että sulla on ruvennut huono olo helpottamaan! Mä myös nautin nyt ihanasta energisestä raskaudesta, toivottavasti vaan jatkuisi mahdollisimman pitkään :smug:
 
Pyyhkäisin tuhrua paperille.. eihän se välttämättä mitään tarkoita tai sit nimenomaan tarkoittaa. Oon kyl varautunu menkkoihin joten oletan et ny ne alkaa taas... kipeää tekee silti, ku aina sitä kuitenkin ehtii toivomaan raskautta jos on menkat myöhäs. Ei siihen pettymykseen totu ikinä.
 
Ei siihen totukaan :sad001


Mä oon nyt tutkaillu noit haalareita (talvi) ens talveks ja varmaa on jossai niist keskusteltukin, mutta kumpi: jonathan vai remu? Tyynellä on nyt ollu remut käytössä, saatiin ne käytettynä (ollu yhdellä lapsella) ja tykästyin kovin, mut jonathanit on aavistuksen halvemmat. Onko laadussa minkä verran eroa, et kumpia lähtisin tytöille tilaamaan?
 
Me kirjotellaan vielä tammikuussa.. :D

Suositelkaapa kenkiä loppukevääksi. Meillä on nyt tepsut käytössä, mut menee pieneks tuotapikaa. Ei viittis enää ostaa mitään kalliita talvikenkiä, mutta mitkähän ois hyvät. Jos kelit on tälläsiä niin riittäs varmaan jos ostas ihan vaan välikausikengät, hirmupakkasilla kun ei muutenkaan olla ulkona

Bettie: Remusta ei kokemusta, jonathanista on. Pojalla on ollu tämän talven jonathanin classic toppahaalari. On lämmin ja vedenpitävä. Ainoa miinus hihansuille, jotka on mielestäni aika tiukat toppahanskan kanssa.
Meillä vähä tuunattiin niitä hihansuita. Puvussa on myös tosi hyvät heijastimet.

Suosittelen myös jonathanin toppahanskoja ja välikausihanskoja, ainakin meillä ne on ollu paljon paremmat kuin muut. Peukalo on sopivan kokonen, toisinkuin reiman välikausihanskoissa ja molon toppahanskoissa ja lapsi pystyy hyvin leikkimään ja ovat paljon edullisemmat. Lisäksi molon toppahanskat ei oo ees lämpimät pikkupakkasellakaan.
Meillä on siis jäänyt käyttämättä reiman välikausihanskat ja molon sateenkaariväriset toppahanskat.. reimat tais maksaa n. 20e ja molot 32e.. Jonathanin toppahanskat muistaakseni n. 15e ja oisko välikausihanskat ollu n.10e. Pieni hintaero..
 
Tyynelläkin on Jonathanin toppahanskat. Siitä niissä oon tykänny et ne oikeesti pysyy kädessä eikä kastu vaikka uittas vesilätäkössä. Mutta Tyynellä ei vaan meinaa kädet pysyä lämpiminä niissäkään :sad001 Ihan pienillä pakkasilla kyllä mut jos on kahdeksan tai yli, niin ei pysy. Ja Tyyne on siitä hassu,että ei tykkää pitää peukaloita omissa koloissaan vaan ottaa ne pois, jos sinne yritän niitä asettaa :)
 
Niin ja eikös voidakii kirjotella vielä loppukuuki Tammikuussa, hypätää sit suoraan maalis-huhtikku-ketjuun. Jos muistan tehä ;D
 
Takaisin
Top