Tammikuun 2013 odottajat <3

Eilen alko verinen vuoto joten otin yhteyttä oulaskankaan sairaalaan kävin näytillä siellä ku säikähin pahan päiväisesti että pikkunen ois tulos pois, mut helpotus oli et toisen sydän sykki ja liikuskeli mut aamulla ku pisul kävin vuoto jatku ja tänään sit kävin viel neuvolassaki varmistamas et kaikki kunnos ja olihan siel <3 pieni oli muutaman päivän suurempi mitä viikkoja nyt ois.. käski ottaa rennosti sen minkä noi muksut antaa ottaa ja tarkkailla tilannetta huolella, 30 pv ois neuvola aika ja sillonki katotaan et kaikki on masuasukil kunnos, toivottavasti vaan pysyy mukana loppuun asti.. nyt taas helpotus on ku tietää et siel se pien sydän vieläki sykki ja toinen oli kyl nii liikkuvainen että sen puoleen siel ei hätää ollu, meinas et hiivatulehdus saattaa aiheuttaa vuotoo tai sit se et sinne ois jääny jotain hyytymiä jotka nyt sit vuotaa pois.. eilinen ilta ja tämä aamu on menny itkies mut nyt alkaa tuntuu et kaikki sujuu ihan hyvin ku muistaa vaan levätä ainaku mahdollista..
 
Moi, itsekkin uskaltauduin mukaan, viimeviikolla np ultra takana ja kaikki ok :)
Pahoinvoinnit selätetty, unta  riittäisi 28/7 onneksi vielä pari viikkoa lomalla...
Kolmatta lasta odotan mutta nuorimmainenkin on jo 9 v joten tämä odotus tuntuu taas uudelta ja ihmeelliseltä!
 
Hei vaan kaikille tuleville äideille!

Täällä kans yks odottaja. Nyt rv 15+1. Raskaus on sujunnut alun jälkeen mukavasti. Rv 6-8 oli niukkaa tiputtelu vuotoa ja päästiin varhaisultraan viikoilla 7+5. Kaikki oli siellä ihan ok ja vuodot onneks loppui sitten heti. Alku raskaudesta oli koko ajan hirvee pelko, ettei kaikki oo hyvin. Mutta onneks nyt on jo väistynny kun alkaa rv 16. :)

Nt ultrassa oltiin 5.7 ja  nt 0,7mm ja pituutta meidän eloisella pikkuisella oli 5,5cm. Samalla päivällä oltiin neuvolassa toisella käynnillä, lääkärin tarkastuksessa. Kaikki oli ok ja sydän äänet kuulu. Neuvolan mukaan ois ollut viikko 11+6 ja ultrassa olis sit ollut 12+2 mut LA ei muuttunut vaan on 18.1 

Kovasti odottelen jo potkuja malttamattomana. Seuraava neuvola ois sit 6.8. Sukupuolen haluisin kovasti tietää. Ja rakenne ultra ois syyskuun ekalla viikolla. Ilmeisesti. En oo viel varannu, et toivottavasti on hyvin aikoja! Oon harkinnu 3D/4D ultraa viikoille 23+ Onko muita jotka ovat sitä harkinneet?
 
Moikka!

Me ollaan mietitty sitä 3D/4D ultraa, ois kiva nähdä vähän selvemmin piirteitä :)

Vielä ei olla päätetty mennäänkö tai paikkaa....

Vaikka meillä ultrat kaupungin ostopalveluna yksityisellä, siellä ei ollutkaan kuin ihan normiultra. Jotenkin kuvittelin että kaikilla yksityisillä nykyään on ainakin 3D mutta ei ainakaan Medisonarilla Turussa ollut. Paitti ajattelin sieltä kysyä, että jos maksaisi vähän lisää itse niin onnistuisko. Pakko niillä on sellaset laitteet olla....ainakin luulisin.

 
Teipz, miten sie sait tuon sun babystrologyn tickerin näkymään? Kokeilin yhellä toisella palstalla tuon lisäämistä, mutta siellä ei ainakaan onnistunut...:O
 
Vieläköhän tämä ketju on aktiivinen? Voisin ilmoittautua mukaan masuni kanssa. Ensimmäinen lapsi ois tulossa ja LA 20.1.2013 :) eli viikkoja 18+5 
 
Täällä myös yksi uusi ilmoittautuu mukaan tässä vaiheessa. Pessimistinä ei ole "uskaltanut" aiemmin liittyä keskusteluun ja aikaa koneella olemiseen on ollut (ja tulee olemaan) vähän, nii yksinkertaisesti ei pysy kärryillä eikä ehdi juttuja lukemaan ja niihin vastailemaan.

Itselläni viikkoja jo 21+2 ja laskettuaika siis 2.1. Saas nähdä päästäänkö vuoden 2013 puolelle ollenkaan. Toinen tulossa, esikoistyttö tällä hetkellä 1v 9kk.

Rakenneultra maanantaina ja sitä odotan todella jännityksellä.
 
Moi Alissa23!

Menin sinne babystrology.com sivustolle ja copy-pastetin sieltä suoraan tänne.

 
Kävin tällä palstalla pikaisesti, mutta tuulimuna vei minut täältä pois. Nyt ajattelin tulla onnellisena kertomaan, että meille on tällä kertaa ihan oikeasti tulossa vauva maaliskuussa :) 
 
Heips! Ilmottauduin juuri tälle sivustolle ja ajattelin tännekin kirjoitella :) 

Itellä on rv 27+1 ja laskettu aika olisi 3.1.2013. Ensimmäistä lasta tässä odotan, ja sukupuolikin on jo tiedossa . 

Ihan ei ole putkeen mennyt odotusaika, olin välillä sairaalassa osastolla hoidettavana munuaistasolle edenneen virtsatietulehduksen takia, ja nyt meinaa olla tämä virtsatietulehdus melkein krooninen :( En ole koskaan ennen tätä odotusaikaa sairastanut virtsatietulehduksia, joten nyt tuntuu että niitä on koko elämän edestä :D Nämä tulehdukset minulla ovat olleet 90% täysin oireettomia, joten siksi on ollut niin vaikea edes huomata koko asiaa. Nyt on päällä estolääkitys, toivottavasti sillä pysyisi poissa koko tauti ja voisi vähän nauttia olostaan. 
 
Heei ! Täälläpä on yksi tammikuun odottaja lisää. LA olisi 21.01. :-) Ensimmäistä odotan.

Ihan putkeen ei ole täälläkään mennyt, kun välissä kävin LKS:ssä ambulanssilla kun pelättiin umpparia. Mutta sieltäpä ei selvinnyt oikein mitään.. 
 
Heippa kaikille!

Täällä yksi uusi odottaja vihdoin ilmoittautuu mukaan. Olen jo pitkään taustalla lukenut tammikuisten kuulumisia ja nyt vasta uskaltauduin mukaan. Odotan siis toista tulokasta saapuvaksi 22.1.2013. Esikoinen on nyt 1v1kk. Olen enemmän ja vähemmän kova jännittämään kuinka odotus etenee ja pelkään myös että jotain tapahtuu jos liikaa innostuu raskaudesta.
 
Tervetuloa Jassi!:) Meillä on aika samanikäiset esikoiset ja lasketuilla ajoillakin heittoa vain yks päivä.=)
 
Alissa23: Ompa hauska yhteensattuma :) Kiva päästä juttelemaan samanlaisessa tilanteessa olevan kanssa.
 
Heippa, 

Täällä kanssa yks uus odottaja ilmottautuu mukaan keskusteluun.  Olen pitemmän aikaa käynyt taustalla lukemassa teidän keskusteluja mutta aika ei ole tuntunut riittävän muuhun. Nyt jäin sairaslomalle joten nyt pitäis aikaa riittää :) Kolmasta odottelen ja laskettu aika 26.01. Edellisestä raskaudesta on jo vierähtänyt kymmenen vuotta joten olo on kun ensisynnyttäjällä. Jotenkin tuntuu että iän myötä on tullut paljon varovaisemmaksi ja ennen kaikkea raihnaseksi :)
Koko aika kolottaa jostakin ja miettii että onko kaikki hyvin masuasukilla. Alkuraskaus meni kärsien pahoinvoinnista ja samalla alko väsymys joka on jatkuu yhä...nyt tullut niin järkyttävät liitos kivut että työpäivän päätteeks tulin itkien kotiin joten annoin itselleni luvan levätä ja hain sairaslomaa äitiysloman alkuun asti. Saapa nähdä miten saan ajan kulumaan, olen hirveä työnarkomaani ja sairaslomalle jäänti oli mulle tosi kova paikka...no nyt piti ajatella tota pikkusta tuolla masussa. Onneksi alkaa tuo jouluhömpötys ni saa itekin muuta ajateltavaa ja puuhaa. 
 
Tervetuloa EVA1!
Jotenkin tuntui tutulta tämä sun kirjoitus. Itsellä jo neljäs ja edellisestä jo 10 vuotta. Oletko jo liittynyt tammimammojen facebook-ryhmään?
 
No mukava kuulla että löytyy joku samanlaisessa tilanteessa oleva odottaja :)
En ole tonne facebook-ryhmään liittynyt mut voishan sitäkin kokella. Oishan se  tosi mukava vaihtaa kuulumisia...mitenkäs sinne liityttiinkä?
 
laita vaikka mulle facebookkiin kaveripyyntö niin lisään sinut ryhmään. Minut löydät fb-sta nimellä helena gerkman
 
Takaisin
Top