pilvikirsikka
Foorumin legenda
Syyskuunmammat 2015
Joulukuun äidit 2019
Helmikuiset 2022
Huhtikuiset 2024
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
On hyvä viivaEn oo muutamaan päivään testaillut, nyt tosi laimeesta pissasta tämmönen. :) Toinen testi jäljellä, sen teen huomenna ja sit soittelen neuvolaan. Eikö tää oo ihan ok viiva, dpo luultavasti n. 20?
Nämähän ovat tosi hyvin vahvistuneet!View attachment 156485
Tässä mun kokoelma. Testailu jatkuu peräti koko ekan kolmanneksen mun kohdalla, koska tarvin "jotain tekemistä" ja tää on rauhoittavaa.
Munkin on tullut testailtua aiemmissa raskauksissa jo jostain dpo 8 saakka lähes päivittäin kunnes testiviiva ollut toista vahvempiView attachment 156485
Tässä mun kokoelma. Testailu jatkuu peräti koko ekan kolmanneksen mun kohdalla, koska tarvin "jotain tekemistä" ja tää on rauhoittavaa.
Yleensä oon jaksanut odottaa kuukautisten alkua testaamatta (mikä oli helppoa liian lyhyen luteaalin ansiosta...), mutta mulla yhdistää yks ominaisuus kaikkia plussiani: mun elimistö tekee jossain muodossa tyhjennyksen kun raskaustesti alkaa näyttää plussaa. Tää päti tälläkin kertaa niin tein DPO 8 jo ekan testin kun aloitin DPO 6 illasta hirveän vesiripulin ja pahoinvoinnin. En oo koskaan kuullut tästä oireesta muilta, mutta mun teoria on se että mun keho järkyttyy joka kerta alkion kiinnittymisestä.Munkin on tullut testailtua aiemmissa raskauksissa jo jostain dpo 8 saakka lähes päivittäin kunnes testiviiva ollut toista vahvempiMulla ainakin aikaisempi keskenmeno ja kemialliset vaikuttaneet asiaan ja on testaamisesta saanut mielenrauhaa.
Hyvinhän nuo vahvistuu. Jos vertaa aina joka toista päivää, kuten ohjeistus menee, niin vahvistumisen näkee. Se on normaalia että peräkkäisinä päivinä sävyero on niin heikkoa, että vaikea havaita vahvistumista.Minä olen testaillut joka päivä, koska viiva on hieman hitaasti vahvistunut tai sitten musta vaan on tuntunut siltä, kun nyt näyttää että onhan tuo tummunut ensimmäisistäTestailen taatusti kunnes testiviiva vastaa kontrolliviivan väriä
Dpo 12-16
Malttaminen on helpommin sanottu kuin tehty. Etenkin jos lisäksi pelkää haalistumistaHyvinhän nuo vahvistuu. Jos vertaa aina joka toista päivää, kuten ohjeistus menee, niin vahvistumisen näkee. Se on normaalia että peräkkäisinä päivinä sävyero on niin heikkoa, että vaikea havaita vahvistumista.