Onpas täällä vielä hiljaista. Mä olen sunnuntaista asti testaillut. Viimeisin raskaus on ollut 15 vuotta sitten ja on kolme isoa lasta. Ja nyt ihmettelen, että voinko tosiaan olla raskaana! Ei voi kellekään kertoa kun kaikki saisivat shokin. Paitsi mies tietää, mutta ei varmaan meinaa uskoa. Mulle tuli joku vatsatauti, mihin ei liity pahoinvointia, niin en pääse nyt kipittään kauppaan ostamaan uusia testejä. On vaa viikkotesti, enkä raaski sitä uhrata. Hankaluus on että jätin pillerit pois joku aika sitten ja viimeiset menkat tuli joku aika sitten (ehkä 4vko siitä tulee huomenna). Aika epäuskonen olin, et voisin olla raskaana.
Ylin on eka testi, alin sitten ja keskimmäinen uusin. Digitesti näytti 1-2vko raskaana.
Olihan se pakko testata, kun täällä vaan pyörittelen peukaloita kotona (sairasloma töistä). Kokeilin nyt viikkotestin Ei tarvi siihen enää nyt rahoja laittaa. En viisastunut yhtään lisää Näköjään halvimmista tikuista on helppo seurata, miten viivat vahvistuu. Huono kuva, mut T1 ja T2 näkyy
Muoks. Kuivuneessa testissä näkyy myös ihan todella haaleella haamuviiva T3, mut sitä ei varmaan lasketa.
tänään aamulla. Mielenrauhaa en saa, kun näyttää vaan levinneeltä tuo viiva. Ystävä sanoo haamuksi. Toive on suuri, mutta huomenna aamulla viisaampina.
Pakkohan se oli tänäänkin testata, kun oireita ei ole nii paljon... Mutta nyt viiva näkyi jo minuutin jälkeen ja vahvistui selkeeksi! 4+0
Nää on testattu joka toinen päivä tällä viikolla
Tänä aamuna dpo 9/10 ja hailakka testi. takana kkm vko 12, tuulimuna, pari kemiallista, kohdun ulkoinen ja vika kkm vko 7 joulukuussa 2025. samalla odottaa vaan että kesken menee kuitenkin, mutta toivoa kuitenkin on. Tammikuussa itselle tulee jo 35v mittariin.
Tein kans viimeisen testin pois vielä tänä aamuna, ei tuo ainakaan aiemmasta haalistunut ole, joskaan ei vielä super vahvakaan. Toistaiseksi raskaana ollaan edelleen! Menkat 2 pv myöhässä.