Tammikuisten plussatestien kuvia

@Nikita_ Tosi moni on moittinut rfsu:n liuskatestien hidasta vahvistumista. Pregcheckin testit näyttää mun mielestä vähän vahvempia viivoja ja niillä ehkä sen takia helpompi tehdä vertailua.
Toivottavasti huomenna näkyis jo selkeemmin eroa🤞❤️

Ja onhan se ihan hölmöä testata vähän väliä, mutta kaikki testaushullut varmasti ymmärtävät, ettei tässä touhussa olekaan mitään järkeä. 🫣🤣

Tietty vielä piti tehä iltapäivän testi ja näytti heti parempaa viivaa. Ehkä nyt huilaan pari päivää… 🫣

Tervetuloa joukkoon mukaan @Chuli @Freyja86 ja @Lamppis! 🥳

@Nikita_ Toivotaan, että lähtee vielä vahvistumaan, huomenna varmaan näkee jo suunnan mihin menossa. 🌈 Raastavia on kyl nää ensiviikot, kun pitää niin päivä kerrallaan elää ja odottaa. 🙈

Tänään tein viimmeiset testit, eilisestä ei vahvistunut pc:n testi, mutta oon siihen tyytyväinen. Tekis kyllä mieli hakea vielä digi ja saada se 3+ 🤭 milloin muut on sen tuloksen saanut?

Liitteet

• 20250508_202826.jpg
    20250508_202826.jpg
    324.4 KB · Katsottu: 43
  • 20250508_202927.jpg
    20250508_202927.jpg
    616.2 KB · Katsottu: 44
Tänään DPO 11 ja nämä testit (RFSU herkkä ja PC normiliuska) tehty nyt aamupäivällä 3h pidätyksen jälkeen ja täytyy sitä vettynein silmin uskoa et niin selkeät viivat on jo näkyvillä jo ilman aamupissaa, toivotaan et hän pysyy kyydissä 🥹❤️

Liitteet

• IMG_3448.jpeg
    IMG_3448.jpeg
    862.8 KB · Katsottu: 63
Kun ei ollut muutamaan tekemistä tän epävarmuuden vuoksi, niin päätin uittaa pitkästä aikaa testiä. 😂 Vaikkei mun tilanteessa näistä nyt oikein voi enempää päätellä.

Nyt siis olisi dpo 26/24. Ja siis eniten oon sitä mieltä että nimenomaan mentäisiin tuossa jälkimmäisessä dpo lukemassa.

Ja tuo dpo 22/20 on ollut se hcg 169, seuraavana päivänä testattu dpo 23/21 oli tosi haalea. (mut oliko pissa laimeampaa? 🤔)
Se 212 arvo oli siis dpo 24/22.
Ja nyt tosiaan dpo 26/24 eli 48h tuon edellisen hcg mittauksen jälkeen, näyttää näin vahvaa viivaa.

Vuoto edelleen samantyylistä onoff. Eikä tänään aamulla tullut niin paljoa mitä kahtena edellisenä päivänä. Maha on sekaisin ja tuntuu hieman jotai tuntemuksia toisella puolella. Mutta liekö suolistosta johtuvaa? On tää piinaavaa ja tuskallista, oireiden tulkintaa. Odottamista.

Liitteet

• IMG_20250510_123033.jpg
    IMG_20250510_123033.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 108
Kun ei ollut muutamaan tekemistä tän epävarmuuden vuoksi, niin päätin uittaa pitkästä aikaa testiä. 😂 Vaikkei mun tilanteessa näistä nyt oikein voi enempää päätellä.

Nyt siis olisi dpo 26/24. Ja siis eniten oon sitä mieltä että nimenomaan mentäisiin tuossa jälkimmäisessä dpo lukemassa.

Ja tuo dpo 22/20 on ollut se hcg 169, seuraavana päivänä testattu dpo 23/21 oli tosi haalea. (mut oliko pissa laimeampaa? 🤔)
Ja nyt tosiaan dpo 26/24 eli 48h tuon edellisen hcg mittauksen jälkeen, näyttää näin vahvaa viivaa.

Vuoto edelleen samantyylistä onoff. Eikä tänään aamulla tullut niin paljoa mitä kahtena edellisenä päivänä. Maha on sekaisin ja tuntuu hieman jotai tuntemuksia toisella puolella. Mutta liekö suolistosta johtuvaa? On tää piinaavaa ja tuskallista, oireiden tulkintaa. Odottamista.
On kyllä vahva viiva! 😮Josko siellä olisi pieni vielä kyydissä ❤️🙏 tsemppiä piinaavaan odotteluun! ❤️

On kyllä tosi vahva viiva nyt! 😍

Nyt olisi pitkä sepustus tulossa niille, jotka ovat yhtä intohimoisia testaajia..😄

Alla RFSU herkkä testi. Testattu joka aamu heti ensimmäisenä ja aina suunnilleen samoihin aikoihin. Nyt ei pariin päivään näkynyt vahvistumista ja tänä aamuna näytti jopa olevan haaleampi viiva kuin aiemmat pari päivää. Tein iltapäivällä vielä uuden testin ja se kuitenkin näyttäisi olevan tummin tähän mennessä? 🤔
IMG_20250510_194627__01.jpg

Mutta... homma meni mielenkiintoiseksi, kun otin eilen mukaan myös RFSU liuskatestin. Haaleata viivaa näytti eilen illalla ja tänään aamulla. Nyt tänään illasta tein vielä yhden testin ja testatessa viiva näytti samaa tummuusluokkaa kuin edelliset. Jonkin ajan päästä palasin katsomaan ja testiin oli ilmestynyt huomattavasti tummempi viiva?! IMG_20250510_194757__01.jpg

Oletteko muut huomanneet testatessa vastaavaa? Herkän testin kohdalla näyttäisi että vastaavanlainen yhtäkkinen nousu olisi ollut DPO11 kohdalla. Vaikuttaa kyllä erikoiselta, mutta ehkä kaikki on kunnossa, kun noin vahva viiva tuli liuskatestiin jo tässä vaiheessa? 🤔

Muokattu viimeksi:
Nyt olisi pitkä sepustus tulossa niille, jotka ovat yhtä intohimoisia testaajia..😄

Alla RFSU herkkä testi. Testattu joka aamu heti ensimmäisenä ja aina suunnilleen samoihin aikoihin. Nyt ei pariin päivään näkynyt vahvistumista ja tänä aamuna näytti jopa olevan haaleampi viiva kuin aiemmat pari päivää. Tein iltapäivällä vielä uuden testin ja se kuitenkin näyttäisi olevan tummin tähän mennessä? 🤔
View attachment 143983

Mutta... homma meni mielenkiintoiseksi, kun otin eilen mukaan myös RFSU liuskatestin. Haaleata viivaa näytti eilen illalla ja tänään aamulla. Nyt tänään illasta tein vielä yhden testin ja testatessa viiva näytti samaa tummuusluokkaa kuin edelliset. Jonkin ajan päästä palasin katsomaan ja testiin oli ilmestynyt huomattavasti tummempi viiva?! View attachment 143984

Oletteko muut huomanneet testatessa vastaavaa? Herkän testin kohdalla näyttäisi että vastaavanlainen yhtäkkinen nousu olisi ollut DPO11 kohdalla. Vaikuttaa kyllä erikoiselta, mutta ehkä kaikki on kunnossa, kun noin vahva viiva tuli liuskatestiin jo tässä vaiheessa? 🤔

Oho onpa hurja pomppu tossa alemmassa. 😮 Oliko se kuinka kauan testin teon jälkeen kun menit sitä uudestaan katsomaan? Joskus niillä kyl kestää vahvistua, et alkuun näyttää haalealta ja sit yhtäkkiä tummuu. Mut iso pomppu kyl silti. Mietin, et sulla saattaa iltaisin/iltapäivisin olla enemmän hormonia pissassa kuin aamulla. Joillakin voi olla niin päin. Hassua kyl sit, ettei eilisillan rfsu liuska oo ollu sen vahvempi. 🤔 Toivottavasti jatkavat vahvistumista! 🌈

Voi vitsit, jos siel lähtis nyt viel viivat vahvistuu ja hcg nousuun. 😍🌈 Jos siel tosiaan oli 2 ja toinen meni kesken, niin vois selittää sitä huonoa nousua, siin tokas mittauksessa. Toivotaan parasta!

View attachment 143983

Mutta... homma meni mielenkiintoiseksi, kun otin eilen mukaan myös RFSU liuskatestin. Haaleata viivaa näytti eilen illalla ja tänään aamulla. Nyt tänään illasta tein vielä yhden testin ja testatessa viiva näytti samaa tummuusluokkaa kuin edelliset. Jonkin ajan päästä palasin katsomaan ja testiin oli ilmestynyt huomattavasti tummempi viiva?! View attachment 143984

Olipas mielenkiintoinen vahvistuminen! 😳 Mietin kanssa, että voisiko sulla olla illalla eniten hcg hormonia. Itellä on just niin että päivisin oon saanut paljon vahvempia kuin aamusta, enkä sit enää aamuisin testailekkaan 😊 Toivotaan että vahvistuu herkätkin testit siellä lähtee vahvistumaan. Meinaatko testailla uudelleen kuinka?

Tässä mun testit. Ylemmät Raskauskeijun OneStepit ajalta dpo 11-16. Ja alimmat Pregcheckin dpo 13 ja dpo 15. Vielä oli kaapissa noita Onestepin testejä pari ja sit digitaalinen ☺️ Ehkä mä jätän ne jemmaan kun niissä oli päiväystäkin ja digin testaan joskus myöhemmin josko siihen sais sit sen Raskaana 3+ -tekstin 😅

Liitteet

• IMG_3837.jpeg
    IMG_3837.jpeg
    2 MB · Katsottu: 57
Takaisin