Tammikuisten plussatestien kuvia

Täällä testit hyvin vahvistuu 😍
Nyt siis dpo 18 (tai FF sovelluksen mukaan 20)

Premomim eli nuo oranssit testit ovat nyt loppu. Pinkkejä easy@home testejä on vielä kaksi jäljellä. En tiedä malttaisinko jättää huomisen testaamatta 😅 Rfsun varhainen kans hyvin selkeä vahvistuminen. Huomenna ois taas asiaa isolle kylälle, joten ehkä sieltä tarttuu muutamat uudet testit vielä.

Ja testashullu kun oon, niin ovistestejä myös uitettu. Ne suorastaan kirkuu positiivista. 😂 Hauska ollut seurata, että ovistestit lähti nousuun tuolta dpo 13 jälkeen kun selkeämpi haamulaisia sain testeihin.

Liitteet

• IMG_20250504_115719.jpg
    IMG_20250504_115719.jpg
    1 MB · Katsottu: 65
  • IMG_20250504_115211.jpg
    IMG_20250504_115211.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 59
  • IMG-20250504-WA0010.jpeg
    IMG-20250504-WA0010.jpeg
    686.6 KB · Katsottu: 57
  • IMG_20250504_115814.jpg
    IMG_20250504_115814.jpg
    605.5 KB · Katsottu: 66
20250504_171843.jpg

Tässä mun viimeisin testirivistö. Alimmat tältä aamulta. Sofi näytti alkuun haaleammalta, mut kuivumisen jälkeen näyttää vahvistuneen. Pregcheck ehkä vähän tummempi, ku eilen, ei kuitenkaan kauhean selkeä ero. No yhestä testistä viel vaikee sanoa, huomenna näkee miten etenee. 👀

Päivittäinen testailu jatkuu täälläkin 😅 Tänään dpo 17 ja melko vahvaksi viiva jo vahvistunut ✨ Ehdin jo saada kunnon paniikin aikaseksi kun rfsu ei meinannut lähteä vahvistumaan useampaan päivään mutta sitten lueskelin, että useammalla on niiden testien kanssa ollut ongelmana saada vahvempia viivoja vaikka muut testit ovat vahvistuneet. Päätin sitten seurailla vaan nyt näillä e@h testeillä ja sitten tehdä vielä pari digiä, että saan ne ’2-3’ ja ’3+’, ehkä sitten uskallan lopettaa testailun siihen 😁 (Laitan liitteeksi myös rfsu testirivin jos joku vaikka pähkäilee myös saman testin kanssa vahvistumista. Muistaakseni testasin näillä dpo 11 eteenpäin päivittäin, eli kuvassa on dpo 11 - dpo 17 ylhäältä alaspäin.)

Liitteet

• IMG_0572.jpeg
    IMG_0572.jpeg
    204.9 KB · Katsottu: 92
  • IMG_0573.jpeg
    IMG_0573.jpeg
    150.8 KB · Katsottu: 94
  • IMG_0574.jpeg
    IMG_0574.jpeg
    96.1 KB · Katsottu: 91
@Malttamaton145 Mä tuumailin, että tekisin digit dpo 19 ja dpo 23, jolloin ainakin oviksesta laskettuna niiden pitäisi antaa dpo 19: '2-3' ja dpo 23: '3+'. 😁 Periaatteessa varmaan jo huomennakin voisi tulla tuo '2-3', mutta koitan malttaa vielä pari päivää varmuuden vuoksi 😅

20250505_150932.jpg

Tänä aamuna oli lämmöt yhtäkkiä dropannu follikulaari tasolle. Arvelin, et testitkin olis sitä myötä lähteneet haalenemaan, mutta ei nyt ihan niin selkeä ole tilanne vielä. Sofin testi on vahvistunu. Pregcheck ei melkein yhtään. 🤔

Edellisessä onnistuneessa raskaudessa on viivat vahvistunu nopeemmin. Mut toisaalta aiemmissa kemiallisissa on ollu selvä peli, et eka testit tummunu ja sit lähteny haalenee. Nyt on vähän epämääräinen tilanne siis. 50-50 miten tulee menemään 🫣

View attachment 143805

Tänä aamuna oli lämmöt yhtäkkiä dropannu follikulaari tasolle. Arvelin, et testitkin olis sitä myötä lähteneet haalenemaan, mutta ei nyt ihan niin selkeä ole tilanne vielä. Sofin testi on vahvistunu. Pregcheck ei melkein yhtään. 🤔

Edellisessä onnistuneessa raskaudessa on viivat vahvistunu nopeemmin. Mut toisaalta aiemmissa kemiallisissa on ollu selvä peli, et eka testit tummunu ja sit lähteny haalenee. Nyt on vähän epämääräinen tilanne siis. 50-50 miten tulee menemään 🫣
Mie vertasin testejä vaan joka toiselta päivältä, alko kaikki näyttää ihan samalta 😆 että jos niin noita kattoo niin hyvin vahvistuu minusta :)

@Mustikkatäplä Mun silmissä molempien merkkien viivat on vahvistunu hyvin!
Dpo14-17 meinasin ite heittää pyyhkeen kehään hitaalta tuntuneen vahvistumisen kanssa, mutta tosiaan kun vertaili vain joka toisen päivän testeihin, niin erot näki selkeemmin. Ja myös mulla oli lämmöt jostain syystä matalammalla dpo13-14, jonka jälkeen ne sitte nousikin ihan uusiin lukemiin.

Varoen täältä mukaan, edellisessä kierrossa kemiallinen ja nyt taas hailakkaa testissä on. Tänään dpo 11 😊
Oi, sä oot täälläkin sivustolla, just harmittelin aamulla ku en saanu sitä aijaan linkkiä auki! Ihanaa, selvä värillinen haamulainen siellä 🩷🩷 Onpas ihanaa kun ollaan molemmat täällä tammikuisissa 😍

Oi, sä oot täälläkin sivustolla, just harmittelin aamulla ku en saanu sitä aijaan linkkiä auki! Ihanaa, selvä värillinen haamulainen siellä 🩷🩷 Onpas ihanaa kun ollaan molemmat täällä tammikuisissa 😍
Juu täällä kurkkimassa varoen🙈

Tänään dpo 12 antoi normi rfsukin jo viivaa. Vähän jännittää lähteekö vahvistumaan 🤭

Liitteet

• IMG_20250506_070321.jpg
    IMG_20250506_070321.jpg
    71.8 KB · Katsottu: 28
@Mustikkatäplä Mä nään kyllä hienoista vahvistumista! Hakkasin itse päätä seinään kun dpo 13 - dpo 16 testit tuntui näyttävän joka päivä ihan samalta, mutta sitten eilen tapahtui vihdoin joku pomppu ja viiva oli taas vahvistunut selkeästi. Eiköhän sielläkin ole kaikki ihan hyvin 🤗✨

Mulla on käynyt niin yhdessä raskaudessa, että viiva jopa haaleni yhtenä päivänä. Mutta niin vaan saatiin vauva syliin asti ❤️ ja myös tässä raskaudessa oli yksi kerta kun pc:n testi olikin haalistunut, mutta rfsu pysyi samanvahvuisena (sama pissa). Ja nyt oon vaan noilla rfsuilla testaillut kun pc:t loppui.
Ei kannattaisi joka päivä testailla, kun voi aiheuttaa turhaa huolta. Mutta minkäs teet, joku pakkomielle itselläkin päivittäin testailla 🙈

Takaisin