Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mäkin ostin digitestin ihan vaan koska en oo koskaan sellaista käyttänyt ja haluan nähdä sen tekstin ja viikot. Vielä odottelee kaapissa, taidan viikonloppuna tehdäSelkeät leffaviivat tuli helatorstain tietämillä tokasta testistä. Eka testi viikkoa aiemmin oli taas puhtaasti negatiivinen. En tajunnu positiivisesta testistä edes kuvaa napata, niin nyt oon tullu katumapäälle ja mietin että pitäiskö kuitenkin ostaa tollanen digi-testi kuvaa varten. En oo koskaan sellasta tehny.
Se slogani ainakin muuttuu itsestään, sitä mukaan kuinka paljon viestejä oot kirjottanutMulla 4+5 tuo testi, jossa näkyy sormet ja 4+6 testi eilen aamulta :)))
Mitenköhän oon räpeltäny näitä asetuksia vau:ssa, kun voin tykätä muiden kommenteista, mutta muut ei voi nähdäkseni tykätä mun omista¿
Ja mitenkä ihmeessä voin muuttaa tuon oman sloganin nimimerkin alla vasta-alkajasta joksikin toiseksi, vaikka vasta-alkaja olenkin?
Kiitos paljon Nokkahiiri Ja näköjään sun tykkäyskin näkyiSe slogani ainakin muuttuu itsestään, sitä mukaan kuinka paljon viestejä oot kirjottanut
Ymmärrän kyllä täysin ton testaamisen, itelläkin oli tänään vasta eka päivä kun en tehny testiä se tuo just sitä turvaa. Sit yrittää vaan muistaa senkin että jostain Kiinan tehtaasta ne nuo liuskatkin tulee ja voi olla just viallisia tai huonompilaatuisia tai muita syitä miks joku testi yhtäkkiä näyttää mitä sattuuHyvin ne on omastakin mielestä vahvistunut ja oonkin koittanut verrata välillä myös kahden päivän välein tehtyjä testejä. Ja vertaankin yleensä tuoreena otettuja kuvia. Tänään kyllä odotin, että olisi vahvistunut selvemmin nimenomaan verrattuna tuonne 2-3 päivän päähän ja säikäytti, kun aamun eka testi tuntui jäävän aiempaa haaleammaksi. Mutta siinähän on monenlaisia tekijöitä mistä sekin saattoi johtua. Itselle testaaminen tuo tässä vaiheessa turvaa. Digitestit yritän ehkä tällä kertaa jättää kokonaan ostamatta.