Tammikuisten plussatestien kuvia

Selkeät leffaviivat tuli helatorstain tietämillä tokasta testistä. Eka testi viikkoa aiemmin oli taas puhtaasti negatiivinen. En tajunnu positiivisesta testistä edes kuvaa napata, niin nyt oon tullu katumapäälle ja mietin että pitäiskö kuitenkin ostaa tollanen digi-testi kuvaa varten. En oo koskaan sellasta tehny.

Selkeät leffaviivat tuli helatorstain tietämillä tokasta testistä. Eka testi viikkoa aiemmin oli taas puhtaasti negatiivinen. En tajunnu positiivisesta testistä edes kuvaa napata, niin nyt oon tullu katumapäälle ja mietin että pitäiskö kuitenkin ostaa tollanen digi-testi kuvaa varten. En oo koskaan sellasta tehny.
Mäkin ostin digitestin ihan vaan koska en oo koskaan sellaista käyttänyt ja haluan nähdä sen tekstin ja viikot. Vielä odottelee kaapissa, taidan viikonloppuna tehdä🤭

Mulla 4+5 tuo testi, jossa näkyy sormet ja 4+6 testi eilen aamulta :))) <3 <3 <3

Mitenköhän oon räpeltäny näitä asetuksia vau:ssa, kun voin tykätä muiden kommenteista, mutta muut ei voi nähdäkseni tykätä mun omista¿ 😅 🙈

Ja mitenkä ihmeessä voin muuttaa tuon oman sloganin nimimerkin alla vasta-alkajasta joksikin toiseksi, vaikka vasta-alkaja olenkin? 😃

Liitteet

• IMG_20240521_053401.jpg
    IMG_20240521_053401.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 23
  • IMG_20240522_052732.jpg
    IMG_20240522_052732.jpg
    779.6 KB · Katsottu: 23
Mulla 4+5 tuo testi, jossa näkyy sormet ja 4+6 testi eilen aamulta :))) :Heartred :Heartred :Heartred

Mitenköhän oon räpeltäny näitä asetuksia vau:ssa, kun voin tykätä muiden kommenteista, mutta muut ei voi nähdäkseni tykätä mun omista¿ 😅 🙈

Ja mitenkä ihmeessä voin muuttaa tuon oman sloganin nimimerkin alla vasta-alkajasta joksikin toiseksi, vaikka vasta-alkaja olenkin? 😃
Se slogani ainakin muuttuu itsestään, sitä mukaan kuinka paljon viestejä oot kirjottanut

Mä oon niin testihullu että jatkan testailua vieläkin koska miksi ei 🤭 mulla on siis testejä valmiina.
Tässä tän aamun viivat, dpo15
IMG_1217.jpeg

Vertailuna toissapäiväiset
IMG_1197.jpeg

Mulla on vielä viikkodigi kaapissa (on lähteny testien osto vähä lapasesta jossain vaiheessa 🙈) ja sen aattelin huomenna tehä ☺️

Tähän loppuu mun testailu. Viimeisen testin käytin, koska halusin vielä täydelliset leffaviivat. Eräänlainen himotestaaja siis täälläkin. Toisaalta kun odotti näkevänsä yli kahden vuoden ajan testissä vihdoin kaksi viivaa, niin kyllä niitä testejä nyt on kannattanutkin tehdä 😂 Rv 6+0
1000016519.jpg

Tässä mun testejä dpo9-dpo15. Jouduin tehdä tänä aamuna jo toisen testin, kun eka näytti edellispäiviä haaleammalta. Muutenkin vaikea havaita eroa viimeisten päivien välillä. 🤔

Liitteet

• IMG_20240527_085518.jpg
    IMG_20240527_085518.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 57
Mun mielestä Mörkki86 nuo viivat on hyvin vahvistunut 😊 Testiviivojen vahvuuden pitäisi periaatteessa tuplaantua joka toinen päivä eli itse yrittäisin etten niin vertailisi viivoja jos välissä se 24h. Mutta helpommin tehty kuin sanottu 🫣 ja ihan alkuun kun ei välttämättä niitä oireita kauheasti ole ja testien teko on ajan etenemisen ohella ainoita keinoja seurata raskauden etenemistä.

Ja toki sekin että kuivuessaan taas näyttää vähän eriltä... Samaa mieltä että vahvistunut on hyvin @Mörkki86 😌

Hyvin ne on omastakin mielestä vahvistunut ja oonkin koittanut verrata välillä myös kahden päivän välein tehtyjä testejä. Ja vertaankin yleensä tuoreena otettuja kuvia. Tänään kyllä odotin, että olisi vahvistunut selvemmin nimenomaan verrattuna tuonne 2-3 päivän päähän ja säikäytti, kun aamun eka testi tuntui jäävän aiempaa haaleammaksi. Mutta siinähän on monenlaisia tekijöitä mistä sekin saattoi johtua. Itselle testaaminen tuo tässä vaiheessa turvaa. Digitestit yritän ehkä tällä kertaa jättää kokonaan ostamatta.

Hyvin ne on omastakin mielestä vahvistunut ja oonkin koittanut verrata välillä myös kahden päivän välein tehtyjä testejä. Ja vertaankin yleensä tuoreena otettuja kuvia. Tänään kyllä odotin, että olisi vahvistunut selvemmin nimenomaan verrattuna tuonne 2-3 päivän päähän ja säikäytti, kun aamun eka testi tuntui jäävän aiempaa haaleammaksi. Mutta siinähän on monenlaisia tekijöitä mistä sekin saattoi johtua. Itselle testaaminen tuo tässä vaiheessa turvaa. Digitestit yritän ehkä tällä kertaa jättää kokonaan ostamatta.
Ymmärrän kyllä täysin ton testaamisen, itelläkin oli tänään vasta eka päivä kun en tehny testiä 🫣 se tuo just sitä turvaa. Sit yrittää vaan muistaa senkin että jostain Kiinan tehtaasta ne nuo liuskatkin tulee ja voi olla just viallisia tai huonompilaatuisia tai muita syitä miks joku testi yhtäkkiä näyttää mitä sattuu 😬

Tänään "jo" rv 5+5 edellisten menkkojen mukaan. Mut olipa mahtavaa nähdä lisäks toi digitestin kuvake! <3😍 Tuijotin sitä varmaan sata kertaa sen vuorokauden aikana, minkä teksti siinä näkyi!!! 😚

Liitteet

• IMG_20240525_054827.jpg
    IMG_20240525_054827.jpg
    6.6 MB · Katsottu: 8
Takaisin