Tammikuisten plussatestien kuvia

Ihanaa, että siellä vahvistunut hyvin! Ehkä koitan ens viikolla sit vielä testata uusiksi ja jos ei vieläkään oo yhtään vahvistunut, niin soitan terveysasemalle ja yritän päästä hcg-mittaukseen. Jos nyt viikonlopun ajan saisi ajateltua jotenkin muita asioita ja jättäis testit kotiin 😄
Mullakaan ei dpo12-14 vahvistunut ollenkaan, sit pidin päivän taukoa ja dpo16 oli selvästi vahvempi.
 
Mua harmittaa kun ei ole esikoisen raskaudesta plussatestien kuvia tallessa puhelimessa. Ne ei vahvistunut kovin nopeasti. Tai siis oli dpo 13-15 haaleampia kuin monella muulla ja silti kaikki meni hyvin.
 
picture_1715491371584.png
Tänään oli vasta tasavahva viiva ja on jo dpo 19. Eli ei kannata murehtia jos viiva ei vahvistu alussa niin huomattavasti. Mä en edes viitsinyt testata 15 ja 16 päivinä. Tää tuo kyllä mielenrauhaa et on edelleen kyydissä ja kehittyy. Nyt lopetan testailun kun sain tasavahvan.
 
Täällä ei testit vahvistu yhtään 😩 Aloitin eilen sen progesteronituen ja nyt mietin että jos tää onkin kemiallinen raskaus ja lääke sit estää jatkossa sen ettei vuoto pääse alkamaan. Ehkä täytyy nyt yrittää pitää pari päivää taukoa testailusta 😅 Ekassa raskaudessa en edes testannut kuin yhden kerran, mutta keskenmenon takia tuntuu että nyt on paniikissa ihan joka asiasta.

Hyvän näköisiä viivoja teillä muilla! 😍
Mulla tuli viimeksi progesteroni tuen läpi menkat joten ei ne sitä aina estä. Joka päivä ei viivat vahvistu. Tsemppiä jännitykseen ja toivottavasti saat mielen rauhoitettua ✨🫶
 
Viimenen liuskatesti tehty! Ehkä nyt uskaltaa jo lopettaa testailun. Ensi viikolla houkuttais vielä tehdä se viikkodigi jos siihen saisi 3+ tuloksen. Milloin ootte muut saanut sen ja teittekö samalla liuskatestiä? Mietin että millasethan viivat pitää olla, jotta hcg arvo vastaa sitä digin 3+ alarajaa 😅
 

Liitteet

  • IMG_1193.jpeg
    IMG_1193.jpeg
    980.2 KB · Katsottu: 29
Tuli aika paljon tota viikkodigia googletettua, kun koitin miettiä, milloin sen teen. Jos oikein muista, pissan hcg pitää olla 2600 mIU/ml, mutta jokaisella on yksilöllistä, miten veren hcg näkyy virtsassa. Sit Clearbluella oli taulukko, jossa oli millä veren hcg arvoilla ihmiset oli saanut minkäkin viikon, +3 vaihteluväli taisi olla n. 2000->, mutta jotkut oli saanut 2-3 vielä veren arvon ollessa 8000. Tovottavasti sait jotain selvää :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Itse tein viikkodigin 5+2 kun olin laskenut, että sillon veren hcg pitäisi ainakin olla 8000. Liuskaa ein tehnyt samalla kun ajattelin ettei ne liuskat enää hirveesti siitä viimeisimmästä tummene
 
aapuva XD mulla oli jääny jemmaan digitesti, maanantaina tuli tunne että teempä sen. keskiviikkona piti alkaa menkat. siihen testiinhän pärähti raskaana 1-2 viikkoa. piti keskiviikkona tehdä vielä normi testi, että nään viivan vahvuudet. aika vahvathan nuo on. :smiling face with heart-eyes:
 

Liitteet

  • DA6CF6AA-BA90-490A-BC36-630AD6F66C8C.jpeg
    DA6CF6AA-BA90-490A-BC36-630AD6F66C8C.jpeg
    828.7 KB · Katsottu: 52
Varovaisesti liityn joukkoon, eilen haamu liuskatestiin jonka tänään dpo10 vahvisti digi 🥲 nyt sormet ristissä että pysyy matkassa mutta ajattelin tänne hypätä kuitenkin mukaan heti ☺️

IMG_1163.jpeg
 
Tän päivän liuskat 😌 e@h vahvistunut, toinen on Sofi ja siinä aika haalea viiva vielä. Varmaan tulee näitä uiteltua hetken aikaa, olis kyllä kaksi viikkodigiäkin jotka on jo yrityksen alussa ostettu kaappiin ootteleen…. 🤭 testihullu siis täällä 😅

IMG_1167.jpeg
 
Tuli aika paljon tota viikkodigia googletettua, kun koitin miettiä, milloin sen teen. Jos oikein muista, pissan hcg pitää olla 2600 mIU/ml, mutta jokaisella on yksilöllistä, miten veren hcg näkyy virtsassa. Sit Clearbluella oli taulukko, jossa oli millä veren hcg arvoilla ihmiset oli saanut minkäkin viikon, +3 vaihteluväli taisi olla n. 2000->, mutta jotkut oli saanut 2-3 vielä veren arvon ollessa 8000. Tovottavasti sait jotain selvää :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Itse tein viikkodigin 5+2 kun olin laskenut, että sillon veren hcg pitäisi ainakin olla 8000. Liuskaa ein tehnyt samalla kun ajattelin ettei ne liuskat enää hirveesti siitä viimeisimmästä tummene
Mistä nuo CB:n veriarvojen tiedot löytyi? Itse tein positiivisen testin 4 rv ja seuraavana päivänä verestä mitattuna HCG oli muistaakseni 121. Että aika kaukana on noista luvuista, joista mainitset...
 
Takaisin
Top