Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Upean näköinen plussa! OnnittelutHei,
Ilmeisesti plussa tuli
Lyhyt kierto 23pv,eka testi 22/23kp ja alempi 24/23kp. Oisko jo selkeä plussa? PC testi.
View attachment 121764
Näillä rfsu:illa vois heittää vesilintua. Antavat haamuja, vaikka muissa testeissä ois jo leffaviivat.Tässä viel dpo 16 rfsu liuskasta parempi kuva. Taidan jättää suosiolla nämä hyllylle kun pc ja cb näyttää paaaaljon vahvempia.
View attachment 121802
Mä kyllä suosittelisin tekemään jonkun muun testin kuten esim pc. Noi rfsu näyttää mulla hailakkaa plussaa ku muut ihan vahvaa plussaa.Huomenna pitäis kuukautisten alkaa eli kp 30/31.. mutta vähän epäuskonen olo että liekö tämä mikään ja toisaalta tekis mieli jo tuulettaa
Näyttää hyvinkin tutulta! On se koukuttavan lisäks myös ihana seurata sitä viivan vahvistumista Tänään viimeks tein ja tais ny jäädä viimeseks ku oli jo kontrolliviivaakin vahvempi saaks kysyä miten sulla kemiallinen käyttäyty testeissä?View attachment 121954
Täällä yks neuroottinen viivan vahvistumisen tarkkailija, viime kierrossa kemiallinen kohtalontovereita?
Vahvistu tosi heikosti alkuun, sit digi näytti 1-2 vaik piti olla 2-3. Sen jälkeen rupes viivat haalistuu ja vuoto alko. Tummin viiva mitä sillon sain oli kyl verrattavissa dpo11-13 näistä uusista testeistä, eli pysy kokoajan aika haaleena.Näyttää hyvinkin tutulta! On se koukuttavan lisäks myös ihana seurata sitä viivan vahvistumista Tänään viimeks tein ja tais ny jäädä viimeseks ku oli jo kontrolliviivaakin vahvempi saaks kysyä miten sulla kemiallinen käyttäyty testeissä?
No nyt toivotaan että menee loppuun asti hyvin Lupaavalta näyttää ainakin testitVahvistu tosi heikosti alkuun, sit digi näytti 1-2 vaik piti olla 2-3. Sen jälkeen rupes viivat haalistuu ja vuoto alko. Tummin viiva mitä sillon sain oli kyl verrattavissa dpo11-13 näistä uusista testeistä, eli pysy kokoajan aika haaleena.
Tää näyttää ihan samalta ku mun aamunen tänäänView attachment 121970
Laatikosta löytyi vielä yksinäinen pc. Testiviiva vahvempi kuin kontrolliviiva, tänään 5+3.