Tammikuisten 2017 lista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
27.1.2017 / Tuutikkitii / 34 / JS / ensimmäinen

Hitsi ku jännää!! Tänään käytiin varhaisultrassa. Siellä se sydän pamppaili. Yksi keskenmeno takana, ja sen pelko edelleen kolkuttelee... Tsemppiä kaikki, ja halaukset <3

Tänään olin neuvolassa ja hänen mukaan laskettuaika vähän aikasemmin eli 29.12. Muutaman viikon päästä sit ultra niin sithän sen tietää tarkemmin :)

Minä muutin nimimerkkini pikkumyy_81 = iloplussa. Voitko päivittää sen tuonne lasketun päivän 4.1. kohdalle? Oli useampi samantapainen nimimerkki niin muutin omani :)

Mä voisin päivittää lasketun ajan neuvolan mukaiseksi eli 29.12 (ultran ja omien laskujen oikea olisi kyllä se 1.1.2017)

karhunpentu / 28 / EKKS / ensimmäinen

Vihdoin pitkän odottelun jälkeen varmistui tämäkin raskaus, että etenee normaalisti <3 ja pääsen tänne mukaan ! Laskettu aika voi muuttua heinäkuun rv 12 ultrassa ps. Pakko hehkuttaa laskettuaika samana päivänä kun on syntymäpäiväni :D

LA 26.1.2017 /julia97 /P-KKS / toinen ja kolmas tulossa eli kaksoset <3

Tervetuloa julia97, taitaakin olla tammikuun ekat kaksoset sulla :) ja kiva et on useampi pkks:n alueelta :)

Liityn seuraan! :) Mopsi1/ 29 / KOS / ensimmäinen. LA on nyt omien laskujen mukaan 28.1. mutta ensimmäinen neuvolakin vasta edessä, joten katsotaan miten muuttuu..

Mieki uskallaudun liittyä mukaan, tänään neuvolassa dopplerilla kuultu sydänäänet :)
clear.png

Hanttuu/ 19/ 11.1./ KYS/ ensimmäinen

Mun lasketun ajan voisi muuttaa, kun ultrassa aikaistivat päivällä eli

27.12
AutumnDaydream / 30 / KOS / toinen

Status
Not open for further replies.
Takaisin