Tammikuiset 2019

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ensin oli la tammikuun alussa, mutta pieni ei pysynyt kyydissä. Sitten oli la tammikuun lopussa, mutta ei näköjään tämäkään pieni pysy kyydissä. Kaksi varhaista keskenmenoa perättäisistä kieroista

Meillä koira aina mun perään.. nyt entistä enemmän. Plussan aikoihin makoili mun masulla. Samaa teki kun aloin esikoista odottaa.Nyt on suht rauhaisa.

Katsotaan käykö samoin kuin viimeksi :D loppuraskautta kohden alkoi ulkona vahtimaan, ettei kukaan toinen koira lähesty minua. Huvittavaa sinällänsä, kun on tuollainen pieni 5kg koira.
Ei ikinä räksytä tai muuta, mutta silloin oikein haukkui isoille koirille :D

Ensin oli la tammikuun alussa, mutta pieni ei pysynyt kyydissä. Sitten oli la tammikuun lopussa, mutta ei näköjään tämäkään pieni pysy kyydissä. Kaksi varhaista keskenmenoa perättäisistä kieroista
Voi eeeei.. miten julmaa! :(

Voi että ikävä kuulla, voimia hirveesti![emoji173]

Huomenta, täällä pahoinvointi pitää pintansa ja heikotus... jotenki tällä viikolla hiipiny kaikenmaailman km pelot,onnex pe ultrao_O
Tiuhti ja viuhti 7+5

Meillä on kissa joka on ollut musta tosi huolissaan alkuraskauden aikana. On varmaan huomannu että äiti on tosi väsynyt. Kissan kanssa nukutaan päikkärit ja kovasti se mua vahtii ja komentaa jos en päikkäreille jostain syystä töiden jälkeen tulekaan. Meidän kissa ei ole mikään pieni, vaan n. 6 kg kolli. En tykkää yhtään kun se hyppää mun mahan päälle illalla. Mies sitten aina nappaa sen syliinsä. Eilen mietittiin, että kunhan nämä kaksoset syntyy ja vielä kissa pyrkii samaan syliin, niin aika täyttä alkaa sohvalla olla... :grin

En oo kyllä huomannut koirassa mitään muutosta. Ei ainakaa mitään suojelua oo ilmennyt, samalla tavalla riehuu ja yrittää pomppia mahan päälle yms. :grin

Ja Tulppuselle voimia :(

Voi tulppunen:sorry: ihan kamalaa:sad001

Mä olen kyllä yhä hämmästynyt kuinka hyvin voi voida:shy: iltaisin hieman kuvotusta ja väsymys nostaa päätään. Päivät onneksi jaksaa hyvin lasten kanssa touhuta:)

Ihana vaiana että pahoinvointi ainakin hetkeksi helpottaa!

Voimia tulppunen!
Mä oon ihmetellykkin,et miks meidän omantiensä kulkija kolli on alkanu mun huomiota hakea:wideyed:

Meidän yksi kissoista (joita on siis neljä :hilarious:) aloitti eilen oudon käytöksen! Yleensä sille kelpaa silittäjäksi vain ja ainoastaan isäntä, niin eikös tullut kehräämään mulle o_O nukkui myös iltaunensa sängyssä mun paikalla, missä ei siis normaalisti nuku koskaan! Viimeksi kun se on käyttäytynyt yhtä oudosti, oli kun se synnytti omat pentunsa viime syksynä... tottahan toki yritti tehdä ne sänkyyn ja mun viereen :woot: Nyt on leikattu jo, että siitä ei onneks ole enää pelkoa :grin

Voimia tulppuselle, ei sitä vaan voi ymmärtää miten joidenkin kohdalle tulee niin paljon surua ja peräkkäin vielä :sad001 Tsemppiä teille vielä uuteen yritykseen jos vielä päätätte niin.

Mulla on ollut viime viikon ajan nyt tosi huono olo niin fyysisesti kuin henkisesti, tuntuu että olen koko ajan jotenkin sairas :lurking: Vielä kaksi yötä ultraan.....

Meillä ei elukat reagoi. Mutta sitten loppuajasta kummatkin kissat ovat aina tapelleet siitä, kuka pääsee kehräämään vatsaa vasten nukkumaan mentäessä. Ilmeisesti lämmin paikka. :D

Eka neuvola ohi :) siellä.vaan naurettiin mun järjettömälle hikoilulle : D kaikki hyvin, paitsi että joudun sokerirasitukseen 2 kertaa...

Eka neuvola ohi :) siellä.vaan naurettiin mun järjettömälle hikoilulle : D kaikki hyvin, paitsi että joudun sokerirasitukseen 2 kertaa...

Saako udella miksi sokerirasitus x2? Tiedän, että joudun myös, mutta eikö yks riittäis ;) Se on niin karseeta se litku :D

Mikä olikaan se ikä, jolloin joutuu automaattisesti sokerirasitukseen huolimatta painosta? Mietin, että joudunkohan sitten loppusyksystä ekaa kertaa senkin kokemaan :rolleyes:

Takaisin