Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja sehä menee sillee (vissii kaikilla) et jos ekan rasituksen läpäsee puhtaasti ni sit joutuu uudelleen..

eli saan vielä melko pitkään odotella ku tänään vasta 5+6.Toivottavasti jää ekasta kiinni, ettei toiste joudu. On se vaan niin kamalaa. Kun tiedän jo melkein varmaksi sen diagnoosin kuitenkin saavani.
Ahdistaa.. tänään taas tullut vaaleanruskeaa (pientä) vuotoa, pari päivää pysyi poissa mutta nyt tuli taas.. ei ole mitään kipuja tms. Mistäköhän voisi johtua? Ens to vasta ensimmäinen ultra.. huomenna kyllä soitan neuvolaan mutta viime raskaudessa kun soitin samasta asiasta (joka päättyi km) niin neuvolatäti vaan pahensi mun paniikkia hokemalla pelkkää keskenmenoa.. vaikka siinä kohtaa siis ei vielä tiedetty mitään muutakuin että tuli ruskeaa vuotoa..![]()
Ahdistaa.. tänään taas tullut vaaleanruskeaa (pientä) vuotoa, pari päivää pysyi poissa mutta nyt tuli taas.. ei ole mitään kipuja tms. Mistäköhän voisi johtua? Ens to vasta ensimmäinen ultra.. huomenna kyllä soitan neuvolaan mutta viime raskaudessa kun soitin samasta asiasta (joka päättyi km) niin neuvolatäti vaan pahensi mun paniikkia hokemalla pelkkää keskenmenoa.. vaikka siinä kohtaa siis ei vielä tiedetty mitään muutakuin että tuli ruskeaa vuotoa..![]()
Mä täytän 34,eikä mulle kuulemma tehdä sokerirasitusta. Kahdessa ekassa raskaudessa tehtiin,vaikka olin molemmissa alle 30. Kai käytännöt sitten vaihtelee.