Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sama homma! 1h 53min ponnistusta.Mulla sit taas esikoinen oli hippasen virheasennossa ja ponnistusvaihe kesti 1h 17min :arghh: vähän meinas usko loppua, mutta ei se sisään jääny!![]()
Kiiamaria, voisin ottaa sinulta osan tuosta vauhdista. Minulla esikoinen syntyi 50h vesien menosta. Ei muuten ollut kauhean kiva kolmen päivän projekti sekään![]()

Sama homma! 1h 53min ponnistusta.
Oli kyllä aika järkyttävää![]()
Taisin siinä lääkärillekin sanoa että ei se tule ulos ja lääkäri vastasi että no ei kyllä ikinä ole vauva sisälle jäänyt eli kyllä se keinolla millä hyvänsä ulos tulee
Älä pelkää, ei se ole vakavaa jos sinä pyörrytApua kun te puhutte jo synnytyksestä, mua pelottaa se nyt jo kamalasti ja yritän vaan leikkiä et sitä ei tuu tapahtumaan.Mun visio synnytyksestä on, et ensin kärsin kivuista enkä saa vauvaa syntymään, sit mä pyörryn kivusta ja pelosta ja vauva ehtii kuolla siinä hässäkässä, ja sit kun mä herään niin kuolen iteki järkytyksestä... Toivottavasti todellisuus on toisenlainen.
![]()
Ehkä lohduttaa kun ajattelee, ettei meitä ihmisiä olis täällä näin paljon, jos synnytys olis mahdoton urakka. Vaikka jollain toisella on ollut vaikea synnytys, niin sulla ei välttämättä ole. Ja vaikka oliskin rankkaa, niin useimmiten sieltä selvitään hengissä kotiin 
ihmiset on ajattelemattomia
se täytyy taas nähdä
ja varaa omia mielitekoja evääks
) jäi jumiin,8minuuttia. Et en voi,kun ihailla teitä tuntuen ponnistajat
En ole vielä,mutta luin siitä jostain. Menen huomenna neuvolaan ja ajattelin tästäkin mahdollisuudesta kysyä,että mikä valmiste olisi hyvä. Olen niin tuskastunut tähän yötä päivää jatkuvaan oksetusoloon,että olen valmis koittamaan kaikkea. Mulla on vointi mennyt tosi huonoksi torstaista lähtien,verenpaine matalalla,oksettaa ja väsyttää niin,etten ole aiemmin moista kokenut.
Pelko on lähtöisin mitä ilmeisimmin traumaattisesta tapahtumasta lapsuudesta (ei liittynyt synnytykseen kylläkään), tulee varmaan pitkä taival sen kanssa. Oma synnytyspelko sitä luokkaa, etten pysty edes lukemaan näitä viestejä kunnolla.Pelko on lähtöisin mitä ilmeisimmin traumaattisesta tapahtumasta lapsuudesta (ei liittynyt synnytykseen kylläkään), tulee varmaan pitkä taival sen kanssa.
![]()
Sen muistan ku saliin siirryttiin ja epin jälkeen ku helppas ni radiosta soi erin -vasten auringon siltaa. Voitte kuvitella minkä tunnereaktion se kappale saa aina aikaan yhä edelleen