Tammikuiset 2019

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa! Jollekkin 2 jolle se on ihana juttu! Mieletöntä:smiley-bounce012
Mä olin niin äärettömän onnellinen siitä tiedosta että oli vain 1. Viikon päästä meinaan käydä uudestaan tarkastamassa sykkeen.

Tänään aloitin extempore uuden vaiheen meidän arjessa. Laitoin 2v7kk pikkuveljen isoveljen kanssa nukkumaan. Tähän saakka nukkunut joka yö mun vieressä.
Munkin pitäs toi lapseni totuttaa nukkumaan omaan sänkyyn. Nytkin jännittää vähän yöllä nukkuu kun potkii. Oon mahani luo laittanut esteet.

Ihuna,meilläkin.vihdoin.nukuttu kaksin ja kohta sänky täyttyy taas:wideyed:
Elisabet,vanhat kanat kuulemma munii tupla keltuaisia,mä oon jo isoäiti,eli vanha kana:hilarious:

Just se!!!Ihan mieletön:love017 eli pääkaupunkiseudulta on muitakin:hello2
Mitäs sanottiin?
Meillä kaikki ok ja siellä missä pitääkin....paitsi...et....niitä on KAKSI!!!!:binkybaby
:wtf
Me saadaan KAKS VAUVAA:happy093
...siis JOS kaikki menee hyvin:sorry:

Onnea! Mä itse olen kaksonen, käsittääkseni mä en kovin isolla todennäköisyydellä sää kaksosia mut mun lapset voi saada [emoji3]

Meillä esikoinen nukkuu meidän välissä edelleen.. nyt täytyisi kyllä kesällä viimeistään koittaa alkaa saamaan omaan sänkyyn. :banghead: En odota innolla..

Onnea kaksosista :happy:

Tosiaan koen tuon varhaisultran olevan rahansa väärti siinä vaiheessa, jos sattuisikin olemaan kohdun ulkoinen, koska silloin asialle ehdittäisiin tekemään jotain ennenkuin esim. munanjohdin menisi pilalle.

Kävin viimeksi perhe Artessa kaksi kertaa: ekalla kerralla näkyi syke, tokalla ei. Mulle jäi siitä niin kauheet traumat, että tiesin etten voi mennä sinne kyseiseen taloon enää koskaan. En tiedä kuulostaako tää ihan pöljältä, mut jotenkin se vaikutti mulle niin syvälle.

Oon käynyt lapsettomuushoidoissa yksityisellä ja nyt varasin tulevalle maanantaille tutulle lapsettomuuslääkärille ajan. Saa nähdä millaisia uutisia tulee. Maksaa vähän enemmän, mutta mielenterveys kestää tän paremmin :oops:

Just se!!!Ihan mieletön:love017 eli pääkaupunkiseudulta on muitakin:hello2
Mitäs sanottiin?
Meillä kaikki ok ja siellä missä pitääkin....paitsi...et....niitä on KAKSI!!!!:binkybaby
:wtf
Me saadaan KAKS VAUVAA:happy093
...siis JOS kaikki menee hyvin:sorry:

Onnea kaksosista! :) Mä sanoin joskus miehelle, et tulispa kaksoset niin ei tarttis tapella että hankitaanko lisää lapsia kun tulis kaks kerralla. :grin Mutta yksi nyt kuitenkin ilmeisesti ensin. :P

Onnea tuplista:)
Mie sanoin kans miehelle et tulispa kaksoset ki ei tartteis olla enää koskaan raskaana. Tää alkuraskaus on niin raastavaa aikaa et en tiiä pystynkö tähän enää kertaakaan. Jos tää menee kesken ni voi olla että esikoinen jää ainokaiseksi..

Ilmoittaudun odottajien joukkoon. Ensimmäistäni odotan. Kaikki on uutta, jännittävää ja pelottavaakin. Vatsa on koko ajan turvoksissa, mutta onneksi nyt on ollut lämpimiä ilmoja ja voinut käyttää hameita, kun housut puristaa. Vaateostoksia edessä siis. Ensimmäinen neuvolakäynti reilun viikon päästä, jolloin alan olla 9. viikolla.

Muokattu viimeksi:
Täällä on siis muitakin joilla sama suunnitelma niin kerron miten meni.
Pulisivat monta tuntia, hieman oli itkua ja huutoa. Kun isoveli nukahti niin 9 kertaa palautin sänkyyn ja sitten hiljeni. Kun kävin kurkkaamassa niin oli kömpinyt isoveljen viereen.
Aamulla heräsin siihen että olin nukkunut koko yön heräämättä!! Ihanaa:happy:

Onnea kaksosista :happy:

Tosiaan koen tuon varhaisultran olevan rahansa väärti siinä vaiheessa, jos sattuisikin olemaan kohdun ulkoinen, koska silloin asialle ehdittäisiin tekemään jotain ennenkuin esim. munanjohdin menisi pilalle.
Toi oli mulle se painavin syy mennä ja toisex se,että halusin jotenkin varmistua,testi oli niin aikanen ja kolmannex halusin tietää montako on mukana:rolleyes:

Kävin viimeksi perhe Artessa kaksi kertaa: ekalla kerralla näkyi syke, tokalla ei. Mulle jäi siitä niin kauheet traumat, että tiesin etten voi mennä sinne kyseiseen taloon enää koskaan. En tiedä kuulostaako tää ihan pöljältä, mut jotenkin se vaikutti mulle niin syvälle.

Oon käynyt lapsettomuushoidoissa yksityisellä ja nyt varasin tulevalle maanantaille tutulle lapsettomuuslääkärille ajan. Saa nähdä millaisia uutisia tulee. Maksaa vähän enemmän, mutta mielenterveys kestää tän paremmin :oops:

En ole vieläkään soittanut neuvolaan. Ehkä pitäisi, jos sitä kautta pääsisi ar-ultraan kun en yhtään tiedä mikä viikko menossa. :/
Mä vitkutan.kesäkuulle,kunhan ultra varmistan,mun psyyke ei kestä jos saan jonku helvetin portin vartijan...:smiley-angry026 se tuntuu just tolta...:wacky:

Moii, täällä myös yks uus odottaja ilmoittautuu mukaan ! :greet025
Ensimmäistä odotellaan ja ikää mulla 23 vuotta. Pari päivää sitten käyty ekalla neuvolakäynnillä ja maanantaina olis aika varhaisultraan, apua miten paljon voikaan jännittää! Vähän avuton ja hämmentyny olo tällä hetkellä vielä tästä kaikesta uudesta mut eiköhän tää tästä pikkuhiljaa! :)

Ilmottaudun tänne nyt kun plussat pärähti :) helmikuussa meni ensimmäinen raskaus kesken, toivon niin hartaasti että tämä nyt onnistuisi! :Heartred Tänään omien laskujen mukaan 4+0 ja jotenkin edelliseen raskauteen verrattuna varma olo itsellä

Moi kaikki!:)
Kai sitä uskaltautuu hiippailla tänne puolelle jo hissukseen....
Oon pian 34v. ja täällä pitkään odotetttu esikoinen alulla nyt 5+0 ja jännittää kovasti pysyykö matkassa.:wideyed: Laskettu aika olisi siis 19.1.2019! Raskauduin ekaa kertaa ikinä nyt toisella inseminaatiohoidolla, eli ehkä hieman avitusta tarvittiin matkaan!

Meen kanssa varhaisultraan parin viikon päästä eli rv.8, jotta mahd.sydämen syke näkyisi jo.
Kyllä onneen sekoittii kauheasti huolta, ettei menekkään suunnitelmien mukaan. Mutta kaikille meille kauheasti tarrasukkia ja onnea matkaan!❤️

Moikka!

Minäkin ilmottaudun mukaan, eilen kävin ultrassa selvittelemässä pikkuisen ikää, kun kuukautiset olivat vain kaksi kertaa synnytyksen jälkeen ja ei ollut varmaa tietoa raskauden kestosta. Ja selvisi, että ihan alussa vasta ollaan, 6 viikko menossa ja lasketuksi ajaksi sanoivat 9.1. Tämä oli tälläinen suunnittelematon tapaus kuten isosiskonsakin. Oon aina haaveillut lapsista pienellä ikäerolla (onko 2v ees pieni ikäero..? :D), mutta aattelin, ettei musta ole siihen. Mutta nyt kun raskaana olen, niin oon niin onnellinen <3 Ihanaa, meiän pieni saa sisaruksen. Ensimmäisessä raskaudessa stressasin niin paljon keskenmenoa, että nyt en ees enää osaa. Mutta toivotaan, et kaikki menee hyvin!

Sattuuko täällä muuten olemaan joku,jolla on jokin pitkäaikaissairaus? Itselläni on selkärankareuma; oireilin tosi paljon kuopuksen raskausaikana,mutta silloin ei ollut vielä diagnoosia. Dg:n sain v.2015,josta asti olen käyttänyt biologista lääkitystä. Nykytietämyksen mukaan niitä voisi käyttää ekan kolmanneksen ajan,mutta viime vuoden km pisti miettimään yhteyttä lääkkeeseen.Nyt en ole uskaltanut pistää ollenkaan sen jälkeen,kun plussa tuli. Saapi nähdä,mitä mieltä reumalääkäri on ensi viikon kontrollikäynnillä..:wideyed:

Takaisin