Tammikuiset 2019

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä luin tuota Embon tekstiä ja sehän on kuin mun elämästä. Mekin ollaan miehen kanssa tunnettu noin 10 vuotta mutta vasta vuosi sitten mentiin kimppaan. Vauvatoive tuli molemmille melko pian, tammikuussa päätettiin jättää ehkäisy pois ja tässäpä sitä mennään. Ja kyllä, 10 vuotta myös työelämää jo takana ilman sen pidempiä taukoja joten annetaan tälle hommalle nyt mahdollisuus!

Meillä on mies toivonut lasta jo pidempään, mutta itse en ole ollut ”valmis”. En tiedä olenko nytkään (tai koskaan :D) mutta ei viitsi iän puolesta enää just odotella.

Nyt on käyty! Muutaman päivän oli pienempi kooltaan,mitä laskennallinen 7+3,mutta ei muutettu laskettua aikaa tämän perusteella. Syke näkyi;siis lääkäri näki sen. Itse en saanut kuvasta mitään selvää :grin Mutta uskottava se on,että siellä hän kasvaa!
Me mennään sitten vissiin ihan samoissa päivissä :rolleyes:

Meillä oli vasta 6,9mm,eli vastasi n.vko 6+4,mutta lääkäri tosiaan sanoi,ettei vaihdeta nyt laskennallista aikaa,joka siis se 7+3. Tuntuuhan tuo hirmu pieneltä teidän pötköön nähdän :oops:

Täällä ilmoittautuisi mukaan uusi pelokas toivottavasti tuleva äiti. Itsellä vauva haave ollut jo reilu kolme vuotta mutta vasta nyt mies oli valmis yrittämään lasta. Omien laskujen mukaan tällä hetkellä menossa 6+4 ja todella epäilevä ja pelokas olo. Testejä tehty neljä, kaikissa kaksi viivaa mutta todella haaleasti . Mahakipua ja rintojen arkuutta ollut jo useampi viikko. Tänään alkoi vuoto, vähän sellaista kuukautisten ensimmäisen päivän tyyppistä ja pelko alkoi ettei kaikki olekkaan hyvin :( Neuvolan sain vasta kesäkuulle. Tässä mietinnässä pitäisikö varata yksityiselle aika että saisi tietää onko kaikki kunnossa vai ei.

Meillä oli vasta 6,9mm,eli vastasi n.vko 6+4,mutta lääkäri tosiaan sanoi,ettei vaihdeta nyt laskennallista aikaa,joka siis se 7+3. Tuntuuhan tuo hirmu pieneltä teidän pötköön nähdän :oops:
No mutta np-ultrassa vasta sitten määrittyy la! Jos sulla ollut esim ovis vaan vähän myöhemmin :) tai pieni ottaa kasvuspurtin
Ei huolta siis<3

Mulla oli ovispäivä hyvin vahvasti kyllä tiedossa ja jopa kiinnittyminen. Ja viikot sekä päivät vastaa juurikin niitä.

Perhe Arte :hilarious:
Siellä juuri käytiin tänään ja voi vain kehua! Ihanaa palvelua ja hintakin vain 79€

Mulla sinne juuri aika 26.5. Jännittää! Kiva kuulla et ollut positiivinen kokemus palvelun osalta :)

Mä varasinkin ultran ens maanantaille, jännää. En jaksa odottaa kahta viikkoa, kun oon liikaa googlaillut alkuraskausjuttuja. :pompus: Ei oikeesti sais googlailla kaikkia todennäköisyyksiä ja jokaista oiretta, kun stressihän siitä vaan tulee. :angelic:

Täällä ilmoittautuisi mukaan uusi pelokas toivottavasti tuleva äiti. Itsellä vauva haave ollut jo reilu kolme vuotta mutta vasta nyt mies oli valmis yrittämään lasta. Omien laskujen mukaan tällä hetkellä menossa 6+4 ja todella epäilevä ja pelokas olo. Testejä tehty neljä, kaikissa kaksi viivaa mutta todella haaleasti . Mahakipua ja rintojen arkuutta ollut jo useampi viikko. Tänään alkoi vuoto, vähän sellaista kuukautisten ensimmäisen päivän tyyppistä ja pelko alkoi ettei kaikki olekkaan hyvin :( Neuvolan sain vasta kesäkuulle. Tässä mietinnässä pitäisikö varata yksityiselle aika että saisi tietää onko kaikki kunnossa vai ei.

Kyllä mä ainakin haluaisin oman mielenrauhan vuoksi käydä ultrassa tarkastamassa tilanteen, jos olisin sä. Siis jos sulla tulee ihan veristä vuotoa. Varmasti kaikki on kuitenkin hyvin!

Joo älkää syökö salmiakkia! Olin yhdessä seminaarissa viime syksynä jossa kerrottiin hirveitä juttuja siitä.

Mä en ymmärrä itsekään, miten oon niin rela tällä kertaa. Viimeksi stressasin aivan kaikesta 24/7 ja googletin kaikki kauhujutut. Ekaan ultraan ryntäsin 6+0 ja silloin ei vielä ollut sykettä havaittavissa ja siitä elämä pilalle viikoksi :meh: Syke löytyi seuraavalla viikolla. Nt-ultraan mennessä olin varma, ettei siellä mitään elämää enää ole mutta olihan siellä. Tosin sitten meni myöhemmin kesken, mutta opetus oli (minulle) se, että vähemmälläkin stressaamisella olis pärjänny.

Nyt en aio mennä ultraan, vaan neuvolaan ja sitä kautta tulevat tutkimukset sitten.

Tsemppiä kaikille ja kertokaa ultrakuulumiset! <3

Mä haluan ehdottomasti tietää mieluummin viikolla 7 kuin 11, jos tää onkin tuulimuna tai kohdun ulkopuolella :-)

Ymmärrän Hiljanen tuonkin näkökulman ja ehdottomasti kannattaakin käydä, jos se tuo itselle lisäarvoa tai mielenrauhaa

Just se!!!Ihan mieletön:love017 eli pääkaupunkiseudulta on muitakin:hello2
Mitäs sanottiin?
Meillä kaikki ok ja siellä missä pitääkin....paitsi...et....niitä on KAKSI!!!!:binkybaby
:wtf
Me saadaan KAKS VAUVAA:happy093
...siis JOS kaikki menee hyvin:sorry:
Vautsi vau! Upea uutinen :)
Olin tänään viipaloimassa kananmunaa ja sielä olikin kaksi keltuaista. Ajattelin että olisikohan tää mulle ennustus kaksosista, mutta kaksosuutisia kuitenkin vaikkei mulle :joyful:

Ihanaa! Jollekkin 2 jolle se on ihana juttu! Mieletöntä:smiley-bounce012
Mä olin niin äärettömän onnellinen siitä tiedosta että oli vain 1. Viikon päästä meinaan käydä uudestaan tarkastamassa sykkeen.

Tänään aloitin extempore uuden vaiheen meidän arjessa. Laitoin 2v7kk pikkuveljen isoveljen kanssa nukkumaan. Tähän saakka nukkunut joka yö mun vieressä.

Takaisin