Tammikuiset 2019

Vaiana

Varmaotteinen viestittelijä
Tammikuun äidit 2019
Tänne vain kaikki tammikuulle pientä odottavat :) ja onnea raskaudesta kaikille tänne saapuville!

Itsellä la 1.1.2019, että katsotaan mille vuodelle vauva tahtoo syntyä, mikäli nyt kaikki hyvin menee.
 
Täälläkin LA 4.1 vaun omalla laskurilla laskettuna, mutta kierto nii epämääräinen että en oikeen luota tuohon vaan aijon odotella 12 viikon np ultraan ennenku uskallan mitään varmaa sanoa
 
Hei, ihanaa tervetuloa! :)
Meillä tosiaan on esikoinen 7/16 ja nyt olisi pikku kakkonen toivottavasti matkassa:Heartred

Varmaan varaan jo pian sinne rv8 alkuraskauden ultran. Olen niiin pelokas ja malttamaton, että ihan pakko :D kävin esikoisestakin silloin aikanaan.
 
Mä oon myös joulukuisten ketjussa pyörimässä kun la on just siinä vuoden vaihteessa mut vähän veikkaan että menee yli niinku esikoinenkin niin hiippailen täällä kans! :)
 
Mä oon myös joulukuisten ketjussa pyörimässä kun la on just siinä vuoden vaihteessa mut vähän veikkaan että menee yli niinku esikoinenkin niin hiippailen täällä kans! :)
Jee, tervetuloa ja onnea! :)
Itsekin pyörin siellä joulukuisissa, kun mahdollisuus on että syntyykin sen kuun puolella :D
Jännittävään aikaan meillä lasketut ajat!
 
Saadaan loppuun asti jännittää että tuleeko loppu- vai alkuvuoden lapsi :D
 
Mä tulen jo ihan varovasti tänne tutustumaan vaikka tää alku onkin nii pelottavaa aikaa.
Mulla olis la neuvolan mukaan 3.1.2019, oman lyhyen kierron mukaan 31.12.2018.
Taustalla siis keskenmeno viime marraskuussa rv11, siksi mennään vielä enempi varpaillaan kun viimeksi.
 
En tiedä tuleeko meille sittenkään tammikuista. Viivat testeissä on alkanut haalistumaan. Vuotoa tai kipuja ei ole mutta viivat tosiaan haalistuu päivä päivältä ja vähäisetkin oireet ovat hävinneet
 
Tulppunen toivotaan vielä että pysyy matkassa ja viivat vahvistuu!
 
En tiedä tuleeko meille sittenkään tammikuista. Viivat testeissä on alkanut haalistumaan. Vuotoa tai kipuja ei ole mutta viivat tosiaan haalistuu päivä päivältä ja vähäisetkin oireet ovat hävinneet
Voi ei :sad001 toivotaan, että pysyy kyydissä.
Mutta realistisena täytyy sanoa, että varaudu pahimpaan.. toivotaan parasta:Heartred

Mulla kävi juuri noin helmikuussa :sad001 oli sitten kemiallinen raskaus, eikä tarttunut mukaan.
Kunpa ei olisi siitä kyse nyt sinulla!:Heartred
 
Kemiallista itsekkin epäilen. Miten sinulla Vaiana tuo eteni? Koska menkat taas alkoivat oliko kivuliaat? Nyt kuitenkin tärppäsi pian uudelleen, jos helmikuussa oli kemiallinen. Meillä tosiaan vuosi yritystä ja olin onneni kukkuloilla positiivisen saatuani. Toivotaan että pian selviää miten on tämän raskauden laita.
 
Kemiallista itsekkin epäilen. Miten sinulla Vaiana tuo eteni? Koska menkat taas alkoivat oliko kivuliaat? Nyt kuitenkin tärppäsi pian uudelleen, jos helmikuussa oli kemiallinen. Meillä tosiaan vuosi yritystä ja olin onneni kukkuloilla positiivisen saatuani. Toivotaan että pian selviää miten on tämän raskauden laita.
Ymmärrän tunteen..meillä lähenneltiin vuoden yritystä myös.

Plussasin silloin dpo11. Dpo12 vahvempi viiva (haalea silti) ja sitten dpo13-15 viiva haaleni joka päivä.
Dpo16 oli jo aikalailla kadonnut. Silloin alkoi myös pyyhittäessä tulla vuotoa, mutta hanat aukesi vasta dpo19.
Mulla oli tosi kovat supistukset (selkeästi samantyyppistä kun oli synnyttäessä, toki siihen verrattuna lievät), vaikka noin aikaisin vuoti ulos. Saikkua ja kovempaa kipulääkettä sain 3päivää.

Mitä lukenut oon, niin kovin yksilöllistä miten vuoto alkaa ja hcg laskee.

Pidän täällä sormet ristissä sun puolesta:Heartred voi kunpa siellä kyydissä pysyisi
 
Takaisin
Top