Tammikuiset 2019

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvää äitienpäivää kaikille äideille!

Me ollaan mökillä miehen vanhempien kanssa ja aika vaikeeta on ollut peitellä raskautta. Maha on ihan turvonnut, kuumuus heikotti, niin että piti olla varjossa ja välillä piti purra hammasta, ettei etova olo näy. :D Onneks eilen pysty nukkuu päikkärit, kun miehen vanhemmat oli toisaalla.

Meillä molemmat on syntyneet alku kesästä ja sattuipa vielä olemaan helteiset kesät. Ei ollut kivaa sekään kun vauvalla on sylissä kuuma ja vaunuissa vielä kuumempi ja itsellä valui rinnoista maito ja jokaisesta muusta paikasta hiki :confused:
Nyt on mielestäni optimaalinen ajoitus :wink Kun vaan ei olis järkyttävä pahoinvointi koko kesän.

Ihanaa äitienpäivää kaikille! <3

Täällä iski se ihana pahoinvointi ja oksentelu juuri tietysti tänään. Milloinkas muulloinkaan.... :D

Rv 5+6

Hyvää äitienpäivää kaikille!
Heräsin juuri siihen kun mies ja pojat tuli suukottelemaan, tuomaan kortit ja kahvia:Heartred

Kohta lähdetään kuulemma kiinalaiseen syömään. Ei kyllä tee yhtään mieli kun söisi vaan jotain raikasta. Oiskohan sitä joku muu paikka ..

Hyvää äitienpäivää kaikille! Meil on esikoinen syntyny toukokuussa ja kakkonen on syntyny maaliskuus.

Kauhea pahoinvointi ollut aamusta asti, ei helpota oloa kun tuli kesäflunssa niin lima oksettaa herkästi. Äitienpäivä kakkua syöty, toiv pysyis sisällä :(

Esikoinen syntyi heinäkuun lopussa kaameissa helteissä. Oli kyllä todella tukala loppuraskaus.
Odotan innolla siis toisenlaista kokemusta :)

Täällä oli myös huikeat aamupalat katettu. Pieni oli isän kanssa ja päiväkodissa askarrellut, joten sainkin ihan kaksi korttia :D :Heartred
Käytiin rannalla leikkimässä, pitkällä kävelyllä ja vielä leikkipuistossa. (Alkoi kyllä ikävästi iskiastyyppinen kipu reissun aikana).

Ihanaa äitienpäivää kaikille:love7

Ihanaa Äitienpäivää kaikille :Heartred

Mie vietän äitienpäivän tänävuonna töissä olemalla 12h.. eli koko päivä menee täällä :shifty:

Miekään en osannu esikoista ootellessa pelätä mitään, nyt taas kun 2 viimeisintä raskautta puolenvuoden sisään päättyny huonosti niin pelkään aivan kaikkea..
Esikoisesta oli todella vahvat raskaus pahoinvoinnit mut muista raskauksista ei oo, siks pelottaa et tääkin menee kesken kun ei oo yhtä huonoa oloa..

Ihanaa Äitienpäivää kaikille :Heartred

Mie vietän äitienpäivän tänävuonna töissä olemalla 12h.. eli koko päivä menee täällä :shifty:

Miekään en osannu esikoista ootellessa pelätä mitään, nyt taas kun 2 viimeisintä raskautta puolenvuoden sisään päättyny huonosti niin pelkään aivan kaikkea..
Esikoisesta oli todella vahvat raskaus pahoinvoinnit mut muista raskauksista ei oo, siks pelottaa et tääkin menee kesken kun ei oo yhtä huonoa oloa..

Jos yhtään helpottaa, niin mulla oli viimeksi paha olo viikot 6-10 ja silti meni kesken. Oon ymmärtäny ettei pahoinvoinnista tai sen puuttumisesta voi päätellä yhtään mitään raskauden ennusteesta. Eli yritä keskittyä kivoihin juttuihin ja ajatella ettet voi itse vaikuttaa asiaan mitenkään. Tiedän että on raskasta mutta voimia silti <3

Me jäätiin isovanhempien luona kiinni jo, ei näköjään vanhemmilta ihmisiltä onnistu piilottaa kun kuulemma selvästi ulos näkee että raskaana se on ja kysyvät vaan että millon syntyy. Kauhia paine ja kipu vaan tämän päivän ollu mahassa niin alkaa jo huolestuttaa että onko kaikki ok. Pitää melkein soittaa huomenna neuvolaan ja kysellä että onko hätää vai mietinkö turhia.

Jos yhtään helpottaa, niin mulla oli viimeksi paha olo viikot 6-10 ja silti meni kesken. Oon ymmärtäny ettei pahoinvoinnista tai sen puuttumisesta voi päätellä yhtään mitään raskauden ennusteesta. Eli yritä keskittyä kivoihin juttuihin ja ajatella ettet voi itse vaikuttaa asiaan mitenkään. Tiedän että on raskasta mutta voimia silti <3
Mulla kanssa sama edellisessä keskenmenneessä että oli paha olo keskemenoon asti ja rinnat kipeät, että ei voi päätellä mitään kyllä.

Mullakin pahoinvointi vain kasvoi, vaikka oli mennyt tietämättäni kesken jo pari viikkoa ennen asian toteamista ultrassa. Eli keskenmenon hetkellä eivät oireet heikentyneet yhtään.

Ihanaa ja aurinkoista äitienpäivää tänne :) itsellä mennyt tämä päivä töissä,mutta aamulla oli kahvit keitetty valmiiksi ja käyty keräämässä valkovuokot ja lahjuksia sekä kortit oli pöydässä :)

Olot on täällä pysyneet samana,eli ei mitään oireita. Lievää huimausta satunnaisesti. Välillä meinaa unohtua että on edes raskaana :D

Esikoisen kanssa odotus oli ihana kun kesällä ei ollut vielä niin iso maha ja tukala olo. Poika kun syntyi joulukuussa tasan laskettuna päivänä :)

Täällä on yhä iltapainotteista tää kuvotus.
Mulla on taas sama hölmö pelko kun on ollut aiemmillakin kerroilla. Toivon että matkassa olisi vain yksi. Meillä molempien mummit on saaneet kaksoset joten kai se on enemmän mahdollista. Molempien poikien vauva ajat on olleet aika hankalia . Esikoisen aikaan mulla oli paha synnytyksen jälkeinen masennus ja kuopuksella kampurat ja muutenkin todella suuritarpeinen tapaus. Yhdessäkin on ollut siis paljon puuhaa. Kauhistuttaa ajatuskin kahdesta vaikka turhaa sellaistakaan on miettiä :meh:

Ihanilta kuulostaa äitienpäivän vietot!
Me kerrottiin anopille. Oli iloinen meidän puolesta mutta on ollut aika huono näyttämään tunteitaan koskaan. Sama se oli aiemmilla kerroilla. Enemmän on mukana sitten kun on saanut taas sisäistettyä asian:joyful:

Takaisin