Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kuuma on,eikä se sinäänsä helpota oloa,mutta ei auta valittaa!Ihanaa Äitienpäivää kaikille
Mie vietän äitienpäivän tänävuonna töissä olemalla 12h.. eli koko päivä menee täällä
Miekään en osannu esikoista ootellessa pelätä mitään, nyt taas kun 2 viimeisintä raskautta puolenvuoden sisään päättyny huonosti niin pelkään aivan kaikkea..
Esikoisesta oli todella vahvat raskaus pahoinvoinnit mut muista raskauksista ei oo, siks pelottaa et tääkin menee kesken kun ei oo yhtä huonoa oloa..
Mulla kanssa sama edellisessä keskenmenneessä että oli paha olo keskemenoon asti ja rinnat kipeät, että ei voi päätellä mitään kyllä.Jos yhtään helpottaa, niin mulla oli viimeksi paha olo viikot 6-10 ja silti meni kesken. Oon ymmärtäny ettei pahoinvoinnista tai sen puuttumisesta voi päätellä yhtään mitään raskauden ennusteesta. Eli yritä keskittyä kivoihin juttuihin ja ajatella ettet voi itse vaikuttaa asiaan mitenkään. Tiedän että on raskasta mutta voimia silti <3