Taistelu raskausarpia vastaan!

Ostin juuri tokan tuubin Vichyn voidetta. Tähän mennessä ei arpia, vaikka niitä on entuudestaan teiniajoista. Mulla on niin kuiva iho että rasvaan joka tapauksessa ja tuo Vichy imeytyy hyvin. Harmi että on niin tyyris :/ Katsoin sitä ceridalia, mutta en pidä öljyistä, ne eivät imeydy mun ihoon vaikka olisi kuinka kuiva. Ja ihottumat vaan ärtyvät jos öljy estää ihoa hengittämästä.
 
Mä ostin yves rocherilta Riche Creme omega 3/6/9 öljypohjasta rasvaa. Tuntuu tosi hyvältä ja pitää koko päivän ihon rasvaisena. Ostin tuon putelin kun oli tarjouksessa ja myyjä sanoi että tuota moni raskaanaoleva on käyttänyt.
Normaalisti en koskaan oikeen rasvaile itseäni, mutta nyt jotenkin jo pelkästään vatsan siveleminen tuntuu niin kivalta että rasvan laittohan on melkein ihanaa :)
 
Ja siis piti vielä sanoa et mulla siis ei ole tullut mitään kuivia läikkiä tai raskausarpia, ainakaan vielä. Tissit nyt on täynnä raskausarpia teiniajoilta kasvun takia..
Mutta rasvaan nyt silti kuitenki. Eipä siitä varmaan haittaakaan oo..
 
32+4 Arpia ei ole tullut,
mutta masu alkaa olemaan niin ilmapallo, etten yhtään ihmettelis jos niitä kohta ilmestyis masuunkin.
Tisseihin varmasttikin tulee lisää kun maito nousee.
 
Takaisin
Top