Töihin paluu

Isi on kotona pienen kanssa. Tekstareita on tullut ja hyvin on mennyt :) Kerran oon pumpannut maitoa ja kohta varmaan toinen pumppausrupeama edessä. Ennen neljää ajattelin kyllä olla taas kotona :grin
 
Isi on nyt ollut kaksi päivää kotona vauvan kanssa. Mä poissa klo 07.30-16. Noilla on mennyt tosi hyvin. Nukutukset, syömiset yms ihan mallikkaasti. Maitokin kelpaa nokkamukista ja mä oon herunut pumpulle ihan hyvin.

Vähän vauva on ehkä ollut ikään kuin "ylivirittynyt". Nukkuu vähän normaalia vähemmän ja menee helpommin hepuliksi naurut yms. Varmaan ihan normaali stressitason nousu, joka varmaan hiljalleen helpottaa.

Neljän maissa, kun tuun kotiin, niin on itkenyt mulle pienet itkut, jotka on tissillä sitten helpottuneet. Illat oon tarkoituksella pitänyt tosi paljon sylissä.

Ensi viikolla on sitten 4 työpäivää. Katsotaan miten homma etenee :)
 
Yaiks, viimeinen vanhempainvapaapäivä on ihan kohta, 12.2! Sitten pidän lomia pois 2.4 asti jonka jälkeen jään hoitovapaalle 31.7.2016 saakka. Meille tuli nyt sitten ero lasten isän kanssa syksyllä, joten on muutenkin vähän talodellisesti haastavampaa, mutta kyllä kaikki järjestyy!:) Ainut ongelma nyt on, että pitäisi hakea päivähoitopaikkaa, mutta suunnitelmissa olisi muutto naapurikaupunkiin. Näin ollen olisi lyhyempi matka töihin ja vanhempien luo. Vanhin lapsi aloittaa eskarin syksyllä.

Kolmen lapsen kanssa olisi kiva jos ei tarvitsisi tuntitolkulla reissata päiväkodin, eskarin ja työpaikan välillä:wink No, ensin pitäisi saada kämppä myytyä, ja siihen saattaa mennä vaikka kuinka kauan. Joten saapi nähdä jos joudun kuitenkin hakemaan "varmuuden vuoksi" ph-paikkaa nykyisen kunnan piirissä ja toivoa että uudesta kaupungista saa jonkun fiksun paikan sitten nopealla aikataululla vai miten teen. Tai sitten hätätapauksessa jatkaa hoitovapaata muutamalla kuukaudella ja toivoa että rahaa tippuisi taivaalta :D
 
Takaisin
Top