tässä kuussa ovuloineet/ovulaatio tulossa!

joo saan perua hehkutukseni... tänään tehty viikkonäytöllä oleva ja tuli ei raskaana..??!! ei pitäis haamuihin nähtävästi luottaa.. noh toivotaan että menkat alkais pian ja pääsis uusi kierto aluilleen :) kp nyt 34/?
 
Mikäs tilanne sulla etk on, joko menkat alkoi vai vieläkö kroppa pitää jännityksessä?

Täällä jännitys jatkuu. Tissejä särkee edelleen ja alavatsaa nippailee mutta vielä on sen verran aikaista etten viitsi testata. Yritän sinnitellä ylihuomiseen; silloin olis 12. päivä ovulaation jälkeen ja voisi saada jo melko varman tuloksen.
 
catriona joo menkat alko eilen :( mutta onneksi kierrosta tuli lyhyempi kuin viimeksi (36) eilen alotin greippimehun juonnin joten toivotaan että siinä sit olis se joku taika :D foolikappoja söin jo viimekierrolla. tikkuja tilasin taas iiissooon kasan xD tuu het ilimottaa mitä testi sano :)
 
harmi etk ettei tullut raskausuutisia. 
ite iha hämmennyksis onko ovis ollut vai ei ja mikä kierron vaihe. 4pvä sit treenattii ja toissailtanaki. nyt rintoi aristaa etenki nännei, yskä jatkuu eikä lääke auta. välil kuumeinen olo sillai et otsa kuuma ja veto pois mut sit normalisoituu joten kuten. 
 
etk: kierto x ku vuoto loppu joku aika sit ja viime viikolla oli ovislimat. katos ku mulla oli kkm:n takia kaavinnat elokuun alussa, vuosin n. kk:n sit pari vko väliä ja sen jälkee vuosin tauotta jotai 50-60pvä kunnes kuunvaihteen aikoihin loppui. mulle oli alunperin annettu diagnoosi myoomat jotka aiheutti vuodon mut pe käytii sairaalas koepalan tuloksia kyselees ja se oli verimassaa ja limakalvoa ja melkei räjähin lääkärille ja sit hän ultras mut ja kohtu olikin puhdas mut kuvan perusteel kohdun limakalvo näytti aikas lupaavalt eli liekö treeni osunut oikeaan aikaan vaikka epäilen suuresti koska tuskin meitä niin paljo onnistaa et heti tärppäis vaikka ihanaa se oliski. 
mulla ei ole hajuakaan kierrosta tai sen pituudesta, ainoastaan sen että jos oviksen jälkeinen aika on sama ku ennen viime raskautta ni luteaalivaihe on 14pvä. eli odotellaan rauhassa ja kärsitään lisääntyvistä pm oireista jotka on samanlaiset ku raskausoireet.
 
Takaisin
Top