tässä kuussa ovuloineet, jännitetäänkö yhdessä? :))

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja etk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kp 21/25 ja minä hätähousu testasinemoticon No eihän siinä mittää näkyny, ehkä viivanpaikka... Yks herkkä testi on viel kaapissa ja meinasin et sunnuntaina sen sitten teen eli kp 23/25....

Tervetuloa Creach! Ohhoh, mistäs sitä tietää, kroppa on niin ihmeellinen laitos. Jollain muulla voi olla asiasta enemmän tietoa :).

KatV malttia malttia :)

tervetuloa Creach mukaan keskustelemaan :) minä oon jossain ketjussa kysellyt tuosta oviksesta ihan samaa ja sain vastaukseksi näin. kahta ovulaatiota ei voi tapahtua samassa kierrossa. ensimmäisessä ovisplussassa irtoamisessa on tapahtunut jokin häikkä ja kroppa yrittää uudelleen ovulaatiota myöhemmin. ja niin mulla siis on tapahtunut ihan samoin kun sulla. mutta tuo nyt ihmetyttää että sulla on viimeset menkat jo aikaa sitten ollu? ootko tehnyt r-testiä? ovulaatiotesti näyttää myös raskauden :) mikä sulla on kierto, ja ymmärsinkö niin että sulla olis sit edelliset menkat ollu tammikuun alussa?
täälä kp19 alamaha tuntemuksia ollu pitkin viikkoo. petiä pöllyytetty usein x) vihlovaan kipua tuntuu nyt olevan oikealla muniksissa. tällä viikolla alotin työt uudessa paikassa, onneksi saa päivät ajatella ihan muuta kuin vauvojen tekoo :P
ja KatV ei laiteta hanskoja tiskiin ennenku ferrari kurvaa kylään, toivotaan että päästää ohi :)

KatV älä vielä luovuta. Joillain testi näyttää plussaa vasta kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Eikä silloinkaan välttämättä heti samana päivänä. Tuo kahvin kuvotus on kai aika yleistä raskaana olevilla, että ehkä se sinullakin tarkoittaa sitä, että vatsassa on joku, joka ei kahvia halua. ;)

Tervetuloa Creach. Voisikohan kyseessä olla raskaus, jos ovistesti voi näyttää plussaa raskaana. Jos tosiaan kuukautiset oli viimeksi tammikuun alkupuolella. Ymmärrettiinkö nyt etk:n kanssa oikein? Kuinka pitkä kiertosi yleensä on? Tee ihmeessä raskaustesti ja tule kertomaan miten kävi. :)

Täällä ei mitään kummempia. Eilen täti tuli vihdoin kylään. Illalla lähinnä tihkutti, mutta tänään on ollut ketsuppipullo auki. Oli sitä jo odotettukin. Uusi kierto, uusi yritys. :)

Oiskohan meillä voinut käydä niin hyvä tuuri? Kävi omassakin mielessä jo, mut jotenkin ei vaan uskalla elätellä liikaa toiveita, ettei pety niin pahasti. :) Raskaustestiä ei kai vielä kannata tehdä, kun oviksesta tosiaan vasta se viikko..? Ja oviksen jälkeisenä päivänä testatessa tuli enää tosi haalea viiva. Oli kyllä laimeempaa pissaakin.. Ja tästä mun kierrosta vielä.. Mä en yhtään tiedä minkä mittanen yms. Osittain imetän meidän kuopusta (8kk) ja synnytyksen jälkeen ei ole menkkoja näkynyt. :D Ovuloin silti, kun raskaanakin olin ja tosta viime kertasesta ei voinut erehtyä. Oli niin selvä + se tikutettu plussa. Tää mun tilanne on tämmönen vähän hassu nyt. Ovista aloin tikuttamaan 8 päivää km jälkeen. Ei kai tässä auta kun jännäillä...

Voi miten hölmö mä olen! Ihan puutaheinää olen teille selitellyt! Siis helmikuusta oli kyse eikä tammikuusta. Joku ajatuskatkos ollut, kun sitä viestiä olen kirjoitellut kun kaikkiin olen laittanut että tammikuuta.... kyllä voi olla hölmö. :O

minä jo vähän ajattelin että miks et oo vielä raskaustestiä tehny :DD mutta mielessä kävi kyllä että olisko kuukausi väärä :) joo eli odottele sitten rauhassa että kuinka käy :)

Ihan pakko tulla heti kertomaan tilanneraportti. Nimittäin malttamattomana tein aamulla raskaustestin ja siihen tuli todella haalea haamu! Sellanen citymarketin halpa liuskatesti. :O Minkälaisia kokemuksia teillä on niistä? Siis kuinka luotettavia on? Nyt jännittää ihan hirveesti! Ja anteeks, että olen kirjotellut vaan itsestäni...

Joo en mie viellä luovuta.... Mut en kyllä liikoja toivokkaan ettei sitten pety niin kovin.... Kahvi on taas maittanut, eli se oli vaan tuo yks päivä kun ei pystynyt juomaan.
Nyt meinaan odotella johonki ma tai ti ennenko testaan! 
Toisaalta mietin et on hölmöä aina testailla ajoissa, mut sitten taas toisaalta sitä putoaa sillein hiljaksiin eikä kerta ryminälllä, jos ymmärrätte mitä tarkoitan :D

Tänään onkin esikoisen 5v syndet :) pääsee syömään kakkua ja voileipäkakkua!! Naaam!

Creach kyllä minä pidän noita cittarin testejä luotettavina, saman merkin ovistetstitkin on musta ihan parhaita :) ja noilla testeillä sain haaleen plussan jo dpo8 mikä valitettavasti meni kesken. toivotaan että viiva vahvistuu. odota pari päivää ja tee uusi.katV minä oon ihan samanlainen hätähousu, aina lupailen itelle että nyt odotan edes sinne menkkojen alkamis päivään mut sit mieli muuttuukin hetkun ovis on ohi :P

ON: kp 24/25 ja aamulla nega joten se siitä sitten.... ei muuta kun yk5:sta odottamaanemoticon
Onnistuin löytämään toiselta foorumilta vanhoja kirjoituksiani ja sieltä sitten löysin sen tiedon mitä oonkin tässä jo miettiny ja koittanu muistella, eli millon nämä kaksi aikasempaa on tärpännyt.... Aksi on tärpänny viidennestä kierrosta ja Eetu toisesta. Kummatkin kierrot olleet sellasia ettei pahemmin ole yritetty ja Aksin kanssa viellä sellanen kierto et pupuiltiin vaan kerran koko kierrossaemoticon

No jos tässä nyt jollain pitää lohduttautua niin perjantaina lähdetään murun kanssa laivalle niin voi sitten turvallisin mielin ottaa vähän alkomaholiaemoticon Lapset ovat koko viikonlopun poissa joten aika luksus viikonloppu tiedossa!emoticon

Onpas ikävää, KatV! :( Nauttikaa miehesi kanssa vapaa viikonlopusta ja etenkin toisistanne! Kyllä sw pikkuinen mukaan tarttuu, kun on aika. Josko seuraavalla kierrolla.:) Itselläni on muutaman päivän ajan ollut inhottavaa menkkajomotusta ja nyt parina päivänä vihlonut vasenta kylkeä. Tai oikeestaan alavatsaa tuosta melkein kyljestä (hassusti selitetty). Aina kun teen äkkiliikkeitä tai kurotan ylöspäin. Muita 'oireita' ei ole. Ajattelin huomenna käydä ostamassa testin, joka olisi tarkoitus twhdä keskiviikkona eli dpo12. Siihen asti on maltettava. En ole viitsinyt testiä valmiiksi ostaa, kun olisin kuitenkin tehnyt sen heti. Olen kärsimätön. :D Hassua.. Välillä mietin, että apua. Mitä jos olenkin raskaana. Nyt jo. Meidän esikoinen olisi vauvan syntyessä 3v 1kk ja kuopus 1v 5kk. Heh, vilinää riittäisi siis. :D Olen kyllä aina halunnut lapset pienellä ikäerolla. Ja haluan edelleen. Välillä vaan miettii, että huh, onko sitä ihan hullu? :D Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

Mun vierailustani tällä palstalla taitaa tulla lyhyt, sillä äsken testattu vaalea, mutta todella selkeä plussa! :D Ihan uskomatonta! En nyt ihan vielä kuitenkaan siirry tuonne odottavien puolelle. Odottelen vielä hetken ja ennen kaikkea haluan sen vahvan plussan. Siitä km:on päättyneestä en koskaan saanut vahvaa plussaa... Toivotaan nyt, että tämä tästä vahvistuu ja tällä kertaa pieni jaksaa pysyä matkassa :) Mä olen kyllä jo nyt NIIN innoissani ja onnellinen, vaikka pelottaa jatkuuko tämä nyt tällä kertaa. :D

onnea kovasti Creach :) kiva kun pyörähdit :D täälä se ovis sitten varmaan oli viimeviikolla eli tänään KAI olis dpo7 jos nyt ei tule uudestaan kipuja että ovis oliskin myöhässä, vaun mukaan ovis olis tänään mut mitään tuntemuksia ei ole, eilen sellasta nipistelyä oli havaittavissa alamahassa. joten ensiviikkoa varmaan odotellessa :) niin ja ton vaun mukaan kun syötin lyhyemmän kierron niin sanotaan että raskaustesti voi näyttää 6 päivän päästä positiivista :)
mitäs KatV:lle? joko menkat alkanu?

Kp 26/25 viellä ei tätiä näy, mutta tässähän on koko päivä aikaa... Ja voihan se olla et noiden sairastelujen takia ovis oli myöhemmin...Katellaan :)

Paljon onnea plussasta Creach, onpa todella ihanaa, nyt peukut vaan pystyyn että kaikki sujuu <3
Ja KatV, sulla onkin jännät paikat, peukut täällä pystyssä sinullekin :)
Täällä on itseasiassa monella jännät päivät edessä, itselläkin kp26/28...Nyt vaan en tiedä, miten sitä suhtautuis jos plussa paukahtais, koska meillä on miehen kanssa niin solmussa asiat, ja hänellä ei ole tällä hetkellä halua edes yrittää parantaa niitä. En edes tiennyt että meillä asiat ovat niin huonosti, ei ole ollut mitään isompia riitoja tms, mutta enpä minä sille voi mitään, jos hänestä siltä tuntuu..  :(

Onnea Creach! Toivottavasti plussa alkaa vahvistua ja vauva pysyy loppuun saakka mukana. :)

KatV:llähän on jännät paikat. Toivottavasti täti pysyy poissa. :)

Voi kurja Jomael. :( Voi kun saisitte asiat taas kuntoon. *hali*

Täällä 26/30. Nippailuja ja ajoittaisia menkkajomotuksia ollut koko ajan oviksen jälkeen (Davidin tikku, vahva punainen kp 17). Jänskättää :)

Kiitos Vargynja <3 Toivotaan kovasti että olis vaan joku tilapäinen mielenhäiriö niin sanoakseni...
Ippalle tsempit, toivottavasti tulee hyviä uutisia muutaman päivän sisään :)

Takaisin