tässä kuussa ovuloineet, jännitetäänkö yhdessä? :))

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja etk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa minunkin puolestani uudet jännittäjät :) se on mukavaa kun ei tarvitse yksin jännitellä ja voi vaihtaa kokemuksia. Minäkin saan alkaa jännittelemään pitkästä aikaa :) tänään kp 23 elämäni ensimäinen hymynaana ovistestissä jonka jälkeen oli yhtä hymyä koko nainen :) ETK: minullakinhan oli se viime kierto 46pv mutta nyt olisi sitten lyhyempi kierto tiedossa kun ovis on tuloillaan. Onneksi! Niin kuin sinäkin olet sanonut niin pitkät kierrot ovat raastavia! Nyt vaan laitan sormet ja varpaat ristiin että lopputulos on se mikä pitääkin <3>

sykerö peukut pystyssä!

KatV pidetään peukkuja joka tapauksessa :)

etk no älä! Täällä kans alko jo eilen huomaan, että pikkarit kostuu... Voi helkkari, kp9 siis nyt menossa. Ihan "pikkusen" ikävä miestä just nyt!!!

Vargynja toi sun tilanne on kyllä inhottava. Kun nyt tapahtuis jotain suuntaan tai toiseen... 

OMMK tsemppiä oviksen hyödyntämiseen :)!

Ja tosiaan, niin kun tossa jo etk:lle kirjotin, niin itellä ilmeisesti ovis lähestyy ja tulee oleen aika varhain. Clomeja syönyt kolme edellistä kiertoo ja nyt luomuna tää kierto. Tekis melkein mieli tikutella ja tsekata löytyykö nyt, kun ei oo lääkkeet päällä... Tohon ovislaskuriin mä en oo voinut luottaa clomien kanssa ja ilmeisesti menee nytkin monta päivää pieleen. No, tässä kuussa ei nyt joka tapauksessa pääse ovista hyödyntään ja that´s it :(.

olitkos sykerö tässä kierrossa vielä r-testiä tehnyt? :) jännäksi käypi x) ja olikos se sun kierto mikä? varmaan oot aijemmin tuola maininnutkin mutten jaksanu rullata ylöspäin :D

sykeröllähän on jännää. Toivottavasti täti pysyy poissa. :)

Täällä ei ole kovinkaan jännää. Tein tänään taas testin ja sain taas negan. Tulisi sitten se täti niin pääsisi seuraavaan kiertoon. -.-

peukut pystyssä sykerölleemoticon

ON: kp 17/25 eikä oo kyllä pahemmin jaksanut miettiä että onko tärpännyt vai ei, meikäläisellä oli ensin se viikon kuume ja nyt sitten keuhkoputkentulehdus, nuorimmaisella vesirokkoemoticon Lauantaina pitäs juhlia esikoisen 5v syndejä mut sää nähä joudutaanko siirtämään.
Kaks herkkää testiä on kaapissa odottamassa... Koitan malttaa mieleni nyt ihan järkeville kp:lle sen testauksen kanssaemoticon

etk: nyt vasta 3. luomukierto menossa, edelliset oli 23 ja 31 joten ihan ei vielä osaa tuota kiertoa arvioida. En tiedä milloin uskaltais alkaa testaamaan sitten.. tänään ollaan siis jo kp32!!

sykerö, onko oireita kumpaankaan suuntaan? täälä niin jännitetään sun puolesta :)) periaatteessa testi vois hyvinki näyttää vaikka laskis tuon pidemmänki kierron mukaan. tee ny ihmeessa testi niin päästät meidät jännityksestä ;P

Nyt sykerö testiä kehiinemoticon

Mitähän halvatun limaa mää nyt eritänemoticon Ei kyllä voi olla ovis.... sittenhän mun kierto pomppais jonnekki 33 tienoille ja mulla ei ole ikuna ollut niin pitkä kierto....

hmmm.. KatV tuo kuullostaa vähän niinku raskauden alulta emoticon
minä oon molempien poikien aikana vuotanu sellasta valkkarilimaa ihan sairaasti..tokikin voi myös olla myöhäinen ovis, onko sulla ollu tässä kierrossa jo ovis tuntemuksia? tai tunnistatko niitä? tehän sairastelitte aika paljon tässä kierrossa? jospa ovis olis sen takia vasta nyt? joten hyödyntämään vaan emoticon

etk: En oo kyllä ikinä pongannu mitään ovisoireita, enkä kyllä tällästä muista edellisiltä kierroilta.... Mutta laitetaan varmuudeks kaverit matkaan ;)

Nyt on pari päivää ollu menkkamaisia tunteita alavatsassa ja selässä. En vieläkään uskalla testata ko en halua negaa!! 33. Päivä menossa. Valkovuotoa on ollu hetkittäin runsaammin. Äh en tiedä... pelkään kokoajan että täti tulee ja joudun pettymään. Oon niin huoono häviäjä. Vaikka taas alitajunnassa ei tunnu yhtääb siltä että täti olis tulossa. Jospa odottaisi perjantai aamuun, uskon että siihen mennessä täti tulee jos tulee.

**lisäystä 13:30

En tiiä kuvittelenko mutta ihanko mulla olis paha olo :o ... koittaa ny pysyä kunnosa vielä 2tuntia töitä.

Onnea sykerö! Ja paljon tarrasukkia!

Verikokeen tulokset tuli viimein. Nyt tietää ainakin olla toivomatta turhia. Nega tuli. On se raakaa, kun noin aukottoman varma testi kertoo, että et ole raskaana. Lääkäri antoi ensi viikolle uuden lähetteen labraan. Otetaan uusi verikoe + kilpirauhasarvot. Lähdettiin siis selvittelemään, että mikä tässä mättää. Harmi vaan, kun labra on vaan aamupäivän auki ja oon alkuviikon aamuvuorossa. Pitää katsella miten se tarkalleen on auki, että ehtisikö aamulla ennen töihin menoa.

Ihania uutisia Sykerö, paljon onnea!! <3
Ja Vargynja, pahoittelut negasta. Toivottavasti sinulla olisi kaikki hyvin ja kierto normalisoituisi, ja pääsisitte jatkamaan yritystä, halit!

Edelleen eritän limaaemoticon ja olevinaan kaikenlaisia oireita... kuvottaa, koitin juoda kahvia päivällä ni oli pakko kaataa pois kun kuvotti koko kahviemoticon Kyllä taas tiputaan korkeelta sitten jos testi näyttää negaaemoticon

onnea sykerö!! mä niin aavistin x)
katv koska pitäis se tätipäivä olla? uskaltaisitko jo testata? lupaavilta oireet ainakin kuullostaa :) itselläkin on kahvi aina raskauksien aikaan tökkiny.. ja pahoittelun vargynjalle negasta :(
ON: nännit niin S**tanan kipeet, eilen varsinki.. alamaha juilintaa ja tikkutestissä aikas tummaa viivaa tullut joko ovis on nyt ollu tai sit se kyl viimestään v-loppuna. eilen testattu liukkari ja oli kyl melkosta ainetta,uskon ettei tässäkierrossa enää käytetä. luisti niin et hyvä etten ollu seinässä emoticon 
eilen oli myös alaselkä niin kipee että oli pakko ottaa palanen särkylääkettä.

Hurjasti onnea sykerö!!! Kaikki maailman liima- ja tarrahommelit nyt matkaan :).

Vargynja voi rähmä :(. no, sait ainakin varmuuden ja hyvä, että nyt sitten tutkitaan!

KatV mulla kanssa kahvi tökkiny joka kerta jo alkuraskaudessa... Peukut pystyssä!

Nonni, etklle sit kans peukut pystyssä, että saatte oviksen hyödynnettyä :D. Onneks et kuitenkaan lentäny peräseinään... Mä luulen, että meillä jää toi liukkari kokeilematta.

ON: ovis on mitä ilmeisemmin ollut tällä viikolla. Harmitus on edelleen suuri, kun sitä ei voinut hyödyntää =/. No, tää päänsärky kyllä jyrää kaiken alleen. Huominen saikkua ja nappia naamaan... Maanantaina uudestaan lääkäriin.

emoticon kaikille!

Täällä olis myös yksi kuumeilija. Kolmas toiveena. Nyt menossa vasta yk1. Viime kierrossa oli yllätys raskaus, joka päättyi hyvin varhain. Siitä se kuume sitten alkoi..

Ovis bongattu 15.1 (tikkuun plussa 14.1 ja ovislimoja 15-16.1 + vasemmalle sijoittuvaa alavatsa kipuilua 15.pv). Sen jälkeen ei "kuivaakautta" ole näkynyt ja menkkamaista jomotusta vaihtelevasti.
Eilen alavatsaa poltteli ja nippaili aika kovastikkin ja sain ovistikkuun melkein kontrolliviivan vahvuisen toisen viivan ja äsken saman vahvuiset. :O Voiko samassa kierrossa ovuloida 2 kertaa?
Minä hölmö, kun jostain syystä päätin tehdä sen testin..

Takaisin