Tänään olen onnellinen siitä...

Käytiin moikkaamassa kaveria Hämeenlinnassa. Automatkat meni pojan kanssa hyvin ja kylässäkin jaksoi olla nätisti. :)

Meidän tyttö on oppinut kuinka hyvää tekee päiväunet! Kauan tässä kestikin, mutta viimeiset kaksi päivää on jo sujunut mallikkaasti! :)

(Nyt kun sanoin tämän ääneen tulee varmaan takapakkia.)

Tehtiin miehen talolla hommia 10.30 - 17.00 :D Huomenissa siistimään paikkoja, sillä ma on näyttö :) Pari pariskuntaa kysellyt talon perään, ois aika jees, jos se vihdoin ja viimein menis!
Jos ei mee tällä näytöllä niin potkin miestä ja mua persiille ja mennään kesälomalla maalaan talli, huomenna ei vissiin kerkeä kaikkea. Toiveet silti korkealla!!
Vauva nukkui viime yön niin hyvin, että mietin, josko vielä illalla polkasis pyörää!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ainiin, saatiin varastokin siivottua, kuinka paljon saakaan aikaan, jos vaan oikeesti tekee eikä meinaa :)

Pieni äijän käppyräiseni saa tänään kasteessa nimen itselleen <3 Yö meni kolmella syötöllä ja poika nukkua tohottaa vieläkin. Itse tunnen oloni hyvinkin virkeäksi, koska en ole tottunut tähän, että unien välissä ei tarvitse valvoa paria tuntia itkua kuunnellen. Tähän voisi vaikka tottua! Ja koska vauva ei saa enää mun maitoa, ni saan syödä aamupalaks rahkaa!! Uskokaa tai älkää, mutta ristiäisissä lähtee muuten ihan käsistä mässäily :porc Mutta mä oon sen ehkä ansainnu.

Spiraali: meillä on aika lailla sama unirytmi pojalla. Tosin mun oli pakko yöllä pumpata toisesta tissistä, kun meinasin räjähtää. Aika uskomatonta, että nyt jo mennään yhdellä syötöllä yöt. Koko ajan kyllä odotan, koska tämä muuttuu :)

Kakkuja ja muita herkkuja vedetty niin, että halkean! Kiva satsi jäi vielä santsattavaksi, eikä tarvii muutamaan päivään miettii mitä sitä laittais. On jotenkin niin helpottunut olo. Ei enää tietoakaan stressistä, ku ei tarvii miettii mitä uskaltaa syödä ja mitä ei. Ennen kaikkea vauva on hyvä vointinen :)

Kastetilaisuusessa poju oli hereillä ja itki vain hetken, koska oli niin kuuma. Sitten kun pääsi äidin syliin viilentymään niin oltiin taas enkelinä. Kahvittelujen ajan nukkui hetken, kunnes pääsi sylikierrokselle hymyilemään. Kappeli oli kaunis, vieraat ihania ja tilaisuus oli koskettava. Summa summarum, en olis voinut parempia juhlia toivoa :Heartred

Ulkoiltiin poikien kanssa 3 tuntia. Aamulla kun ajoissa herää, ehtii kummasti tehdä kaikenlaista ennen kuin iltapäivän kuumuus iskee :)
Käytiin kävellen kaupungilla. Meno- ja paluumatkalla pysähdyttiin tuossa läheisessä leikkipuistossa, jossa pojat intoutuivat ajamaan polkuautoilla. Siellä on näin kesäisin myös nuoriso-ohjaajia kaupungin puolesta.
Paluumatkalla pikku-ukolle tuli nälkä, joten mamman oli pakko kaivaa tissi esiin leikkipuistossa. Olen siis suorittanut ekan julki-imetykseni :grin

Näin tänään pitkästä aikaa yhtä tuttua, jolla on ihan samanikäiset lapset kuin meillä :)
Sovittiin taas treffit seuraavalle viikolle! Mahtavaa kun on vähän aikuista seuraa! :)

Oon opetellut tässä viikkojen aikana erilaisia kampauksia, nekin saa suttuisen ja turvonneen naaman vähän pirteämmäksi, kehtaa ihmisiä nähdäkin :D

Takaisin