Tänään olen onnellinen siitä...

Meillä poika meni sängyssä selältä masulleen. Ihmettelin et mitä se kitisee ku se nukku jo. Sit menin kattoo niin siel se oli nenä kiinni pinnasuojissa. Oli pakko viel miehelt kysyy et eihän se ollut laittanut poikaa masulleen. :)

Vauva heräsi yöllä vain 3 kertaa syömään. Se on meille vähän! Tällä viikolla syöttömäärä laskenut neljään mutta kolme on vielä parempi! Toivottavasti samansuuntainen kehitys jatkuu!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Meilläkin syötiin vain kolmesti! Ei kuitenkaan tarkoita hyvin nukuttua yötä. Ekaa kertaa vähän ennen kahta ja, sen jälkeen alko refluksi oireilemaan. Neljältä oli annettava jo aamun lääke ku puhina äityi itkuksi. Sit meni pari tuntia ennen ku alkoi vaikuttaa, ja sai ehkä viel tunnin unta. Olen väsynyt.

Lälly; auttaisko jos kysyisit joltain imetystuki-ihmiseltä korvikkeeseen siirtymisestä? Heidän pitäisi osata vastata myös silloin kun imetys ei jostain syystä ole se paras vaihtoehto. Mä niin toivon, että löytyisi sellainen ratkaisu, joka tyydyttäisi sekä sua että vauvaa!!!

Mulla on tänään vauvan kanssa ollut tosi hyvä aamu. Vauva söi kasilta. Nukahti sitteriin 9.30, jolloin menin aamupalalle ulos nautiskelemaan hyvästä aamupalasta. Vauvan siirsin siis heti vaunuihin ja kun olin lehden rauhassa lukenut, päätin mennä vaunulenkille. Ihana ilma! Koska vauva nukkuu jo kolmatta tuntia tuolla päiväunia, ehdin laittamaan loput mansikat pakkaseen ja tekemään pienen hillon :) Mä oon ollut niin tyytyväinen tähän aamuun! Imuroida kun vielä viittis, mut taidanpa antaa olla :D

Sain tehtyä pasteijat sunnuntain ristiäisiin. Hyvä ystävä kävi kylässä. Nyt tyttö nukkuu sohvalla isän mahan päällä jo toista tuntia ja mulla omaa aikaa :)

Mä päätin tänään, että en jää tuleen makaamaan. Pitkään aikaan ei oo tehny mieli liikkua vauvan kanssa mihinkään ku ei viihdy vaunuissa. No mutta sen takia mulla on rintareppu! Ei muuta ku vauva pakettiin ja mummin luokse hakemaan ristiäismekkoa. Mummi oli ihan otettu kun sai hyssytellä vauvaa. Ja sainpa tietää, että omalla vaarillani on myös refluksi. Hänellä on siihen vahvat lääkkeet, koska muuten ruokatorvi olisi jatkuvasti tulehtunut. Toivottavasti poju ei kärsi tästä lopun ikäänsä. Myöhemmin suuntasin vielä siskon kanssa alemyynneille. Hyviä löytöjä teinkin ja vauva itkeskeli vain kerran ku erehdyin lepuuttamaan jalkojani. Mutta oikein onnistunut reissu ja nyt jaksaa taas tätä koti kuviota.

Miekin sain luvan lääkäriltä taas luvan hypätä hevosen selkään ja jatkaa harrastusta rauhalliseen tahtiin :) Johan tässä onkin ollu kahden vuoden tauko ratsastuksesta, joten saa nähä kuinka käy kun pitkästä aikaa kiipeää satulaan!

Onko täällä muita jotka harrastaa ratsastusta? Joko uskaltaudutte hevosen selkään?
Pikkusen jännittää mitä sektiohaava tykkää asiasta, mut täytyy alotella tosi varovasti.

Mie meinasin lähteä rullistelemaan sit kun vielä 5 kg tippuisi :) Kivoja etappeja! Mutta kun tietää omat rajansa missäkin painossa niin ei tarvi edes yrittää. Kun painoin 65 kg rullistelu sujui kuin tanssi, mutta hehee.. Tässä painossa saattaa mennä liian rankaksi! Hölkälle mennään kyllä taas tänään :)

Mä harrastan ratsastusta, enkä ole vielä uskaltautunut tallille. Jotenkin tosin on ollut vaikea irroittautua kotoa, tallilla kun menee aina tunti jos toinenkin.
Lupasin kyllä kavereille, että mennään tunnille tässä lähiaikoina, mutta pitänee käydä ennen sitä ihan vain köpöttelemässä.
Menen sunnuntaina meidän tallin omistajan kanssa yhteen tapahtumaan, pitää siellä jutella jatkosta. Harmi vain, kun nykyinen polle on myynnissä, eikä ole varaa ostaa sitä omaksi, en tiedä miten jatkan harrastusta. Ei viitsisi käydä pelkästään ratsastuskoulussa.

Tein ennen synnytystä noin pari päivää viikossa tallin ja ratsastin samalla. Tallihommat on kivoja. :)

Mä kans ratsastan ja just tänä aamuna aloin pohtia pitäiskö syssyllä ottaa taas vakkaritunti. En uskaltanut ollenkaan hummailla raskausaikana, joten kohtahan tässä tulee jo vuoden tauko!

Aamulla tehtiin taas onnistunut, tunnin pituinen kävelylenkki manducalla. Tyttö nukkui melkein heti kun liikkeelle päästii.

Ihan kuin mut olisi vapautettu häkistä. Kävelylenkit onnistuu!!

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Jee, ei olla vieläkään yöunilla! Pari iltaa tyttö on nukahtanut seitsemältä, ja yö on ollut sen mukainen. Nyt jos saisi paremmat unet. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Vauva nukahti 22.30 sitteriin ja söi vasta 6 aikoihin seuraavan kerran, jeehhh! :) Näiden helteiden aikana ollaan herätty taas 2-4 kertaa 00-6.00 välissä :) Kelpaa!

Takaisin