Tänään olen onnellinen siitä...

Nukuin yöllä yhteensä ehkä jopa 4h! Ja aamun torkuilla yhteensä 2h. Aika huimia nää hormonit kun auttavat jaksamaan hurjista univeloista huolimatta:)( toivottavasti kestää jonkin aikaa, jos vauva jonkin rytmin joskus löytäisi)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Meillä vauva tais nukkua 4-5 h yöllä syömättä, teki hyvää! Ois nukkunut varmaan kasiin asti ellei min ois pitänyt pumpata ja ite herätin sit herran tissille.
Odotan edelleen mahavaivoja, esikoiselta oli synnäriltä saakka (mun yöt oli kantamista, röyhtäyttelyä, mahan hieromista ja tuskanhikeä 3 kk)..
Tää edelleen itkee harvoin, tosi tyytyväinen vauva ollut tähän asti :) To on viikon ikäinen <3
Mie syötän mielelläni öisin useamman kuukauden, mutta jos tulee mahavaivoja vauvalle niin se sit tarkoittaa ihan kunnon valvomista!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Oih, odotan sitä et sais nukkua 4-5h putkeen yöllä! Kolmekin tuntuu nyt luksukselta. Päivällä tämä herra kyllä vetelee pitkiä unia (kuten nyt jo nukkunut melkein 3h) mutta yöllä 2 tunnin välein... Mutta en vielä ala opettaa "tavoille". Kuitenkin viime yönäkin nukahti heti uudelleen eikä tullut pulautuksia niin se oli hienoa :)

Meillä toi tyttö nukkuis vaikka 6-7h yöllä jos en herättelis... Johtuu ehkä kyllä siitä että se on niin paljon hereillä päivisin. Eilen tais nukkua 2 pidempää pätkää päivällä ja muuten olikin sit hereillä. Ja nukku 20-11 niin että herätin 23:30, heräs ite 04 ja 08 :) Mä saan siis ainakin nukkua jos vaan osaan ite mennä ajoissa nukkumaan.

Mie oon huomannut että vauva on tällä hetkellä masuajan rytmissä, vauva on hereillä 8-9.30 ja illalla 20.00-22.00 väleissä :) Päivisin saattaa syödä tunnin välein, sitten nukutaan.. Sikeitä välejä ovat 15.00-18.00 sekä aamuyöllä 3.00-7.00 toi on niin hyvässä unessa silloin :)
Välillä aukoo silmiään kyllä, mutta noi valvejaksot on selkeät!

Esikoisella ei ollut mitään rytmiä, mahassakin veti potkujumppaa 24/7 :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Sain nukuttua toosi hyvin koko yön, vaikak kävin vessassa niin aina nukahdin heti uudelleen. Aamulla oli ihana herätä, kun ei väsyttäny.. ihana päivä ollut kun on jaksanut touhuta, eikä vaan maata sohvalla. Sen kunniaksi kävin ostamassa lähes kilon irtokarkkeja! :p:p ne aattelin illalla vetästä. Ompa jotaki kirjattavaa ens viikon neuvolassakin, kun saa uusia kiloja laitella neuvolatäti korttiin.

Paskan yön ja muutaman ärsyttävän epäonnistumisen jälkeen oon onnellinen siitä, että ulkona on lämmintä, vauva nukkuu vaunuissa ja päivän pakolliset hommat on ruuanlaittoa ja toisen pyykkikoneellisen kuivumaanlaittoa lukuunottamatta tehty. Nii ja käytiin taas puolen kilsan vaunulenkillä :D

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Oon ruskettunu! :) kerranki mies on kade ku mää oon täällä vaan ottanu arskaa!

Huomenna laskettu aika. . Tänään oli niin kiva päivä, etten ois halunnu ees synnyttää :) mutta tää on kohta takana! !

Lähden tapaamaan vauvan kanssa hänen serkkujaan, neljää vilkasta lasta. Ja he eivät tiedä, että tulen kun haluan yllättää. Olivat nuhassa aikaisemmin, jonka vuoksi kyläreissu meille on siirtynyt. Illalla tulee ystäväperhe kylään. Ja ihana ilma. Nyt me puetaan vauvalle hellemekko päälle :):gen014

Hah! Meiän kämppä on kunnossa. Siivosin vielä tänä aamuna lattiat ja kaikki on nyt kuosissa! Eihän tos kauaa mennykkää, varmaan puol vuotta! Mies heittää viimisen kaatiskeikan tänään töitten jälkeen. Nyt Tonttu tuu jo!!!

Takaisin